godver @tong80 dat is niet goed, hopelijk knap je snel opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
---
Zondag zware hartaanval gehad
Hoofdwonden. 112
Ziekenwagen ziekenhuis dotteren IC. Vandaag nieuwe vernauwingen ontdekt in andere aderen. Wordt opereren of opnieuw dotteren
Voorlopig niet naar huis
---
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
eensch, zijn vele topics mag ik dan niet waarderen, dit zou niemand moeten overkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht. Hopelijk maakt hij het goed en is hij er snel weer bovenop
Er zijn inderdaad belangrijkere dingen dan het klb toneel, waar we onszelf en anderen die we niet kennen belachelijk maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:30 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
eensch, zijn vele topics mag ik dan niet waarderen, dit zou niemand moeten overkomen
Is niet zo netjes om hem lelijk te noemen he.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is niet zo netjes om hem lelijk te noemen he.
Sterkte Tong!
Ook gehad ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef pferdfahrer het volgende:
Een hartaanval is geen pretje kan ik je vertellen.
Sterkte tong!
Dat is ook wel weer een beetje overdreven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:20 schreef spleeh het volgende:
Zonder Tong kan je FOK! net zo goed sluiten.
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vorig jaar een gehad ja, ambulance, IC erbij de hele mikmak
Vorige maand nog een kind van 6 jaar overleden aan een hartstilstand. Was in het nieuws. Staat geen leeftijd voor. Wel meer kans met de jaren uiteraard.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzo
Nee is ook zo, was bij pferd ook niet al te serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:03 schreef Begeleiding het volgende:
[..]
Vorige maand nog een kind van 6 jaar overleden aan een hartstilstand. Was in het nieuws. Staat geen leeftijd voor. Wel meer kans met de jaren uiteraard.
Heftig ouwe! Iets aan over gehouden ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vorig jaar een gehad ja, ambulance, IC erbij de hele mikmak
Haha ja zou je denken, maar als ik serieus ben dan denk je dat misschien minder :p ben al in de 30 man 🧓 net zo'n oude lul als jij dus alquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzo
Nou ja voornamelijk paniekaanvallen, vooral tijdens het rijden speelt dat vaak, omdat je dan denkt je gaat weer een stilstand krijgen straks klap ik in de vangrail of veroorzaak ik een ongeluk of met vliegen (niet zelf he) :p, ook om wat gezonder te leven niet als in VIESDIK zijn maar gewoon te veel werken, weinig sporten, was ook een hele stressvolle periode toen, nam veel te veel dingen op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heftig ouwe! Iets aan over gehouden ?
Zonder Fok! geen Tongquote:
Het is FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zonder Fok! geen Tong![]()
Sterkte Tong
Wij wensen @tong80 een spoedig herstel toe!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
godver @:tong80 dat is niet goed, hopelijk knap je snel op
Met een heftruck?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef herverwijderd het volgende:
Heeft iemand Viola Holt al op de hoogte gebracht?
Onzin. Het is Zunge Achtzig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:03 schreef Socios het volgende:
Het is Tong of tong80.
Beterschap gewenst!
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
5,5 jaar geleden....ik weet alleen niet precies meer wat er toen aan de hand was.
Spleenheup gebroken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
5,5 jaar geleden....ik weet alleen niet precies meer wat er toen aan de hand was.
barbie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Mooi gezegd man. Soms vergeet je even dat al die lieve mensen die hier al 5, 10 of 20 jaar rond lopen ook gewoon mensen zijn in het echte leven. Altijd een moment van besef als er iets serieus met een user gebeurd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:21 schreef Werkman het volgende:
Kop op tong!
Zoveelste pijnlijke herinnering dat we hier toch met mensen te maken hebben en niet met avatars.
Toevallig heb in vorige week een AED gekocht voor aan de voorkant van m’n zaak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Haha ja zou je denken, maar als ik serieus ben dan denk je dat misschien minder :p ben al in de 30 man 🧓 net zo'n oude lul als jij dus al
[..]
Nou ja voornamelijk paniekaanvallen, vooral tijdens het rijden speelt dat vaak, omdat je dan denkt je gaat weer een stilstand krijgen straks klap ik in de vangrail of veroorzaak ik een ongeluk of met vliegen (niet zelf he) :p, ook om wat gezonder te leven niet als in VIESDIK zijn maar gewoon te veel werken, weinig sporten, was ook een hele stressvolle periode toen, nam veel te veel dingen op.
Goed dat je zo’n AED hebt gekocht. Die dingen zijn duur en soms zo slecht te vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig heb in vorige week een AED gekocht voor aan de voorkant van m’n zaak.
Voor publiekelijk gebruik![]()
Dus als je een klapper krijgt voor m’n tent wordt je geholpen
Duur klopt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed dat je zo’n AED hebt gekocht. Die dingen zijn duur en soms zo slecht te vinden.
Nee, absoluut! Ik heb een cursus reanimatie + AED gedaan en toen begon het me pas op te vallen hoe slecht die zooi te vinden is (geen lijst met AED’s in je buurt bijv. Tenminste, niet echt).quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Duur klopt.
Maar als je hem nodig hebt peanuts
Heb ook cursus reanimatie gedaan, en tijdje ook aangemeld geweest om te helpen. Kreeg als wat was altijd een smsje met adres slachtoffer en adres waar de AED zich bevond.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, absoluut! Ik heb een cursus reanimatie + AED gedaan en toen begon het me pas op te vallen hoe slecht die zooi te vinden is (geen lijst met AED’s in je buurt bijv. Tenminste, niet echt).
Zit er ook aan te denken om dat te doen, moet je dan een vrouw betasten of een pop?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb ook cursus reanimatie gedaan, en tijdje ook aangemeld geweest om te helpen. Kreeg als wat was altijd een smsje met adres slachtoffer en adres waar de AED zich bevond.
Klopt inderdaad. Maar het is altijd handig om ook een lijst te hebben op internet. Zo kan je toch een beetje weten hoe en wat. Eventuele leken kunnen dan ook een keertje kijken. Dat zou helpen als zij als eerste ter plaatsen zijn, 112 bellen en evt gevraagd wordt AED te halen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb ook cursus reanimatie gedaan, en tijdje ook aangemeld geweest om te helpen. Kreeg als wat was altijd een smsje met adres slachtoffer en adres waar de AED zich bevond.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om dat te doen, moet je dan een vrouw betasten of een pop?
We klagen over het feit dat Tong is getroffen door een hartaanval. Dat is best klachtwaardig. De meelevende reacties zijn gewoon een verdrietige variant van ‘Terechte klacht’quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef Eightyone het volgende:
Hoort een topic als dit, met al die (terecht) meelevende berichten, wel in KLB?
Voorwaarde dat ik het deed was dat ik een echte vrouw mocht betasten in plaats van een pop.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om dat te doen, moet je dan een vrouw betasten of een pop?
Vaak vergoed vanuit de aanvullende verzekering.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou wel mooi zijn als alle users die terecht meeleven met de situatie van Tong een reanimatiecursus (gaan) volgen om eventueel een volgende Tong te voorkomen,. Wie weet is dat ook wel een FOK!ker
Klopt! En voor de mensen die geen (uitgebreide) AV hebben: zoveel hoeft het niet te kosten. Ik heb via Rode Kruis rond de ¤60 betaald. Best te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vaak vergoed vanuit de aanvullende verzekering.
Best een goed idee welquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou wel mooi zijn als alle users die terecht meeleven met de situatie van Tong een reanimatiecursus (gaan) volgen om eventueel een volgende Tong te voorkomen,. Wie weet is dat ook wel een FOK!ker
Even voor de helderheid: bij een hartaanval reanimeer je niet en gebruik je geen AED. Dat is bij een hartstilstand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Aiquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even voor de helderheid: bij een hartaanval reanimeer je niet en gebruik je geen AED. Dat is bij een hartstilstand.
Bron
haha, gelachenquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even voor de helderheid: bij een hartaanval reanimeer je niet en gebruik je geen AED. Dat is bij een hartstilstand.
Bron
Mea culpa! Je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bron
Uiteraard!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mea culpa! Je hebt natuurlijk gelijk.
Idee blijft alsnog wel staan,. Het zou sowieso goed zijn als meer mensen leren reanimeren.
FOK!-actie? "Reanimeren kun je leren"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idee blijft alsnog wel staan,. Het zou sowieso goed zijn als meer mensen leren reanimeren.
Zou wel een goede zijn,quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
FOK!-actie? "Reanimeren kun je leren"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor de woningnood.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wow!! Heftig nieuws !!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet met deugd.
Zal duimen dat je snel geopereerd kan worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Ouwe hart eruit, nieuwe spleenheup d'r inquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Veel sterkte en beterschap tongherman!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes jonge dibbes zal voor je biddenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes kerel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed dat je weer thuis bentquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neilgod.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte! En doe rustig aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klassiekerquote:
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Werkman het volgende:
Mijn Oma zei altijd "Iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn."
Zo is het ook met ziekenhuizen.
Iedereen is blij dat ze er zijn maar natuurlijk wil niemand er in terecht komen.
no ik ook niquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.
Mijn oma schreeuwt de hele dag door “ DUSCHE AN!!!!! “ terwijl ze iedere dag toch wel netjes gedoucht wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.
Jezus man, sterkte. Een hartoperatie is niet niets, pas goed op jezelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe wist je eigenlijk dat je een hartaanval had? wat voel je dan of hoe gaat dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is hoop voor je @Tong80. Je kunt tegenwoordig gewoon een @VarkensHart krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ouwe hart eruit, nieuwe spleenheup d'r in![]()
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe wist je eigenlijk dat je een hartaanval had? wat voel je dan of hoe gaat dat?
Goed je hier weer te zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.
goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.
Hou je taai, Tong!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Er is hoop voor je @:tong80. Je kunt tegenwoordig gewoon een @:varkenshart krijgen.
Moet je eens in het profiel van @Haags kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:39 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Holy shit 682.959 posts
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je eens in het profiel van @:Haags kijken.
Die heeft dus gewoon kinderen hè.
Moet @Haags toch nageven dat zijn wiskundeknobbel tamelijk indrukwekkend is.quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Moe, met beetje hoofdpijn. Af en toe ga ik even liggen. Verder afwachten op bericht voor operatie. Kan volgende week zijn maar ook over een maand. Is voornamelijk corona gerelateerd. Verder niet te veel inspannen. Vanaf maandag klein stukje lopen met buurman. Maar wel voorzichtig. Eten en slapen gaat redelijk normaal.quote:
Krijg je een bypass?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moe, met beetje hoofdpijn. Af en toe ga ik even liggen. Verder afwachten op bericht voor operatie. Kan volgende week zijn maar ook over een maand. Is voornamelijk corona gerelateerd. Verder niet te veel inspannen. Vanaf maandag klein stukje lopen met buurman. Maar wel voorzichtig. Eten en slapen gaat redelijk normaal.
Oh dat scheelt, veel sterkte in elk geval.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |