quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor de woningnood.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mea culpa! Je hebt natuurlijk gelijk.
Idee blijft alsnog wel staan,. Het zou sowieso goed zijn als meer mensen leren reanimeren.
quote:
quote:
Wow!! Heftig nieuws !!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet met deugd.
Zal duimen dat je snel geopereerd kan worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Ouwe hart eruit, nieuwe spleenheup d'r inquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen. Vanmiddag ontslagen uit ziekenhuis na gesprek met cardioloog. Nu thuis in afwachting voor oproep open hart operatie in Utrecht. Helaas, had op dotteren gehoopt. Maar wat moet dat moet. Erg moe maar zal nog wel erger worden na operatie. Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties. Deed en doet me deugd.
Veel sterkte en beterschap tongherman!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes jonge dibbes zal voor je biddenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes kerel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |