SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
zeg dat dan ff eerderquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty over de tong bij Vera en Carcan.
Conclusie: Het is een mismatch.
Nick heeft toch al op meer affiches van grote events gestaan sinds zijn deelname aan BB, Nick heeft meer bekendheid en succes in zijn DJ carrière dan Matt en dat is wel een feitquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geen succes. Die kleine was beter
Qua stem zou het kunnen, maar ik betwijfel of Leon zoiets zou doen, vind het niet zo bij hem passen. Maar wie weet omdat hij momenteel toch niets beters te doen heeft...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een amateur. Het zou volgens geruchten om Leon Verdonschot gaan, muziek journalist uit Limburg.
Gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty over de tong bij Vera en Carcan.
Conclusie: Het is een mismatch.
Zijn stem is natuurlijk zwaar vervormd in BB dus wie weet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Qua stem zou het kunnen, maar ik betwijfel of Leon zoiets zou doen, vind het niet zo bij hem passen. Maar wie weet omdat hij momenteel toch niets beters te doen heeft...
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
kristof DBK, die krijgt billenkoek
goed idee mopquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.
Nieuwe Naomi en Nick is geborenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Grace en Sercan hebben broer en zus gevoel
Beter, want hij moet met zijn gore klauwen van Grace afblijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
dat die nog geen relatie hebben is een wonderquote:
Ik zou het nooit met mijn zus doen, Sercan dan wel denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Laat maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt terugspoelen , stream 1
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.
Ja ik hoop ook op veel meer 24 uurs opdrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ik zou het nooit met mijn broer doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het nooit met mijn zus doen, Sercan dan wel denk ik
Ik heb dat bij Secret story gezien. Zijn leuke opdrachtenquote:
Hebben we niet al genoeg (Belse) mannen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef rinardo het volgende:
en dit op zn alterego account
[ link | afbeelding ]
Daar talen ze helemaal niet naar inderdaad. Of ze mogen hem nog niet gebruiken omdat ze hem moeten verdienen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef BB-King het volgende:
Als ze dan toch een oudbewoner laten terug komen laat het dan Els zijn.
Iemand moet toch even laten zien hoe de hottub moet worden gebruikt.
Er zit een slot op ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar talen ze helemaal niet naar inderdaad. Of ze mogen hem nog niet gebruiken omdat ze hem moeten verdienen.
De 1ste BBquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Secret story gezien. Zijn leuke opdrachten
nee dann zit zij weer 3 uren in haar Els-Teequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar talen ze helemaal niet naar inderdaad. Of ze mogen hem nog niet gebruiken omdat ze hem moeten verdienen.
Zou kunnen dat die sleutel voor de hottub is inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er zit een slot op ja.
Waar was trouwens die sleutel voor die Peter en Grace van de loopband haalden?
Hilarischquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef rinardo het volgende:
en dit op zn alterego account
[ link | afbeelding ]
hoofd onder water???quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty 24uur in de hottub en ze mag er niet uit en de andere bewoners moeten haar verzorgen en eten geven
Gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zit er gezellig bij
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke opdrachten. Je gaat nu alweer dat klassiek bankhangen zien. Als ze dat de hele week gaan doen haak ik af.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1ste BB
die thuiswerkopdrachten
en op de hometrainer de lamp brandend houden
Je kunt er medicatie voor krijgen bij stemmen in je hoofdquote:
nee de voetenanblick gisterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty 24uur in de hottub en ze mag er niet uit en de andere bewoners moeten haar verzorgen en eten geven
Ik hoor primaquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt er medicatie voor krijgen bij stemmen in je hoofd
jaaaa dikke doeiii mooi nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke opdrachten. Je gaat nu alweer dat klassiek bankhangen zien. Als ze dat de hele week gaan doen haak ik af.
Om de 10min 1 minuut hoofd onder water.quote:
zolang je haar maar niet hoortquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om de 10min 1 minuut hoofd onder water.
de laatste dagen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri gaat een beetje teveel in zichzelf geloven de laatste dagen...
quote:
Die zitten in jouw hoofd, ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die stemmen, dus doe er wat aan.
Ik weet bijna zeker dat ze hier meelezen ... ze negeren je gewoon doelbewust.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vorige jaar een hele reeks opdrachten uit mijn duim gezogen, dat er nu niemand van de redactie daar op FOK! zit. Best schandalig eigenlijk
Miss moeten we reclame maken over FOK! in de buurt van het BB huis. Zodat een verantwoordelijke daar eventueel interesse toont.
ik denk dat ze binnen een week uitgekotst wordt door het grootste deel en dat ze dan zo weg isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Van mij mag Kitty de rest irriteren.
WTFquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Benny het volgende:
Mike heeft ook een koffer gedeeld op Instagram
Er is zondag een BB2021 reuniequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Benny het volgende:
Nu je het zegt, ik hoor telkens een lama schijten. Bel meteen even met mijn huisarts.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zitten in jouw hoofd, ik nergens last van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze hier meelezen ... ze negeren je gewoon doelbewust.
Ja heel triest, was gisteren op tvquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
even off topic, lees net dat Noah uit utopia plotseling is overleden op 29 jarige leeftijd. Heftig
Die heeft wel een hoog zelfbeeld van zichzelf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind hem nietszeggendquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar we hebben nog 95 dagen ... dus wie weet...
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbijquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze binnen een week uitgekotst wordt door het grootste deel en dat ze dan zo weg is
Geen gerucht .. stond in de krant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijn
Er is ook een gerucht dat oud-bewoner Thomas spellenbedenker zou zijn
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijverquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbij
misschien moeten we gewoon wat meer geduld hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !
Dat is geen gerucht. Dat is een feit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijver![]()
![]()
Of: ze houden zich niet aan haar regels en verzinnen hun eigen regelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef Yolk het volgende:
Voorspelling: niet iedereen doet even enthousiast mee -> Kitty verdrietig/woest.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.
Anders kun je ze niet zien zwemmen
Dat is heftig. Zo jong nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
even off topic, lees net dat Noah uit utopia plotseling is overleden op 29 jarige leeftijd. Heftig
kan ik me in vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef Yolk het volgende:
Voorspelling: niet iedereen doet even enthousiast mee -> Kitty verdrietig/woest.
Heeft ze zelf gemaakt en verzonnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef Benny het volgende:
Kitty terug uit de DBK met een spel? Oke.
En daarom is ze gecashtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Kitty is achterbaks
Heeft boter op het hoofd
Is scheit irritant
nice, wil wel pics zienquote:
Heeft ze vanmiddag al gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef Benny het volgende:
Kitty terug uit de DBK met een spel? Oke.
Anders was het fucking saai om naar te kijkenquote:
Precies. Jij snapt hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Anders was het fucking saai om naar te kijken
Dat de jager mag staan waar die wil is zo dom. Dan weet je van te voren wie er af ismquote:
Ik denk dat Kitty haarzelf ook niet snaptquote:
Dat laatste sjamp. We moeten er allemaal aan wennen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:22 schreef Sestra666 het volgende:
tis wel een jonge groep he.. druk
of word ik oud
Was er al bang voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste sjamp. We moeten er allemaal aan wennen.
Dat is afplak duct tape waarmee ze merkjes op de kleding moeten afplakken. Maar ze zijn er erg creatief mee. Hebben ook al twister op de vloer gemaakt ermee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef Sestra666 het volgende:
hoe komen ze aan die gekleurde repen papier eigenlijk
en menschhhhh doe sokken aan
Ik krijg de indruk, dat jij je favo bewoner al hebt gevonden.quote:
Is die gekleurde tape waar ook een voetbal en springtouw van gemaakt isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef Sestra666 het volgende:
hoe komen ze aan die gekleurde repen papier eigenlijk
en menschhhhh doe sokken aan
nee joh niet naar die oude man luisterenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh niet naar die oude man luisteren
zijn halve adhd-ers
Hou het gewoon lekker bij jezelf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat jij je favo bewoner al hebt gevonden.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef Hunter het volgende:
Er konden vanochtend via Insta vragen gesteld worden. Die zullen ze straks wel op het scherm krijgen.
ja maar ik wacht nog om datquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is (voorlopig) mijn favo bewoner:
[ afbeelding ]
pluspunten
Niet te druk
Niet te opvallend
Ze is heel knap
is dat die wortenbroodjesfiguur?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Benny het volgende:
Ik bespeur zelfs alweer irritatie naar mij toe.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou het gewoon lekker bij jezelf.
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is dat die wortenbroodjesfiguur?
dan liever nickquote:
+1quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is (voorlopig) mijn favo bewoner:
[ afbeelding ]
pluspunten
Niet te druk
Niet te opvallend
Ze is heel knap
Hou het gewoon bij jezelf, ik praat niet tegen jou toch als ik hier wat post?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bespeur zelfs alweer irritatie naar mij toe.
Dus 1 helequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]erop
heb zelf een halve adhd-er thuis.. wel 2 trouwens
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]erop
heb zelf een halve adhd-er thuis.. wel 2 trouwens
De keukenboer met kunstgebitquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is dat die wortenbroodjesfiguur?
ben jij hier dan??????quote:
Ik mag jou niet en jij mij niet. Laten we het daar maar bij houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij jezelf, ik praat niet tegen jou toch als ik hier wat post?
Kap daar gewoon mee .
Laat me dan gewoon met rust , jij reageert telkens op mij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik mag jou niet en jij mij niet. Laten we het daar maar bij houden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben jij hier dan??????![]()
on topic
ze zijn toch even lekker bezig
Wat doe jij nu dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat me dan gewoon met rust , jij reageert telkens op mij.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat frisse zuurstof binnen, met al die corona (Peter)wtf man. Jullie zijn getest
Flikker op met je geneuzel.quote:
En je doet het weer, laat mij dan met rust.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Flikker op met je geneuzel.
lees anders ff terug.
Ze hebben toch geen warm waterquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ah de hottub zit dus op slot... was er niet een sleuteltje???
er is hier meer actie dan in het huis 😂😂quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En je doet het weer, laat mij dan met rust.
Die zal wel wat in de dagboekkamer gehoord hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Kitty is wel opgeknapt voor nu. Bedoel niet meer met een kop als een oorwurm.
ik heb nooit meer wat van die sleutel gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ah de hottub zit dus op slot... was er niet een sleuteltje???
Je hebt gemist dat Nawel klaagt over hoofdpijn sinds gisteren en sinds vandaag over reukverlies...quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat frisse zuurstof binnen, met al die corona (Peter)wtf man. Jullie zijn getest
half stokenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat ding moet toch verwarmd worden met stookhout staat me bij.
Ow dat zal. Even een worst voor gehouden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal wel wat in de dagboekkamer gehoord hebben.
Vorig jaar wel in ieder geval. Maar ik heb nog geen houtvooraad / hakblok gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hottub wordt verwarmd met een vuurtje toch?
Weet niet of het dezelfde hottub isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hottub wordt verwarmd met een vuurtje toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow dat zal. Even een worst voor gehouden.
Op de foto's te zien duidelijk welquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet of het dezelfde hottub is
Die komt vast nog wel een keer over de loopband.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorig jaar wel in ieder geval. Maar ik heb nog geen houtvooraad / hakblok gezien.
Even ruiken of de geur van els er vanaf komtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet of het dezelfde hottub is
Das iets minder. Dat veranderd de zaak volledigquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Nawel klaagt over hoofdpijn sinds gisteren en sinds vandaag over reukverlies...
Goed volstouwen dan maar, dan is ze een stuk minder irriquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Die lust ze wel aan haar postuur te zien
Mjaquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Deze onzin gaan we 3 maanden krijgen.
Ja de ene helft klaagt dat ze niks doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Zijn mensen die dit leuk vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das iets minder. Dat veranderd de zaak volledig
Straks exit BB omdat ze geomicrond zijn
deze editie heeft ook (nu al) een aantal ergernissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het oog is wel tevreden over dit editie. Een pak meer knappe dames (en wss heren, maar daar kan ik niet over oordelen) Met Nawel, Vera en Nouchine heb je toch drie mooie dames
Volgens mij ging deze hottub met een ingebouwde electrische heater tot iets van 30 graden, warmer moet je stoken met hout.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottubs worden toch altijd met hout gestookt?
Kunnen ze misschien binnenkort winnen/verdienen met een spel of opdracht.quote:
Ow joh Jezus wat een luxequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij ging deze hottub met een ingebouwde electrische heater tot iets van 30 graden, warmer moet je stoken met hout.
Geen idee, mss maken we nog mee dat de strengen eruit gaan als het nep isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal eigen haar zijn
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, mss maken we nog mee dat de strengen eruit gaan als het nep is
gewassen heb hem op de kachel gezien, en net als vorig jaar , we zien niet alles he. de koffers zijn nog steeds niet terug , dus ze hebben niet anders dan die kleding en de badjassen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bwah al 4 dagen loopt ze in dat roze huispak.
Moet vast lekker ruiken in BB
Die wil je zo niet in een donker steegje tegenkomen.quote:
nopequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal eigen haar zijn
Ze hebben geluisterdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
deze editie heeft ook (nu al) een aantal ergernissen
"we hebben geluisterd"
- er zijn nog steeds streamlocks, en nu is er zelfs om de 10 minuten reclame in België.
- Er word nog steeds geen zak gedaan, de bewoners hebben nog steeds teveel vrije tijd.
- De stem is dit jaar onverstaanbaar voor mensen in zowel België als Nederland, vorig jaar heb ik begrepen was dit vooral een probleem in Nederland.
- Opdrachten zijn nog steeds te licht
- Er kan nog steeds gefluisterd worden zonder dat er iets aan word gedaan
In Barcelona zat zo'n witte gorilla. Beest is helaas overleden, maar zie dat de nieuwe variant al klaar staat.quote:
quote:
Het is zoiets ... maar dan met veel meer haar:quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijk
Krultang verkeerd gebruikt? Bedankt in ieder geval voor de update mopquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze vertelde gisteravond dat haar eigen haar weggefikt is met relaxen(als je weet wat het is)
Al is het alleen al bij het wassen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijk
Dat is het iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is zoiets ... maar dan met veel meer haar:
https://www.africanhair.nl/hoe-onze-afro-kapper-weave-zet
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Al is het alleen al bij het wassen.
En dat nu met zelfgemaakte shampoo helemaal een grote vraag.
Schrik me altijd wel de tandjes hoe het is als het nephaar verwijdert wordt
Je kan ze kant en klaar kopen en door iemand in laten zetten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is zoiets ... maar dan met veel meer haar:
https://www.africanhair.nl/hoe-onze-afro-kapper-weave-zet
Volgens mij sterft je eigen haar dan ook af, kan haast niet anders.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Al is het alleen al bij het wassen.
En dat nu met zelfgemaakte shampoo helemaal een grote vraag.
Schrik me altijd wel de tandjes hoe het is als het nephaar verwijdert wordt
Kip, rijst en broccoli?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Hunter het volgende:
kip op het menu vandaag. Kitty gaat vast koken.
Schapenwol toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.
Nee, wordt juist gedaan om eigen haar te beschermen. Kroeshaar is erg lastig haar ... al was het alleen al omdat het heel erg kroest en je voor je het weet een rasta hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij sterft je eigen haar dan ook af, kan haast niet anders.
relaxen is je haar chemisch behandelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krultang verkeerd gebruikt? Bedankt in ieder geval voor de update mop
nee bedoel gracequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sie macht ein Gorilla nach Mario.
Oww okay, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, wordt juist gedaan om eigen haar te beschermen. Kroeshaar is erg lastig haar ... al was het alleen al omdat het heel erg kroest en je voor je het weet een rasta hebt.
Dan is er te weinig voorraad geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Narwal heeft alle maandverbanden gebruikt
Vaak juist wel , ik heb ook wel een nephaar gekocht maar ook wel echt haar, Dat van Grace lijkt mij duidelijk nep. Je kan er best veel mee,quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.
Ja de tuin is wel een minpust. Maar de woonkamer+keuken is wel een hele verbeteringquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan die gigantische rode lap in de "tuin". Had er gewoon (kunst)gras in gegooid
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan is er te weinig voorraad geweest.
Je gebruikt wat je nodig hebt.
Vorig jaar lagen die laden er mee vol.
Met die palen eromheen lijkt het me een soort gameroom buiten. Gaat vast voor opdrachten gebruikt wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan die gigantische rode lap in de "tuin". Had er gewoon (kunst)gras in gegooid
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaienquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .
Zal ook zeker niet het geval zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Narwal heeft alle maandverbanden gebruikt
Jij solliciteert ergens naarquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
Bewoners zijn ook niet voorbereid. Die zijn nu aan het douchenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan nog niks vinden over het vijf uur inspraak moment....
In het Pools spreken ze de W uit als V. Ik stelde het me al voor : NAVEL met los haarquote:
Je mag ook geen grote dame zijn anders zien we haar tietenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef freaky40 het volgende:
17.00 uur, interactief onderdeel zou nu moeten starten...
En wat beharing op en onder de navelquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je mag ook geen grote dame zijn anders zien we haar tieten
Hoe hebben ze het aan gekregen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef Hunter het volgende:
Mannen hebben hout gevonden en stoken een vuurtje
Heb er niks mee.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm die dimi vind ik steeds minder leuk, en jullie?
Jill was te dom daarvoor, volgens mij is het iq gehalte wat hogerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je welke opdracht ik leuk vond. Dat ze moesten een code invoeren op het shcerm. En dat je binnen de x aantal seconden moest reageren
Ze hebben het even tegen Vera aan gehoudenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het aan gekregen dan?
Hij moet z'n shirt aanhouden. Maar verder nog te weinig van gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kregen een krat volquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
Alweer brocolli is dat in de aanbieding ofzo?
is de sponsor van het programmaquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
Dat is de basis voorraad. Met kip.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben het even tegen Vera aan gehouden
Klinkt gezond!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Angelique61 het volgende:
Relaxen is het ontkroezen van het haar met een chemisch goedje met als hoofdbestandsdeel bijvoorbeeld sodium hydroxide (lye) of calcium hydroxide (no lye). Om het haar te relaxen wordt dit chemisch spul op het haar aangebracht om de zwavelverbindingen die het krullend haar vormen te breken.
er zou om 17:00 iets gebeuren, maar zoals altijd vertragingquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
Nouchi tegen Klitty :'Moeder moekik je helpen'
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmeequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
Nouchi tegen Klitty :'Moeder moekik je helpen'
Maar ook nergens info over te vinden...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
er zou om 17:00 iets gebeuren, maar zoals altijd vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |