godver @tong80 dat is niet goed, hopelijk knap je snel opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
---
Zondag zware hartaanval gehad
Hoofdwonden. 112
Ziekenwagen ziekenhuis dotteren IC. Vandaag nieuwe vernauwingen ontdekt in andere aderen. Wordt opereren of opnieuw dotteren
Voorlopig niet naar huis
---
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
eensch, zijn vele topics mag ik dan niet waarderen, dit zou niemand moeten overkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht. Hopelijk maakt hij het goed en is hij er snel weer bovenop
Er zijn inderdaad belangrijkere dingen dan het klb toneel, waar we onszelf en anderen die we niet kennen belachelijk maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:30 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
eensch, zijn vele topics mag ik dan niet waarderen, dit zou niemand moeten overkomen
Is niet zo netjes om hem lelijk te noemen he.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is niet zo netjes om hem lelijk te noemen he.
Sterkte Tong!
Ook gehad ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef pferdfahrer het volgende:
Een hartaanval is geen pretje kan ik je vertellen.
Sterkte tong!
Dat is ook wel weer een beetje overdreven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:20 schreef spleeh het volgende:
Zonder Tong kan je FOK! net zo goed sluiten.
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vorig jaar een gehad ja, ambulance, IC erbij de hele mikmak
Vorige maand nog een kind van 6 jaar overleden aan een hartstilstand. Was in het nieuws. Staat geen leeftijd voor. Wel meer kans met de jaren uiteraard.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzo
Nee is ook zo, was bij pferd ook niet al te serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:03 schreef Begeleiding het volgende:
[..]
Vorige maand nog een kind van 6 jaar overleden aan een hartstilstand. Was in het nieuws. Staat geen leeftijd voor. Wel meer kans met de jaren uiteraard.
Heftig ouwe! Iets aan over gehouden ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vorig jaar een gehad ja, ambulance, IC erbij de hele mikmak
Haha ja zou je denken, maar als ik serieus ben dan denk je dat misschien minder :p ben al in de 30 man 🧓 net zo'n oude lul als jij dus alquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dan? Ik schat jou echt in de 20 pas in ofzo
Nou ja voornamelijk paniekaanvallen, vooral tijdens het rijden speelt dat vaak, omdat je dan denkt je gaat weer een stilstand krijgen straks klap ik in de vangrail of veroorzaak ik een ongeluk of met vliegen (niet zelf he) :p, ook om wat gezonder te leven niet als in VIESDIK zijn maar gewoon te veel werken, weinig sporten, was ook een hele stressvolle periode toen, nam veel te veel dingen op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heftig ouwe! Iets aan over gehouden ?
Zonder Fok! geen Tongquote:
Het is FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zonder Fok! geen Tong![]()
Sterkte Tong
Wij wensen @tong80 een spoedig herstel toe!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
godver @:tong80 dat is niet goed, hopelijk knap je snel op
Met een heftruck?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef herverwijderd het volgende:
Heeft iemand Viola Holt al op de hoogte gebracht?
Onzin. Het is Zunge Achtzig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:03 schreef Socios het volgende:
Het is Tong of tong80.
Beterschap gewenst!
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
5,5 jaar geleden....ik weet alleen niet precies meer wat er toen aan de hand was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |