Net gekeken. Lotte zal er zaterdag niet zijn, want die zit in de uitgestelde finale van Dancing with the Stars...quote:
Jij hebt nogal rare gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef Benny het volgende:
Het moment dat Vera de vonk zag overspringen moet toch wel het moment zijn dat Dimi een kiwi bevredigde
Mijn type zou het ook niet zijn, maar misvormt is nogal heftig overdreven hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijken
Smachtende blikken naar Dimitri werpendequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
Veertje wordt irritant lang in beeld gehouden nu.. de lol is er alweer af
Ik zie alleen maar een zelfingenomen smoelwerk van "zo die is binnen"quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smachtende blikken naar Dimitri werpende
Mis je Kitty nu al?quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
Veertje wordt irritant lang in beeld gehouden nu.. de lol is er alweer af
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net gekeken. Lotte zal er zaterdag niet zijn, want die zit in de uitgestelde finale van Dancing with the Stars...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smachtende blikken naar Dimitri werpende
Misvormt is misvormt, daar is niets aan overdreven. Maar dat misvormingen altijd erger kunnen, dat kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mijn type zou het ook niet zijn, maar misvormt is nogal heftig overdreven hoor.
Vera zal hem gewoon leuk en aardig vinden. En het is niet zo dat hij superlelijk is dus mooi koppeltje zo met elkaar.
Een klein kusje is nog niet 'die is binnen ':Dquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een zelfingenomen smoelwerk van "zo die is binnen"
In een BB is dat een garantiequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een klein kusje is nog niet 'die is binnen ':D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Garantie tot aan de deurquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In een BB is dat een garantie
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Dimi de ganse dag met bloot bovenlijf lopen met rood lint in zijn haar ?
De hele dag, met uitzondering van de spelletjes is het natuurlijk hótnews voor Regiequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die 2 vandaag heel veel op de streams zullen te zien zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Amy is onderwegVrijgezel ? Want dan is er natuurlijk concurrentie in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubberen Ramboquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Dimi de ganse dag met bloot bovenlijf lopen met rood lint in zijn haar ?
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrijgezel ? Want dan is er natuurlijk concurrentie in huis.
Scherpquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Amy is onderwegVolg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat niet op de kaartquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Volg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgt
Dimitri hoort nu bij Veraquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
FF zien hoe het met mijn favo mensjes zijn:
Peter, Kitty, Salar, Nouchine en Tobias.![]()
De rest zal me aan de reet roesten.
Kristof, Dimitri en Grace. Soms vind ik ze leuk en soms stom.
Nawel en Vera mogen opzouten. Wat een irritante wijven
Het zal nu wel lastig worden om Vera te ontwijken op de streams. Vooral haar stemgeluid triggert mij.quote:
Goedemorgen, Kitty is geen ruimte meer voor de camera, er is nu maar 1 ding wat telt voor RTL dat is de kijkcijfers Vera en Dimintriquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat heb ik meer met Kitty en Grace, die mogen wat mij betreft wel wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Tobiasquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨quote:
Mijn idee inderdaad….ze wil blijven maakt niet uit hoequote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Cuthumeur?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
Cutspelletjes
Cut Casting
Clote streamregie
Conclusie laat zich raden
Ze noemt niet Jill hč.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.
Dat zal helaas zo zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die 2 vandaag heel veel op de streams zullen te zien zijn.
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
Leuk toch!? Daarom kijk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
We hebben weer een stel psychologen hier van de koude grond.
Dat heb je nu als je gaat slapen, dan MIS je DIT. *Note to self, pas rond eind maart gaan slapen*🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef Hunter het volgende:
Vandaag het gesprek van de dag
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh oh .... ik hoop zo dat Salar boven de 2kg zit
shucksquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Dat is al gezegd gisteravond.
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Door wie is dat gezegd?, lijkt me wat vreemd. Ik kreeg het idee als je boven 2kg komt heb je pech en krijg je nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jammer. Beter als je de 2kg overschrijdt dan mag je niks meer houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.
Oh, in de DBK dan zeker. Jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
[..]
SSssttttt die slaapt nog. Laten we dat zo houden.
Goedemorgenquote:
Er werd gevraagd welke items van de lijst ze het belangrijkste vonden, (zover ik weet)quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:54 schreef chufi het volgende:
Publiek mag toch nu stemmen wie we een pin gunnen ... En dan zitten er 3 op de bank klaar
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.
BB zet heus niet Dimitri + Vera op de bank, toch?
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:38 schreef Pjotr1953 het volgende:
Uitgekookte tante die Vera. Beetje het kindvrouwtje uithangen en een gast aan de haak slaan. Tobias of Dimi maakt niet uit. En hopen dat ze het eindspel haalt en vervolgens die gast keihard laat valen.
idemquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimi
vera spelt haar spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....
te langquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen mario ?
18.000 zelfs toch? Kristof is wat realistischer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dimitri denkt dat er 10.000 ballonnen lagen gisteren
Da's meer its voor Kristoff. Hup, zo de "rape zone" in!quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:07 schreef Jockari het volgende:
Als ik Dimi zijn uitleg hoor over het kusincident, was het meer een mini-verkrachting.
Kitty ktrijgt dagelijks in DBK een schoon rose pakquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
1 wasmachinewas met alleen Kitty haar pak begrijp ik wel.
Daar heeft ze 11 dagen in geslapen en hele dag in gelopen. Dat ding is echt heel vies. Waarschijnlijk valt het uit elkaar tijdens het wassen.
Dat woensdag voor de nominaties is wel heel erg vroeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:05 schreef Stargazing het volgende:
Survivor week.
een BB week loopt dus van zondag t.e.m woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |