zolang je haar maar niet hoortquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om de 10min 1 minuut hoofd onder water.
de laatste dagen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri gaat een beetje teveel in zichzelf geloven de laatste dagen...
quote:
Die zitten in jouw hoofd, ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die stemmen, dus doe er wat aan.
Ik weet bijna zeker dat ze hier meelezen ... ze negeren je gewoon doelbewust.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vorige jaar een hele reeks opdrachten uit mijn duim gezogen, dat er nu niemand van de redactie daar op FOK! zit. Best schandalig eigenlijk
Miss moeten we reclame maken over FOK! in de buurt van het BB huis. Zodat een verantwoordelijke daar eventueel interesse toont.
ik denk dat ze binnen een week uitgekotst wordt door het grootste deel en dat ze dan zo weg isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Van mij mag Kitty de rest irriteren.
WTFquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Benny het volgende:
Mike heeft ook een koffer gedeeld op Instagram
Er is zondag een BB2021 reuniequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Benny het volgende:
Mike heeft ook een koffer gedeeld op Instagram
Nu je het zegt, ik hoor telkens een lama schijten. Bel meteen even met mijn huisarts.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zitten in jouw hoofd, ik nergens last van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze hier meelezen ... ze negeren je gewoon doelbewust.
Ja heel triest, was gisteren op tvquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
even off topic, lees net dat Noah uit utopia plotseling is overleden op 29 jarige leeftijd. Heftig
Die heeft wel een hoog zelfbeeld van zichzelf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind hem nietszeggendquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar we hebben nog 95 dagen ... dus wie weet...
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbijquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze binnen een week uitgekotst wordt door het grootste deel en dat ze dan zo weg is
Geen gerucht .. stond in de krant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijn
Er is ook een gerucht dat oud-bewoner Thomas spellenbedenker zou zijn
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijverquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbij
misschien moeten we gewoon wat meer geduld hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !
Dat is geen gerucht. Dat is een feit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijver![]()
![]()
Of: ze houden zich niet aan haar regels en verzinnen hun eigen regelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef Yolk het volgende:
Voorspelling: niet iedereen doet even enthousiast mee -> Kitty verdrietig/woest.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.
Anders kun je ze niet zien zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |