Forum admin is altijd erg vriendelijk naar user @KingRoland .quote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had een andere reactie verwacht
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is de VBL SC zeer homovriendelijk
René is voor iedereen erg vriendelijkquote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je niet meer te redden bent.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en het daarbij laten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
zojuist keihard gelachen om een DM van @:onlogisch
helaas kan ik alleen ontvangen en niets versturen
dus @:onlogisch denk je echt dat ik naar een pleintje zou gaan![]()
![]()
kom naar het pleintje dan krijg je een patatje van mequote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en het daarbij laten.
Waar blijft die review?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik nader de 1600 linkedin connecties
@:lange_lans @:lenny_leonard
#Altijdvooraanquote:Papendrecht waarschuwt sportscholen die dinsdag tegen de coronaregels in open gaan
De sportscholen in Papendrecht die als protest tegen de sluiting door corona dinsdag tussen 9:00 en 11:00 open gaan, kunnen rekenen op een correctie door de gemeente.
"Dat de sportscholen niet open mogen zijn, is een gevolg van de lockdown die momenteel voor Nederland geldt. Een besluit van de landelijke overheid dus. De gemeente heeft als taak de landelijke coronaregels te handhaven", laat de gemeente Papendrecht weten als reactie op eerdere berichten van de ongehoorzame sportscholen.
"Met de huidige aantallen besmettingen is het zeker nu niet gewenst om van de geldende regels, maatregelen en adviezen af te wijken", aldus waarnemend burgemeester van Papendrecht Annemiek Jetten. "Ik ben mij er heel goed van bewust dat deze regels een zware wissel trekken op veel Papendrechtse ondernemers, organisaties, verenigingen en inwoners. Velen verkeren in een moeilijke positie en dat geldt niet alleen voor sportscholen. Ik vind het dan ook niet verstandig om de deuren te openen en zal daarop gaan handhaven indien nodig."
Nee. En Robert Durst ook al nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze?
https://www.nu.nl/buitenl(...)li-65-overleden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |