Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar we hebben nog 95 dagen ... dus wie weet...
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbijquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze binnen een week uitgekotst wordt door het grootste deel en dat ze dan zo weg is
Geen gerucht .. stond in de krant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf gezegd ook dat het veel zwaarder en spannender ging zijn
Er is ook een gerucht dat oud-bewoner Thomas spellenbedenker zou zijn
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijverquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Juist daarom moet ze nog blijven. De rest irriteren en ons erbij
misschien moeten we gewoon wat meer geduld hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk veel zwaarder en spannender. Ik ben zwaar onder de indruk van deze BB. Nooit gezien !
Dat is geen gerucht. Dat is een feit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar mijn vissen in de vijver![]()
![]()
Of: ze houden zich niet aan haar regels en verzinnen hun eigen regelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef Yolk het volgende:
Voorspelling: niet iedereen doet even enthousiast mee -> Kitty verdrietig/woest.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je een vijver met helder water.
Anders kun je ze niet zien zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |