Goed dat je weer thuis bentquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Neilgod.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Sterkte! En doe rustig aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klassiekerquote:
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Werkman het volgende:
Mijn Oma zei altijd "Iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn."
Zo is het ook met ziekenhuizen.
Iedereen is blij dat ze er zijn maar natuurlijk wil niemand er in terecht komen.
no ik ook niquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.
Mijn oma schreeuwt de hele dag door “ DUSCHE AN!!!!! “ terwijl ze iedere dag toch wel netjes gedoucht wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd Wir haben es nicht gewußt... Maar goed ik spreek geen Duits.
Jezus man, sterkte. Een hartoperatie is niet niets, pas goed op jezelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe wist je eigenlijk dat je een hartaanval had? wat voel je dan of hoe gaat dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is hoop voor je @Tong80. Je kunt tegenwoordig gewoon een @VarkensHart krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ouwe hart eruit, nieuwe spleenheup d'r in![]()
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe wist je eigenlijk dat je een hartaanval had? wat voel je dan of hoe gaat dat?
Goed je hier weer te zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.
goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |