SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of beeld je in dat Kitty die wint.
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:59 schreef Benny het volgende:
En dan straks allemaal een allergische reactie... Jeuk, rode huid, bultjes.
Dat kan niet Marioquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat kitty op bank zit
salar en sercan denk ik
Klitty komt nog wel aan de beurtquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat kitty op bank zit
salar en sercan denk ik
nominieren moeten somigequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan niet Mario
die moeten nomineren
Niet te hard klagen, nu hoor je (als de SL in huis is) in ieder geval nog wat.. vorig jaar gingen halverwege de SL's naar zonder geluid ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef MacDeMarco het volgende:
mijn oren wanneer de streamlock opeens is ingeschakeld
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
Die herrie die wij horen bij een SL (overvliegende vliegtuigen?) Horen de mensen die daar wonen dat ook
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Hebben jullie op Stream 2 wel geluid?
Die Nawel met haar blauwe tanden is ook geen aanvulling voor BB. bankhang materiaal.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Sercan wil de deo niet delen
ieder een eigen deo
op zich logisch
zou ik ook niet zo fris vinden
Ja, maar het went.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
Die herrie die wij horen bij een SL (overvliegende vliegtuigen?) Horen de mensen die daar wonen dat ook
ze zit in haar maandstondequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Nawel met haar blauwe tanden is ook geen aanvulling voor BB. bankhang materiaal.
Hangt er van af. Roldeo: Dan niet nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
ieder een eigen deo
op zich logisch
Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm maar dann gaat sercan op
de bank en nog....
Ik weet nog niet wat ik van die Sercan moet vinden....quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
ieder een eigen deo
op zich logisch
Ik helaas ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las hier dat Kitty mocht slapen van BB.
Ik zie haar gewoon op de streams.
die moet er ook uitquote:
te aanwezig in gesprekkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van die Sercan moet vinden....
Hij heeft iets.. waardoor ik nog ff de kat uit de boom kijk.
Zi is er weer uitgeramd door de Febo , toen ze hier meelazen dat het niet goed vielquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las hier dat Kitty mocht slapen van BB.
Ik zie haar gewoon op de streams.
Nee Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die hele groep anti Sercan dan?
Nou smeerdeo is eigenlijk het zelfde als roldeo.....dan liever roldeo en voor gebruik eerst een paar keer ff op papiertje dan allemaal met vingers in potje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hangt er van af. Roldeo: Dan niet nee.
Smeerdeo uit tube of potje; niet zo'n moeite mee.
Nee, pak ze gewoon óók die badjassen afquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Die badjassen ben ik ook wel klaar mee, zullen aangeprezen moeten worden voor de webshop ofzo maar geef die mensen alsjeblieft gewoon hun spullen.
Welke webshop?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Die badjassen ben ik ook wel klaar mee, zullen aangeprezen moeten worden voor de webshop ofzo maar geef die mensen alsjeblieft gewoon hun spullen.
best vlotquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Dus vanavond worden de nominaties bekend voor de bewoners begrijp ik?
Dat is wel wat Salar impliceert jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Dus vanavond worden de nominaties bekend voor de bewoners begrijp ik?
Ik zie sommigen de hele dag in die lelijke blauwe krengen lopen . Niet okayquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Ach ja. Ik weet het niet. Ben een ekte man, dus ik asfalteer elke ochtend mijn oksels.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou smeerdeo is eigenlijk het zelfde als roldeo.....dan liever roldeo en voor gebruik eerst een paar keer ff op papiertje dan allemaal met vingers in potje.
Omdat ze het hier de hele tijd over Sercan en Christoff hebbenquote:
Beterschap ampuquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Amputalent het volgende:
En hallo allemaal, lees al een paar dagen mee en post eigenlijk nog niks.
oudjaarsdag flink de griep gekregen en nu uitzieken.
kumbaya soepje bijna klaarquote:
Nee, dat geloof ik niet. Maar een ander verhaal is wel als alleen die twee nieuwe mogen kiezen wie op de bank komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die hele groep anti Sercan dan?
Zal wel na de uitzending worden, net zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel wat Salar impliceert ja
Ja man. Zeep aan je pannen en bestek. Hey... da's eigenlijk precies wat je met de afwas doetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
lekker omdat te koken met kookpannen en bestek
quote:
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze het hier de hele tijd over Sercan en Christoff hebben
Welke webshop?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Beterschap!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Amputalent het volgende:
En hallo allemaal, lees al een paar dagen mee en post eigenlijk nog niks.
oudjaarsdag flink de griep gekregen en nu uitzieken.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Weet ik toch, ik ben geen moeilijk figuur he
Nou snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoff
zei zijn de enigen die mogen stemmen
jij man snapt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man. Zeep aan je pannen en bestek. Hey... da's eigenlijk precies wat je met de afwas doet
Tuurlijk, wij Mannen denken in oplossingen ipv problemenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
zou jij je pan met schampoo wassen?
lekker frisse broccoliquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
En dan vanavond weer lekker broccoli in die pan klaarmaken
je kent mijn onderschrift?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij Mannen denken in oplossingen ipv problemen
lekker met soapsmakquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
Ingredienten van zeep zijn voor 90% hetzelfde. Verschil zit hem in wat schuimmiddel en verdikkingsmiddelen. Rest is allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
Dus Cercan en Christoff zijn genomineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoff
zei zijn de enigen die mogen stemmen
Volgens @Whuzz maakt dat niks uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Stuur ff een naaktfoto ... moet even iets checken
Is een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over. Leuk om te kijken!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens @:Whuzz maakt dat niks uit
ik kijk nog liever mensen die dom in een potje roeren als weer Kitty's ikke verhaalquote:
Zou me niks verbazen als dat soort teksten van Thomas af komen. Ik hoor het hem zo roepen.quote:
ik vind de aflevering van de mandarijtjes het leukstquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over. Leuk om te kijken!
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
ik ben zelf voor heel veel schampoo's allergisch
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.
je hebt veel verschillende manieren om zeep etc te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.
Met die kinderlijke bulderlach erachteraan - hehehe hequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat soort teksten van Thomas af komen. Ik hoor het hem zo roepen.
Wie missen we?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand zit in de DBK en heeft zijn zender in de voorraadkamer laten liggen.
Kitty vindt het vreemd en bespreekt het met Salar
Dat zou in principe gewoon kunnen, scheikundig is de werking vrijwel identiek. Allebei maken ze vetdeeltjes klein. Het enige verschil zit in de toegevoegde geurtjes en wat specifieke toevoegingen etc.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
Heb ik niet gezien. Wat was er allemaal fout aan mandarijntjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind de aflevering van de mandarijtjes het leukst
Fijn dat we dit ook wetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Grace had ook grijze haren op der puni?
precies......Salar is echt een speler.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef suzi1 het volgende:
salar gaat kitty vast bespelen en dat zal ze niet doorhebben met dr mensenkennis
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb een beeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Mandarijntjes uit blikquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Wat was er allemaal fout aan mandarijntjes?
Die over zeep en shampoo, gingen ze naar Kruidvat. 1+1 gratis.... Shampoo van 5 euro, 1+1 gratis. Diezelfde Shampoo was in Duitsland 2.30 euro
Gingen ze daarna naar een lab, waar ze met de hand shampoo maakten. Daar werd uitgelegd dat al die zeep hetzelfde is, met dus was verschillen in schuimmiddel, verdikkingsmiddel en natuurlijk wat aroma's. Ingredienten voor 300ml shampoo kostten iets van 13 cent
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Het is Peter.quote:
Ahh dus ze hebben het over Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu dat Peter op het moment (zonder zender) in de DBK zit?
moet hij ook even huilen over Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu dat Peter op het moment (zonder zender) in de DBK zit?
Dat doen kaboutertjes toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mandarijntjes uit blik
hoe deze worden ontvelt aanrader
Klopt. Je hebt verschillende basiszepen inderdaad. Dacht op te vangen dat ze kokosvet hadden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt veel verschillende manieren om zeep etc te maken
de meeste zijn niet echt op natuurlijke basis
al denk ik dat deze misschien wel natuurlijk is
en
ik ben allergisch voor plantaardige olie in zeep
Grace is zo heerlijk oprecht, echt een genot om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Ja Grace nou weten we wel dat jij voor de doekoe gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Nousha hebben een leuk gesprek .... Kitty hoort 1 woord en springt er met 2 benen vooruit vol in ... 'MIJN VADER HEB ALZHEIMER'
kitty denkt dat ze jill is en is het geld al aan het tellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Stargazing het volgende:
je zou denken die mensen hebben vorig jaar gekeken, ze hebben wel een udee wat werkt en wat in hun gezicht zal ontploffen maar blijkbaar dus toch niet, als je kijkt naar Salar en Kitty
Je hoeft niet telkens te roepen dat je om het geld meedoet , heel irritant is dat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Grace is zo heerlijk oprecht, echt een genot om naar te kijken
maar hoe komt hij daar nu aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Salar epileert de haartjes tussen zijn wenkbrauwen weg.
Begrijp ik wel.
Niemand wil op Bert lijken.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Salar epileert de haartjes tussen zijn wenkbrauwen weg.
Begrijp ik wel.
Niemand wil op Bert lijken.
Dit inderdaad. Elke keer weer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Nousha hebben een leuk gesprek .... Kitty hoort 1 woord en springt er met 2 benen vooruit vol in ... 'MIJN VADER HEB ALZHEIMER'
DIT exact!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty denkt dat ze jill is en is het geld al aan het tellen
HEYquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef lonneberga het volgende:
Dit is een veel leukere groep dan die van vorig jaar,op Kitty na vind ik ze allemaal wel okee
Ze wil zeker zijn dat ze in beeld komtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Altijd mooi als vrouwmenschjes hun taken doen![]()
[ afbeelding ]
Of Schultenbräuquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Stargazing het volgende:
Als ze zeep over hebben kunnen ze nog zebrakoeken maken voor de Aldi
zal ik mijn taak eens doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
50 shades of greybones....quote:
Kom eraanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat tijd worden ja !
soapquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
Wat doen die meisjes nou eigenlijk met die lepels zo
ja nur helemal niet in mond probierenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In alle BB's heb je een Kitty, Els of Theo nodig. Punt.
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Begrijp ik nu dat Kristoff met Sercan met Kitty heeft gepraat?
Is niet in beeld geweest.. kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
luister het nu even terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.
ze zit er tenminste al niet opquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Windhapper het volgende:
Nouchine zit in kleermakerszit met schoenen aan op het aanrecht naast het gasfornuis. Ik vind dat niet fris.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Clasientje het volgende:
Vera doet me een beetje denken aan Naomi van Utopia alleen is Vera wel leuker dan Naomi.
Koetjes kalfjes gesprek bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koetjes kalfjes gesprek bedoe je?
Ik hoorde Sercan daar wel over net , niet gezien.
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb even snel terug geluisterd
Klonten wegsmerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
Wat doen die meisjes nou eigenlijk met die lepels zo
Moet verboden wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
er is een dekentje gespot op de bank met iemand eronder
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders al gemerkt dat Tobias op Andre Hazes lijkt van een afstand?
Wel leuk dat Nawel en Grace hun (TikTok) filter ook in real life op hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Dansende vrouwtjes en liggende mannetjes (incl. dekentje)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders al gemerkt dat Tobias op Andre Hazes lijkt van een afstand?
Is Salar niet meer jouw type? De enige met een capuchon enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 mooiste meisjes samen![]()
![]()
@:mario30
ik was ook niet serieus maar dat ging vroeg of laat toch komen dus nu hebben we dat ook gehad 😂quote:
Even de oogjes toequote:
en capuchon is leuk, en als een jongen dat draagt is het ook leuk. Maar moest Vera of Nouchine die op hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is Salar niet meer jouw type? De enige met een capuchon enzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik was ook niet serieus maar dat ging vroeg of laat toch komen dus nu hebben we dat ook gehad 😂
Dan moet de stem even schreeuwen Kris niet slapenquote:
nepquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen is dat haar zo overdreven bij Grace
Tja het is gewoon nep haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen is dat haar zo overdreven bij Grace
gaan ze niet doen, BB is te soft geworden, dat was vorig jaar al duidelijk. Deze mensen moeten niet meer strijden, dit is gewoon een paar weken/maanden vakantie en afentoe moeten ze een klein opdrachtje doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet de stem even schreeuwen Kris niet slapen
Slaapkamer-gate van zondag of maandag, nog steeds.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat was dat fitty nu weer tussen sercan en Klitty nu weer?
rare meiden ken jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo grappig dat meiden zichzelf en hun soortgenoten "Chick" noemen....
Als wij kippetje zeggen dan is het weer klagen ... raar volk
Denk dat het nog wel gaat veranderenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
gaan ze niet doen, BB is te soft geworden, dat was vorig jaar al duidelijk. Deze mensen moeten niet meer strijden, dit is gewoon een paar weken/maanden vakantie en afentoe moeten ze een klein opdrachtje doen
ze woont in NL en heeft tot haar 16e of 17e in Brazilië gewoond. Het is normaal dat ze een accent heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef viseenoptie het volgende:
Hoelang woont die Grees al niet in NL/BE? of vind ze een eigen buitenlands dialect overgehoud om "exotisch" te blijven?
om zijn haar te verbergenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die persoon weet het comfort van een capuchon.
Dus de oortjes zijn een filterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Benny het volgende:
Leuk. Peter heeft ook een TikTok filter op
ja ik heb bang dat zij toch in mond nehmtquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 mooiste meisjes samen![]()
![]()
@:mario30
Als ik het goed onthouden heb is ze rond haar 17e of zo van Brazilië naar Nederland verhuisd. Ik vind haar accent wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef viseenoptie het volgende:
Hoelang woont die Grees al niet in NL/BE? of vind ze een eigen buitenlands dialect overgehoud om "exotisch" te blijven?
@Benny denk ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay , ik heb geen tiktok dus ik snap het niet .
Tegen een cam aangelopen in de tuin oidquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Stargazing het volgende:
Heeft Sercan een vuist in zijn gezicht gehad ofzo? of heeft Kitty hem gekrabt?
Het valt me net op dat hij een rode plek onder zijn ene oog heeft
quote:
Komt er nu aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
jij mag het vaker zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BB Zendercheck please!! Overdag snurken kan echt niet!
Ze hadden een shock functie moeten toevoegen aan die zendersquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
weer een clownquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Nick is de clown?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
jij mag het vaker zeggen
nu deed hij meteen een zendercheck
saaaiiiiiiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Kan niet, de bank is al bezetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Ja die wilde graag een keer terug komen.. om te koken of om samen met Christof onder een dekentje te liggen..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
oudbewoners zijn saaaai vergeleken met deze groepquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik zet 'm geld op het laatste.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef rinardo het volgende:
Wil Nick ons iets vertellen, of op vals spoor brengen ?
[ link | afbeelding ]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Het is een amateur. Het zou volgens geruchten om Leon Verdonschot gaan, muziek journalist uit Limburg.quote:
Verder dan Sercan die tegen Kitty aan gaat schuren komt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef mijntjexx het volgende:
Benieuwd wat er in deze groep gebeurd als er drank in de man is
Die is gewoon wat aan het dollen joh.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.
Was vorig jaar ook geen succes. Die kleine was beterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nick is toch DJ? Misschien komt hij wel langs voor een feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |