Nick is de clown?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
jij mag het vaker zeggen
nu deed hij meteen een zendercheck
saaaiiiiiiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Kan niet, de bank is al bezetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Ja die wilde graag een keer terug komen.. om te koken of om samen met Christof onder een dekentje te liggen..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
oudbewoners zijn saaaai vergeleken met deze groepquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik zet 'm geld op het laatste.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef rinardo het volgende:
Wil Nick ons iets vertellen, of op vals spoor brengen ?
[ link | afbeelding ]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Het is een amateur. Het zou volgens geruchten om Leon Verdonschot gaan, muziek journalist uit Limburg.quote:
Verder dan Sercan die tegen Kitty aan gaat schuren komt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef mijntjexx het volgende:
Benieuwd wat er in deze groep gebeurd als er drank in de man is
Die is gewoon wat aan het dollen joh.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |