Dat ja. Of de kinderen van iemand bedreigen omdat je het niet eens bent met zijn beleid van je clubquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, omdat je niet tevreden bent over de rechtsbuiten of de trainer van de plaatselijke FC
Die laatste is echt prachtigquote:
Stel je voor? Ik mag toch aannemen dat die iedereen uit de SC aan zijn deur heeft gehad, omdat we 'gewoon even met hem wilden praten' over de vorige TT?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
St
[..]
Stel je voor dat we allemaal bij @:cyan9 voor de deur zouden staan.
Oh, ik ben niet langsgeweest hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stel je voor? Ik mag toch aannemen dat die iedereen uit de SC aan zijn deur heeft gehad, omdat we 'gewoon even met hem wilden praten' over de vorige TT?
Ja, al mist die OP van het organisatietopic nog wel de nodige vitale informatie, dus dat zou niet geheel onterecht zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
St
[..]
Stel je voor dat we allemaal bij @:cyan9 voor de deur zouden staan.
Jij was al bij Sander Dekker langs?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet langsgeweest hoor.
Die had ook mensen voor de deur, maar die bleken op zoek naar een andere Dekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
Toch leuk dat Daniel Dekker nog steeds een mooi plekje in onze OP heeft.
Ja laat die man nou een keer met rustquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ook mensen voor de deur, maar die bleken op zoek naar een andere Dekker.
Je zou hierom bijna stalking gaan goedpraten. Bijna.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja laat die man nou een keer met rusthij is gestopt door het gestalk van mensen hier!
Daarom zit hij nu bij Radio 5. Stalkers met rollators kan hij nog wel afschudden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja laat die man nou een keer met rusthij is gestopt door het gestalk van mensen hier!
Ik bedreig juist altijd de ouders van kinderen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Of de kinderen van iemand bedreigen omdat je het niet eens bent met zijn beleid van je club
Klopt Em maar ze blijven me gewoon achtervolgenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo slecht als Daniël Dekker ben jij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt Em maar ze blijven me gewoon achtervolgen
Waarom word ik hier dan zo gedemoniseerd!?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo slecht als Daniël Dekker ben jij nou ook weer niet
Omdat wij namelijk ook eens een keer voor jouw deur willen gaan staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom word ik hier dan zo gedemoniseerd!?
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat wij namelijk ook eens een keer voor jouw deur willen gaan staan.
Dat dit dan vooral komt omdat we dan dus op vakantie zijn in Spanje heeft daar uiteraard niets mee te maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel mee
Verwacht dan dus maar heel veel mensen die langskomen omdat ze 'Gewoon met je willen praten'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 20 graden, maandag 21. Doe er je voordeel mee
Ja jij mag al helemáál niet klagen, hoe vaak ik jou heb uitgenodigd om bij me in te trekkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
We hebben wel echt een verlepte winter tot nu toe hoorvorig jaar nog best vaak ook even een blauwe lucht met zonnetje, maar tot nu toe is het gewoon bijna altijd grijs.
We verdienen een week schaatsen
Wat dat laatste betreft zou ik dan niet bij Strani voor de deur gaan staan. Denk dat je dan beter bij Nils van der Poel ofzo langs kunt gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
We hebben wel echt een verlepte winter tot nu toe hoorvorig jaar nog best vaak ook even een blauwe lucht met zonnetje, maar tot nu toe is het gewoon bijna altijd grijs.
We verdienen een week schaatsen
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij mag al helemáál niet klagen, hoe vaak ik jou heb uitgenodigd om bij me in te trekken
Die jongen snapt er weer helemaal niets vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman everquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij jou kan ze juist zeker niet schaatsen.
Maar jij zei juist, hoe kom ik van dat mens afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman ever
Redefine kan wel uitstekend hints begrijpenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ga haar ook nog eens helpen om me af te wijzen. Worst wingman ever
Kijk dat is al stukken beter, reverse psychology.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij zei juist, hoe kom ik van dat mens af
Kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Redefine kan wel uitstekend hints begrijpen
Nee, ik snap het alweer. Dat is wat @Em31 mij gevraagd had.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat is al stukken beter, reverse psychology.
Redefine, als jij ooit nog eens een wingman nodig hebt, vraag maar iemand andersquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ik snap het alweer. Dat is wat @:Em31 mij gevraagd had.
Dat was ik sowieso wel van planquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine, als jij ooit nog eens een wingman nodig hebt, vraag maar iemand anders
Heb jij nou gewoon eigenhandig die schaatsbaan gecanceldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een vriendin is iets op het spoor.
Drie jaar geleden zijn we met z'n vieren naar de schaatsbaan op de markt geweest. Voor mij was dat de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik ga schaatsen.Na die keer is de schaatsbaan niet meer teruggekeerd.
Ja, zoveel macht heb ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij nou gewoon eigenhandig die schaatsbaan gecanceld
Maar goed dat jij dan niet laatst die ene TT voltrokken hebt anders hadden we @Meke nooit meer gezienquote:
Jij bent straks net zo bont en blauw als @ijs_beerquote:
Toch kan ik meer lachen om ijs_beer die op zijn snuit gaat dan wanneer ik het zelf benquote:Op zondag 9 januari 2022 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent straks net zo bont en blauw als @:ijs_beer
Jij zat natuurlijk in dat andere pak.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch kan ik meer lachen om ijs_beer die op zijn snuit gaat dan wanneer ik het zelf ben
Een tijgerpak is meer mijn stijlquote:Op zondag 9 januari 2022 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zat natuurlijk in dat andere pak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |