Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap de OP niet, of ben je zo iemand die denkt dat je na een positieve test naar het ziekenhuis moet worden gebracht omdat je anders dood gaat?
Ik niet, maar we hebben het hier wel over een erkende mafkees, dus hij zou dat best wl kunnen doen natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, of zou jij dat wel doen?
Waarom niet?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?
in dat geval zou ik hem direct het land uittrappen, zo'n mafklapper moet je niet in je land willen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet, maar we hebben het hier wel over een erkende mafkees, dus hij zou dat best wl kunnen doen natuurlijk.
Wel als je een wappie bent met een status zoals Djokovic.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?
Dat mag niet van de rechter.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
in dat geval zou ik hem direct het land uittrappen, zo'n mafklapper moet je niet in je land willen hebben
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik laat mij niet testen vanwege het quarantaine gevaar dat velen malen erger is dan covid. En zo ken ik er meer...
niet verder op in gaan, met dit soort domheid valt niet te pratenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?
Wat dat betreft past meneer Djokovic, net als jij, prima in het clubje simpelen-der-aarde.
Je hebt gelijk, ik zal mij er verder van onthoudenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
niet verder op in gaan, met dit soort domheid valt niet te praten
De overheid bepaalt dat niet ik. Van mij hoeft het niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?
Wat dat betreft past meneer Djokovic, net als jij, prima in het clubje simpelen-der-aarde.
Ja dit. Ofwel hij heeft gelogen dat hij besmet was, ofwel hij heeft de dagen erna bewust allerlei mensen aangestoken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat Servi gelogen heeft, dat hele land is nationalistisch debiel.
Ik geloof ook dat Novax een complete covidioot is die na een positieve test lekker het virus overal zou verspreiden.
Dus 🤷♂️
Groot gelijk, op TV komt er steeds een muts langs die al meer dan een jaar in quarantaine zit.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik laat mij niet testen vanwege het quarantaine gevaar dat velen malen erger is dan covid. En zo ken ik er meer...
Moeten er voor tennissers andere regels gelden dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef bellamy13 het volgende:
Los van het feit of hij corona heeft gehad.
Hij krijgt een visum. Hij heeft een bewijs dat hij corona heeft gehad.
En hij wordt zonder reden in een quarentainehotel gezet dagen lang, en er wordt tegen de hele wereld gezegd dat hij niet welkom is en terug moet.
Dit is het beleidt waar ongeveer iedereen achter staat. De rechter vindt het allemaal net zo absurd. De gewone burger en de politici vinden het de normaalste zaak van de wereld.
https://www.ad.nl/tennis/(...)unnen-doen~a5227b23/
Wat bedoel je? Hij mocht gewoon spelen, maar een paar hoge bobo's hadden bedacht hem hard aan te pakken, achteraf blijkt zonder reden.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moeten er voor tennissers andere regels gelden dan?
De Australische tennisbond heeft verkeerd met de spelers gecommuniceerd en djokovic heeft onvoldoende tijd gekregen om zijn ingetrokken visa toch voor elkaar te krijgen. Daar gaat het fout en daar maakt de rechter gehakt van.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hij mocht gewoon spelen, maar een paar hoge bobo's hadden bedacht hem hard aan te pakken, achteraf blijkt zonder reden.
Het hele beleidt is kansloos. 100k besmettingen per dag, nadat je alle helden, de verplegers die je keihard nodig hebt hebt ontslagen.
Die 100k besmettingen per dag komen niet van de ongevaccineerden.
Ik heb veel domme dingen gelezen op fok de afgelopen weken maar dit is toch echt wel de overtreffende trap. En hier delen we gewoon een land mee.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |