Dat ja. Of de kinderen van iemand bedreigen omdat je het niet eens bent met zijn beleid van je clubquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, omdat je niet tevreden bent over de rechtsbuiten of de trainer van de plaatselijke FC
Die laatste is echt prachtigquote:
Stel je voor? Ik mag toch aannemen dat die iedereen uit de SC aan zijn deur heeft gehad, omdat we 'gewoon even met hem wilden praten' over de vorige TT?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
St
[..]
Stel je voor dat we allemaal bij @:cyan9 voor de deur zouden staan.
Oh, ik ben niet langsgeweest hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stel je voor? Ik mag toch aannemen dat die iedereen uit de SC aan zijn deur heeft gehad, omdat we 'gewoon even met hem wilden praten' over de vorige TT?
Ja, al mist die OP van het organisatietopic nog wel de nodige vitale informatie, dus dat zou niet geheel onterecht zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
St
[..]
Jij was al bij Sander Dekker langs?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet langsgeweest hoor.
Die had ook mensen voor de deur, maar die bleken op zoek naar een andere Dekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
Toch leuk dat Daniel Dekker nog steeds een mooi plekje in onze OP heeft.
Ja laat die man nou een keer met rustquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ook mensen voor de deur, maar die bleken op zoek naar een andere Dekker.
Je zou hierom bijna stalking gaan goedpraten. Bijna.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja laat die man nou een keer met rusthij is gestopt door het gestalk van mensen hier!
Daarom zit hij nu bij Radio 5. Stalkers met rollators kan hij nog wel afschudden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja laat die man nou een keer met rusthij is gestopt door het gestalk van mensen hier!
Ik bedreig juist altijd de ouders van kinderen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Of de kinderen van iemand bedreigen omdat je het niet eens bent met zijn beleid van je club
Klopt Em maar ze blijven me gewoon achtervolgenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo slecht als Daniël Dekker ben jij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt Em maar ze blijven me gewoon achtervolgen
Waarom word ik hier dan zo gedemoniseerd!?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo slecht als Daniël Dekker ben jij nou ook weer niet
Omdat wij namelijk ook eens een keer voor jouw deur willen gaan staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom word ik hier dan zo gedemoniseerd!?
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat wij namelijk ook eens een keer voor jouw deur willen gaan staan.
Dat dit dan vooral komt omdat we dan dus op vakantie zijn in Spanje heeft daar uiteraard niets mee te maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel mee
Verwacht dan dus maar heel veel mensen die langskomen omdat ze 'Gewoon met je willen praten'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel mee
Ja jij mag al helemáál niet klagen, hoe vaak ik jou heb uitgenodigd om bij me in te trekkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
We hebben wel echt een verlepte winter tot nu toe hoorvorig jaar nog best vaak ook even een blauwe lucht met zonnetje, maar tot nu toe is het gewoon bijna altijd grijs.
We verdienen een week schaatsen
Wat dat laatste betreft zou ik dan niet bij Strani voor de deur gaan staan. Denk dat je dan beter bij Nils van der Poel ofzo langs kunt gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
We hebben wel echt een verlepte winter tot nu toe hoorvorig jaar nog best vaak ook even een blauwe lucht met zonnetje, maar tot nu toe is het gewoon bijna altijd grijs.
We verdienen een week schaatsen
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij mag al helemáál niet klagen, hoe vaak ik jou heb uitgenodigd om bij me in te trekken
Die jongen snapt er weer helemaal niets vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman everquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.
Maar jij zei juist, hoe kom ik van dat mens afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman ever
Redefine kan wel uitstekend hints begrijpenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman ever
Kijk dat is al stukken beter, reverse psychology.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij zei juist, hoe kom ik van dat mens af
Kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Redefine kan wel uitstekend hints begrijpen
Nee, ik snap het alweer. Dat is wat @Em31 mij gevraagd had.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat is al stukken beter, reverse psychology.
Redefine, als jij ooit nog eens een wingman nodig hebt, vraag maar iemand andersquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ik snap het alweer. Dat is wat @:Em31 mij gevraagd had.
Dat was ik sowieso wel van planquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine, als jij ooit nog eens een wingman nodig hebt, vraag maar iemand anders
Heb jij nou gewoon eigenhandig die schaatsbaan gecanceldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een vriendin is iets op het spoor.
Drie jaar geleden zijn we met z'n vieren naar de schaatsbaan op de markt geweest. Voor mij was dat de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik ga schaatsen.Na die keer is de schaatsbaan niet meer teruggekeerd.
Ja, zoveel macht heb ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij nou gewoon eigenhandig die schaatsbaan gecanceld
Maar goed dat jij dan niet laatst die ene TT voltrokken hebt anders hadden we @Meke nooit meer gezienquote:
Jij bent straks net zo bont en blauw als @ijs_beerquote:
Toch kan ik meer lachen om ijs_beer die op zijn snuit gaat dan wanneer ik het zelf benquote:Op zondag 9 januari 2022 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent straks net zo bont en blauw als @:ijs_beer
Jij zat natuurlijk in dat andere pak.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch kan ik meer lachen om ijs_beer die op zijn snuit gaat dan wanneer ik het zelf ben
Een tijgerpak is meer mijn stijlquote:Op zondag 9 januari 2022 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zat natuurlijk in dat andere pak.
quote:
Omdat Silke ruikt dat je er iets ingestopt hebt en dus gaat ze er niet van eten.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ontwormingspil in stuk leverworst verstopt voor Silke. Eet ze er amper van![]()
Waarom vreet Sytse wel alles op
Het lijkt goed gegaan te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
* wenst de hele SC heel voorzichtig een goede morgen vanaf z'n mobiel, in de hoop dat het deze keer allemaal goed gaat
Oftewel, mannen zijn wat dommer.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat Silke ruikt dat je er iets ingestopt hebt en dus gaat ze er niet van eten.
Topicreeks: ESF Slowchatquote:Op zondag 9 januari 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
* wenst de hele SC heel voorzichtig een goede morgen vanaf z'n mobiel, in de hoop dat het deze keer allemaal goed gaat
Ik snap dit niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
St
[..]
Misschien geen slecht ideequote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Topicreeks: ESF Slowchat
Ik stel voor dat dit voortaan jouw active topics zijn.
En wat gebeurde er toen, dat je van plan veranderde en met deze onzin kwam?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht laten we de zondag gezellig beginnen met wat feiten.
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen, dat je van plan veranderde en met deze onzin kwam?
HET volk snapt er weer eens niets van. De stille meerderheid laat zich weer niet horen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We laten het aan het volk over:
[poll=3431]
Jeetje, dat jij zo over het volk denkt johquote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
HET volk snapt er weer eens niets van. De stille meerderheid laat zich weer niet horen.
Het volk heeft altijd gelijk, we wisten dit natuurlijk al, maar fijn dat de poll het bevestigt.
Zo ik heb mijn reacties vast klaarstaan.
Zegt ze nee, dan bedoelt ze nee gelijkheid, liefde en respect.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Wat ik nog even wil meegeven aan het volk:
'Nee' staat voor gelijkheid, liefde en respect. Een wereld waarin iedereen gelijk ís en ook zo behandeld wordt
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zegt ze nee, dan bedoelt ze nee gelijkheid, liefde en respect.
Interessant wel
Em zegt niet nee, de poll zegt neequote:Op zondag 9 januari 2022 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zegt ze nee, dan bedoelt ze nee gelijkheid, liefde en respect.
Interessant wel
Fred doelt natuurlijk over het algemeen over jouw opvatting over het woord nee.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Em zegt niet nee, de poll zegt neeZie je hoe ze er meteen bovenop springt hoewel ze zelf ook wel ziet dat het niet klopt?
Hm... ja we kunnen afspreken dat we verdere stemmen ongeldig verklaren.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:40 schreef Em31 het volgende:
Voor de lieve vrede zou het wel mooi zijn als de poll zo blijft.
Ik hou me voor de lieve vrede ook buiten de poll. Ik denk dat een steekproef ook erg afhankelijk is van de geteste populatie. Zou je bijvoorbeeld de familie Hazes en hun omgeving gebruiken, dan krijg je alleen maar uitkomsten buiten de schaalverdeling.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Em zegt niet nee, de poll zegt neeZie je hoe ze er meteen bovenop springt hoewel ze zelf ook wel ziet dat het niet klopt?
Maar de poll buiten beschouwing gelaten neem ik aan dat ook jij een voorstander bent van gelijkheid en liefde in deze toch al zo boze wereld?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hou me voor de lieve vrede ook buiten de poll. Ik denk dat een steekproef ook erg afhankelijk is van de geteste populatie. Zou je bijvoorbeeld de familie Hazes en hun omgeving gebruiken, dan krijg je alleen maar uitkomsten buiten de schaalverdeling.
Willem Engel, ben jij het?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar de poll buiten beschouwing gelaten neem ik aan dat ook jij een voorstander bent van gelijkheid en liefde in deze toch al zo boze wereld?
Laat ik zeggen dat ik een gelijkheid aan liefde voor Freek Jansen en Quincy Gario voel.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar de poll buiten beschouwing gelaten neem ik aan dat ook jij een voorstander bent van gelijkheid en liefde in deze toch al zo boze wereld?
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had net een quizvraag waarbij ik de eerste tien staten op alfabetische volgorde moest opnoemen. En vervolgens kon ik niet op @:Arizona komen.
Ik mis de optie: doe lekker je eigen onderzoek!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We laten het aan het volk over:
[poll=3431]
Mja maar dat was toch allang bekend?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis de optie: doe lekker je eigen onderzoek!
MIjn stelling is dan ook: in Spanje wonende mannen zijn lui!
Niets mis met af en toe een open deur intrappenquote:
Tjonge, dan hoop je dat na 3 weken vakantie corona niet meer zo rondwaart onder de middelbare scholieren en dan krijg je dit. Het worden nog een paar lange maanden, vrees ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
Enorme Corona uitbraak onder de jeugd hier trouwens
Eerst waren er met Oud&Nieuw wat feestjes, gezellig in feesttenten bij het carbidschieten. Daar kwam al een lading besmettingen uit voort. En mensen die dáár waren, hebben deze week nog weer andere feestjes of vrienden bezocht en nu zijn ik weet niet hoeveel vriendinnen van mijn dochter besmetAllemaal gevaccineerd en/of voor de tweede keer besmet.
Echt gooi de boel maar open, het heeft geen zin meer zo. Vanaf morgen moet toch iedereen weer naar school en dan zitten al die tieners wéér bij elkaar...
Oud & nieuw en dan gelijk een week erna de middelbare scholen weer opengooien heb ik nooit een goed idee gevonden, maar goed. Dat heb ik wel meer ideeën nooit gevonden.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge, dan hoop je dat na 3 weken vakantie corona niet meer zo rondwaart onder de middelbare scholieren en dan krijg je dit. Het worden nog een paar lange maanden, vrees ik.
Tja, je kan het ze ook niet kwalijk nemen. Met oud & nieuw heb ik ook minder afstand gehouden, want dan vergeet je het gewoon.
Met wat geluk zijn ze nu wel immuum voor de omicron-variant.
Mijn dochter en die vriendenclub hóeven niet eens afstand te houden want nog geen geen 18quote:Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge, dan hoop je dat na 3 weken vakantie corona niet meer zo rondwaart onder de middelbare scholieren en dan krijg je dit. Het worden nog een paar lange maanden, vrees ik.
Tja, je kan het ze ook niet kwalijk nemen. Met oud & nieuw heb ik ook minder afstand gehouden, want dan vergeet je het gewoon.
Met wat geluk zijn ze nu wel immuum voor de omicron-variant.
Jij en New Mexico al booster gehad?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en die vriendenclub hóeven niet eens afstand te houden want nog geen geen 18![]()
Het is echt wachten tot mijn dochter thuis komt met Corona nu de scholen weer opengaan. Ze is telkens nog de dans (met meer geluk dan wijsheid) ontsprongen maar ik zie het nu wel gebeuren hoor. Die Omicron is zo besmettelijk als maar kan en straks zitten ze weer dag in, dag uit op elkaars lip.
Maar zijn ze ook ziek? Ik hoor nu ook veel besmettingen, vooral jonge mensen. Maar die zijn meestal getest omdat ze in contact waren of via een sneltest voor de zekerheid en hebben nul symptomen. Dus alleen maar mooi als die daardoor weerstand opbouwen zou ik denkenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter en die vriendenclub hóeven niet eens afstand te houden want nog geen geen 18![]()
Het is echt wachten tot mijn dochter thuis komt met Corona nu de scholen weer opengaan. Ze is telkens nog de dans (met meer geluk dan wijsheid) ontsprongen maar ik zie het nu wel gebeuren hoor. Die Omicron is zo besmettelijk als maar kan en straks zitten ze weer dag in, dag uit op elkaars lip.
Nou ja, hier dus ook. Als iedereen toch allemaal wel besmet raakt, laat ons dan tenminste ondertussen nog plezier hebbenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oud & nieuw en dan gelijk een week erna de middelbare scholen weer opengooien heb ik nooit een goed idee gevonden, maar goed. Dat heb ik wel meer ideeën nooit gevonden.
Ondertussen, nu na bijna 2 jaar, zitten mijn gedachten al bijna in het "who cares, gooi alles maar open, we komen er toch nooit echt van af, geef m'n leven terug"-kamp
Ja want voor de rest van Nederland is fit blijven totaal onbelangrijk natuurlijkquote:Een medewerkster van de interne fitnessclub erkent dat het ‘een beetje vreemd is’. Alle andere sportscholen zijn dicht, behalve die in het Erasmus MC. De sportruimte is alleen toegankelijk voor medewerkers van het medisch centrum. En er mogen geen 25 personen naar binnen, maar maximaal acht. ,,Het ziekenhuis vindt het belangrijk om het eigen personeel fit te houden’’, legt ze uit.
Jup, en opa en oma ook. Dus we zijn weer prima beschermdquote:Op zondag 9 januari 2022 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij en New Mexico al booster gehad?
BFF die nu voor de tweede keer corona heeft (volgorde: corona - vaccinatie - corona) had de eerste keer een dagje koorts en heeft nu een beetje hoofdpijn. Niets spectaculairs dusquote:Op zondag 9 januari 2022 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook ziek? Ik hoor nu ook veel besmettingen, vooral jonge mensen. Maar die zijn meestal getest omdat ze in contact waren of via een sneltest voor de zekerheid en hebben nul symptomen. Dus alleen maar mooi als die daardoor weerstand opbouwen zou ik denken
Ik ga prik 3 nog wel halen, maar ik las ook al ergens dat de GGD vast bezig is met het plannen van prikrondes 4 en 5. Ik weet niet of ik daar nog zin in ga hebbenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oud & nieuw en dan gelijk een week erna de middelbare scholen weer opengooien heb ik nooit een goed idee gevonden, maar goed. Dat heb ik wel meer ideeën nooit gevonden.
Ondertussen, nu na bijna 2 jaar, zitten mijn gedachten al bijna in het "who cares, gooi alles maar open, we komen er toch nooit echt van af, geef m'n leven terug"-kamp
Ik ben ook niet enthousiast over prikronde 4 en 5. Ik vraag me af wat het nut nog is en of we zo wel willen leven. En dat ik een dag heel beroerd was van prik 3 helpt ook niet meequote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga prik 3 nog wel halen, maar ik las ook al ergens dat de GGD vast bezig is met het plannen van prikrondes 4 en 5. Ik weet niet of ik daar nog zin in ga hebben
Ja, dat dus. Met wat mazzel gaat het snel richting een reguliere verkoudheid waarvoor zulke maatregelen niet nodig zijn en kunnen we weer onbekommerd leuke dingen gaan doen. Angst voor een verkoudheid heeft me nog nooit thuis gehoudenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast over prikronde 4 en 5. Ik vraag me af wat het nut nog is en of we zo wel willen leven. En dat ik een dag heel beroerd was van prik 3 helpt ook niet mee
Edit: ik ben alleen wel bang dat ik wel zal moeten als ik nog wil reizen. Dat ze toch tot in lengte van dagen aan reizen een Groen Vinkje als eis gaan stellen. Wat je uiteraard alleen krijgt als je geboosterd bent. Of nog een keer.
Ik hoop dat prik 4 en 5 voor de kwetsbaren en ouderen is eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga prik 3 nog wel halen, maar ik las ook al ergens dat de GGD vast bezig is met het plannen van prikrondes 4 en 5. Ik weet niet of ik daar nog zin in ga hebben
Definieer dat maar eens, zijn mensen met bijvoorbeeld overgewicht of astma ook al kwetsbaren. En iedereen de boven 40/50/60 jaar?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hoop dat prik 4 en 5 voor de kwetsbaren en ouderen is eigenlijk.
Mensen die normaal ook in aanmerking komen voor de griepprik.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Definieer dat maar eens, zijn mensen met bijvoorbeeld overgewicht of astma ook al kwetsbaren. En iedereen de boven 40/50/60 jaar?
Zou kunnen inderdaad. Hoop wel een beetje dat het met lockdowns enzo nu wel klaar is gezien Omicron wel milder lijkt te zijn. Ze kunnen niet elke winter maanden lang alles dichtgooien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Mensen die normaal ook in aanmerking komen voor de griepprik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |