#Altijdvooraanquote:Papendrecht waarschuwt sportscholen die dinsdag tegen de coronaregels in open gaan
De sportscholen in Papendrecht die als protest tegen de sluiting door corona dinsdag tussen 9:00 en 11:00 open gaan, kunnen rekenen op een correctie door de gemeente.
"Dat de sportscholen niet open mogen zijn, is een gevolg van de lockdown die momenteel voor Nederland geldt. Een besluit van de landelijke overheid dus. De gemeente heeft als taak de landelijke coronaregels te handhaven", laat de gemeente Papendrecht weten als reactie op eerdere berichten van de ongehoorzame sportscholen.
"Met de huidige aantallen besmettingen is het zeker nu niet gewenst om van de geldende regels, maatregelen en adviezen af te wijken", aldus waarnemend burgemeester van Papendrecht Annemiek Jetten. "Ik ben mij er heel goed van bewust dat deze regels een zware wissel trekken op veel Papendrechtse ondernemers, organisaties, verenigingen en inwoners. Velen verkeren in een moeilijke positie en dat geldt niet alleen voor sportscholen. Ik vind het dan ook niet verstandig om de deuren te openen en zal daarop gaan handhaven indien nodig."
Nee. En Robert Durst ook al nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze?
https://www.nu.nl/buitenl(...)li-65-overleden.html
Krijg dan de tering maar met je Aziatische serie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 02:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik ooit met een post 20 likes krijg makker
ik ga thee drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg dan de tering maar met je Aziatische serie.
Was waarschijnlijk ook een ranzige serie geweest. Ranzig onhygiënisch stinkvolk. @:maxi-mus
Hij vroeg me om het hier te melden.quote:Zondag zware hartaanval gehad
Hoofdwonden. 112
Ziekenwagen ziekenhuis dotteren IC. Vandaag nieuwe vernauwingen ontdekt in andere aderen. Wordt opereren of opnieuw dotteren
Voorlopig niet naar huis
Oei. Dat is niet best.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
In je DM.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur mij even het adres als je wil dan stuur ik even een kaart namens VBL SC
Godsammequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Jezus christus, @tong80 beterschap!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
Pics van kaart die je uitgekozen hebt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur mij even het adres als je wil dan stuur ik even een kaart namens VBL SC
De tering zeg. Sterkte @tong80quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
ik citeer:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit ervan makenDoe dan het logo van Sparta NijkerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er creatievelingen zijn die iets anders willen zien of een leuk idee hebben, wijzigingen doorgeven kan nog tot 17:00.
Ik heb de top zoveel van users die het meest gepost hebben dit jaar in de SC gepakt, hopelijk ben ik niemand vergeten? Kan ook nog aangepast worden tot 17:00
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dan het logo van Sparta Nijkerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |