Puur uit angst voor de TT die een ander had kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch opent gewoon een topic in VBL
Wat een forumbeest
Ik reken op de volwassenheid binnen deze groepquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Puur uit angst voor de TT die een ander had kunnen bedenken.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op de volwassenheid binnen deze groep
Wel leuk dat 'ie z'n IQ-score in z'n gebruikersnaam heeft verwerkt.quote:
Of aantal keren dat hij op z'n achterhoofd is gevallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel leuk dat 'ie z'n IQ-score in z'n gebruikersnaam heeft verwerkt.
Leuk dat je iets met hem deelt, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel leuk dat 'ie z'n IQ-score in z'n gebruikersnaam heeft verwerkt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ruikt het hier naar kip opeens.
Bestaan die dingen nog ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg zojuist mijn pakketje binnen. Een nieuwe muismat.
Ik ben er zéér content mee
zo eentje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Bijna goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo eentje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij 50+ ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef onlogisch het volgende:
DHL kan ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat een pakketje versturen bij postNL gewoon minimaal 7 euro 25 kost
En de Roverheid doet niks
Duur woord contentquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er speciaal aan zo'n kapper? Die kan blonde plukjes zetten in pikzwart haar?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Moet nodig weer naar een Aziatische kapper boys
Jij maakt toch wat mee!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Banaan pannenkoek in de albert heijn gezien
Is dat de vrouw van Peter?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Banaan pannenkoek in de albert heijn gezien
op twitter mag kanker dus welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Rob gaat er met gestrekt been in.
[ twitter ]
Dit had ook gewoon op Trustpilot gekundquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie is dat hier dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vermoed dan dat het een user is die ik niet ken, want de hint zegt me niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat een vrij grote hint onder die tweet.
@Duveldrinkerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dan dat het een user is die ik niet ken, want de hint zegt me niks.
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Even opgezocht. Is ook wel een kanjer van een tosti.
@Cocoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Systeemnotificatie
07-01-2022 @ 18:40:05
Je premium account (abo) verloopt op 14-01-2022 18:38. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Een week onderweg in het dodentopic @:AFCNiels en de eerste punten zijn gescoord.Het jaar is nog jong, die Bassie zal toch een keer gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik had het eigenlijk over zijn forum gedrag, niet over zijn looks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.
Graag pics voor @Bluedisplayquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over zijn forum gedrag, niet over zijn looks.
Overigens ben ik een ongelooflijke knappe vent. Ongelooflijk dat je daar aan twijfelt.
Koekoekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Heb ik ook al snelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
Straks eindelijk weer eens een keer voetballen
Gok na 10 minuten al de tong op de schoen
Vanaf nu gaat het vast beterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard stond jij hier ook tussen ?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Tarado ik bewonder je doorzettingsvermogen om elke dag in COR met Wappie Nederland in gesprek te gaan.
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard stond jij hier ook tussen ?
ik begin mij een beetje zorgen om hem te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook maar heb maar niets gezegd. Hij is dan altijd zo opvliegend
quote:
natuurlijk elan het is weekendquote:
12:00 geweest moet kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
natuurlijk elan het is weekend
maar vindt u het zelf ook niet een beetje vroeg?
Wat een schatje ben je toch ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begin mij een beetje zorgen om hem te maken
Goldstrikegenotquote:
Doe eens even gewoon tegen @Elan, pislul.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
altijd goed oude gek
met jou niet blijkbaar
Woestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
altijd goed oude gek
met jou niet blijkbaar
zijn er ook penissen die geen pislul zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon tegen @:Elan, pislul.
Bij die enorme spiegel denk ik toch eerder aan @Calandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)penklappen~a329194d/
@:Scrummie
Genotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)penklappen~a329194d/
@:Scrummie
Als hij opengaat wel.quote:
Humor om te lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat vrolijkheid in het topic brengen.
[ twitter ]
Ik denk het ook wel.quote:
Waarvan aktequote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Inflatie lijkt mij wel een interessant onderwerp om in te verdiepen. komende tijd wat meer onderzoek naar doen
Ga me vanavond eens in je moeder verdiepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Inflatie lijkt mij wel een interessant onderwerp om in te verdiepen. komende tijd wat meer onderzoek naar doen
Merkt ze toch niks van, die 10cm van jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga me vanavond eens in je moeder verdiepen.
Die van Arie Boomsma was ook erg mooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk twitter accountje is dit wel
Gefrituurd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ruikt het hier naar kip opeens.
@Mortaxx jij hebt daar ervaring meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefrituurd?
De balzak van een neger schijnt namelijk overwegend naar gefrituurde kip te ruiken.
@:lange_lans
Ik moet toch een hulplijn in schakelen. Mijn vriend @Coco weet het antwoord zeker en vastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx jij hebt daar ervaring mee
Bamiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Idem.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef KingRoland het volgende:
ik zou graag een keer samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm naar Don't Look Up willen kijken
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
#FREEMOURAD
Weer niks aan de hand dus.
[ twitter ]
Ik knal vanavond een pizza in de oven. Het is tenslotte zaterdag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hollandse bakschotel gehaktballetjes en groentenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatje en een burger besteld #viesdikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Patatje en een burger besteld #viesdik
Daar blijf ik "goedemorgen" bij denken.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
#FREEMOURAD
Weer niks aan de hand dus.
[ twitter ]
quote:Het lijkt erop dat John van den Heuvel afgelopen donderdag al een tijdje werd achtervolgd door motorscooters en ook mogelijk een tweede snelle auto op de A2. In de auto van de verdachte die werd gearresteerd, zijn onder meer een bivakmuts en een cryptotelefoon gevonden.
Dat zei Van den Heuvel vanavond in het tv-programma RTL Boulevard. "De indruk bij mijn beveiligers was dat we al gevolgd werden vanaf Amsterdam door twee motorscooters en toen we de ring opgingen er nog een snelle Audi de achtervolging inzette. En dat er mogelijk ook een tweede Audi bij betrokken zou zijn," vertelt de misdaadjournalist.
Van den Heuvel is erg geschrokken van het voorval. "Ik denk niet meteen aan een aanslag, maar ik vind het wel een raar verhaal. De dingen die in de auto zijn gevonden en de achtergrond van de verdachte zijn niet heel geruststellend."
De verdachte die door de Dienst Speciale Interventies van de weg werd gehaald is de 36-jarige Mourad O.. Het Parool schrijft dat O. meerdere spelers rond de groep van Ridouan Taghi kent. Wel is het nog onduidelijk of hij een serieuze rol speelde in het milieu om hem heen.
Ach, iedereen kan toch banden hebben met Taghi, toevallig een cryptotelefoon in bezit hebben en net aan het bumperkleven zijn bij Sjonquote:
quote:
Bij de big 4 accepteren ze zulke foutjes niet.quote:
Drink die t maar op.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Bij de big 4 accepteren ze zulke foutjes niet.
Bij BCG, Bain en McKinsey wordt je meteen eruit geschopt
Kerkie?quote:Op zondag 9 januari 2022 01:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen want moet vroeg op vandaag boys
Moest pissen.quote:
Trustequote:Op zondag 9 januari 2022 04:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedgekeurd.
Ik ga maar weer eens proberen te slapen.
Truste
Niet gekliktquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Uit den oude doos ;
Wat een geweldige speler was Thierry Henry toch.
quote:Fotograaf en documentairemaker Gosse Bouma hoorde jaren geleden over de eetstoornis van zijn goede vriend Tom. Als twintiger had Tom de eetstoornis anorexia. De weg naar herstel werd vastgelegd door Gosse.
quote:De documentaire 'Tom past zijn broeken niet meer' is te zien via Omroep Zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat Dexterquote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E10
6,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik ben pas net begonnen aan de originele Dexter S01.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Straks krijg je me nog zo ver dat ik Dexter ga kijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Kan ik jou anders een Japanse serie aanradenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.
Dat kan jij vast wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan ik jou anders een Japanse serie aanraden
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch banden hebben met Taghi, toevallig een cryptotelefoon in bezit hebben en net aan het bumperkleven zijn bij Sjon
#FreeMourad
Ga zo Chinees halen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pasta met ossenhaasquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een ovenschotel met zuurkool en kaas.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe vgquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenserenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)vrij.html?redirect=1
Het lijkt me wel, ik hoop dat hij die Van den Heuvel flink aanpakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenseren
Dat klopt, ik hoop dat hij een flinke schadevergoeding krijgt.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ije-voeten~aa7b0df3/quote:Zijn naam en die van zijn bedrijf zijn door het slijk gehaald. We zijn absoluut voornemens daar juridische stappen tegen te ondernemen.”
Wat een afgunst.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Kan je best wat knaken mee verdienen.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Iemand bij mij in de buurt heeft ook iets met van die laadpalen, goede business. Is wel een Jood dus die zal het wel beter aanpakken, wat hogerop in de 'chain'.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je best wat knaken mee verdienen.
Ook nog eens een bedrijfje in laadpalen voor elektrische auto’s installeren. Goud geld.
Gewoon een hardwerkende Marokkaan. Kunnen we niet tegen in dit land
Dealer?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Oriente het volgende:
Ik krijg zo bezoek.
Geen buurvrouw.
@:FireFox1 @:Coco
Krijg ik nog die aanrader?quote:Op maandag 10 januari 2022 00:02 schreef KingRoland het volgende:
ben vrij dus even warme chocolademelk maken en netflixen
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ko(...)-overleden~a108a092/
Geen punten
@:AFCNiels
@:fetx
Graag een review.quote:Op maandag 10 januari 2022 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
excuus
ook voor liefhebber @:onlogisch
Die komt misschien vanavond.quote:
En ook geen Aziatenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.
Erg jammer na al die jaren.
Dan kan je beter lekkere koffie drinkenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee boys
Geen smerige koffie
Ik vind koffie niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kan je beter lekkere koffie drinken
Dat kloptquote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Weet wel dat thee gezinder is dan koffie
Oh man, net als iedereen ben ik zo fucking klaar met die lockdown.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:fetx is bloedlink in COR.
Koud bad.
Eens. Daarom mogen alle wappies de tering krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh man, net als iedereen ben ik zo fucking klaar met die lockdown.![]()
Gevaccineerd, boostertje gehaald. Het is mooi geweest nu. Afschalen die hap en het leven weer oppakken.
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtvquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Daarom mogen alle wappies de tering krijgen.
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtv
Wowquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.
Mwoa homovriendelijk… Krijg in de SC wel het gevoel alsof we in een specifiek geïsoleerd land zijn in de buurt van Japanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is de VBL SC zeer homovriendelijk
Graag wat specifieker.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa homovriendelijk… Krijg in de SC wel het gevoel alsof we in een specifiek geïsoleerd land zijn in de buurt van Japan
Ga gewoon die prik halen, oetlul.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtv
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon die prik halen, oetlul.
Beeld zag je ook op IC tijdje terug toch? Geen idee hoe dat nu ligt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
wat me opviel bij de GGD gisteren was een giga rij voor het testen met voornamelijk allochtone medelanders en in de prikstraat geen rij en geen enkele allochtoon, het leek wel apartheid
Bij de RAI ook niet bij het prikken maar nam aan dat zij meer in Nieuw-West en Zuid-Oost gaan prikken. Testen niet op gelet.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
wat me opviel bij de GGD gisteren was een giga rij voor het testen met voornamelijk allochtone medelanders en in de prikstraat geen rij en geen enkele allochtoon, het leek wel apartheid
Voelt toch een beetje als een chihuahua die aan het blaffen is ditquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.
Succesquote:Op maandag 10 januari 2022 13:20 schreef Coco het volgende:
自分を人間ã®åä¾›ã‹ãªã‚“ã‹ã ã¨ä¿¡ã˜ã¦ç–‘ã£ã¦ãªã„ã§ã‚ã‚ã†ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ otter who probably believes he's a human child or something.
@:zipportal
zo op naar COR
Gewoon iets Aziatisch.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier stond denk ik iets ordinair
Doorgestuurd naar @:karina @:mortaxx zoeken jullie het maar uit
Ik las een paar weken terug dat dit nog zo was, @Lenny_Leonard weet hier meer over.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beeld zag je ook op IC tijdje terug toch? Geen idee hoe dat nu ligt.
Ik ben al 4 weken met verlof maat. Geen idee hoe het nu is.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las een paar weken terug dat dit nog zo was, @:Lenny_Leonard weet hier meer over.
Dit kan niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken met verlof maat.
Wil jij dat we allemaal dood gaan ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken met verlof maat. Geen idee hoe het nu is.
Maar daarvoor wel opvallend veel allochtonen ja.
en dat heeft dan wat verantwoordelijkheden bij een bankquote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Coco het volgende:
Boomer @:Caland heeft weer een dramaandag
De voedselbank of de kledingbank?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dat heeft dan wat verantwoordelijkheden bij een bank
OPEN JE OGEN MENSEN!!
de bank van je moederquote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De voedselbank of de kledingbank?
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
@:oriente gaat viraal in het COR topic
Post gelezen.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Meer dan 30 likes.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Forum admin is altijd erg vriendelijk naar user @KingRoland .quote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had een andere reactie verwacht
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is de VBL SC zeer homovriendelijk
René is voor iedereen erg vriendelijkquote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je niet meer te redden bent.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en het daarbij laten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
zojuist keihard gelachen om een DM van @:onlogisch
helaas kan ik alleen ontvangen en niets versturen
dus @:onlogisch denk je echt dat ik naar een pleintje zou gaan![]()
![]()
kom naar het pleintje dan krijg je een patatje van mequote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en het daarbij laten.
Waar blijft die review?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik nader de 1600 linkedin connecties
@:lange_lans @:lenny_leonard
#Altijdvooraanquote:Papendrecht waarschuwt sportscholen die dinsdag tegen de coronaregels in open gaan
De sportscholen in Papendrecht die als protest tegen de sluiting door corona dinsdag tussen 9:00 en 11:00 open gaan, kunnen rekenen op een correctie door de gemeente.
"Dat de sportscholen niet open mogen zijn, is een gevolg van de lockdown die momenteel voor Nederland geldt. Een besluit van de landelijke overheid dus. De gemeente heeft als taak de landelijke coronaregels te handhaven", laat de gemeente Papendrecht weten als reactie op eerdere berichten van de ongehoorzame sportscholen.
"Met de huidige aantallen besmettingen is het zeker nu niet gewenst om van de geldende regels, maatregelen en adviezen af te wijken", aldus waarnemend burgemeester van Papendrecht Annemiek Jetten. "Ik ben mij er heel goed van bewust dat deze regels een zware wissel trekken op veel Papendrechtse ondernemers, organisaties, verenigingen en inwoners. Velen verkeren in een moeilijke positie en dat geldt niet alleen voor sportscholen. Ik vind het dan ook niet verstandig om de deuren te openen en zal daarop gaan handhaven indien nodig."
Nee. En Robert Durst ook al nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze?
https://www.nu.nl/buitenl(...)li-65-overleden.html
Krijg dan de tering maar met je Aziatische serie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 02:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik ooit met een post 20 likes krijg makker
ik ga thee drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg dan de tering maar met je Aziatische serie.
Was waarschijnlijk ook een ranzige serie geweest. Ranzig onhygiënisch stinkvolk. @:maxi-mus
Hij vroeg me om het hier te melden.quote:Zondag zware hartaanval gehad
Hoofdwonden. 112
Ziekenwagen ziekenhuis dotteren IC. Vandaag nieuwe vernauwingen ontdekt in andere aderen. Wordt opereren of opnieuw dotteren
Voorlopig niet naar huis
Oei. Dat is niet best.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
In je DM.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur mij even het adres als je wil dan stuur ik even een kaart namens VBL SC
Godsammequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Jezus christus, @tong80 beterschap!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Pics van kaart die je uitgekozen hebt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur mij even het adres als je wil dan stuur ik even een kaart namens VBL SC
De tering zeg. Sterkte @tong80quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit ervan makenDoe dan het logo van Sparta NijkerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er creatievelingen zijn die iets anders willen zien of een leuk idee hebben, wijzigingen doorgeven kan nog tot 17:00.
Ik heb de top zoveel van users die het meest gepost hebben dit jaar in de SC gepakt, hopelijk ben ik niemand vergeten? Kan ook nog aangepast worden tot 17:00
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dan het logo van Sparta Nijkerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |