Hou je taai, Tong!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte lplek van er voor en er na. In de ziekenwagen constateerden ze het en begreep ik de ernst. Verder had k er voor geen signaal en erna geen pijnklachten. Alleen een rib door het vallen en een hoofdwond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Er is hoop voor je @:tong80. Je kunt tegenwoordig gewoon een @:varkenshart krijgen.
Moet je eens in het profiel van @Haags kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:39 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Holy shit 682.959 posts
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je eens in het profiel van @:Haags kijken.
Die heeft dus gewoon kinderen hè.
Moet @Haags toch nageven dat zijn wiskundeknobbel tamelijk indrukwekkend is.quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Moe, met beetje hoofdpijn. Af en toe ga ik even liggen. Verder afwachten op bericht voor operatie. Kan volgende week zijn maar ook over een maand. Is voornamelijk corona gerelateerd. Verder niet te veel inspannen. Vanaf maandag klein stukje lopen met buurman. Maar wel voorzichtig. Eten en slapen gaat redelijk normaal.quote:
Krijg je een bypass?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moe, met beetje hoofdpijn. Af en toe ga ik even liggen. Verder afwachten op bericht voor operatie. Kan volgende week zijn maar ook over een maand. Is voornamelijk corona gerelateerd. Verder niet te veel inspannen. Vanaf maandag klein stukje lopen met buurman. Maar wel voorzichtig. Eten en slapen gaat redelijk normaal.
Oh dat scheelt, veel sterkte in elk geval.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |