te aanwezig in gesprekkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van die Sercan moet vinden....
Hij heeft iets.. waardoor ik nog ff de kat uit de boom kijk.
Zi is er weer uitgeramd door de Febo , toen ze hier meelazen dat het niet goed vielquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las hier dat Kitty mocht slapen van BB.
Ik zie haar gewoon op de streams.
Nee Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die hele groep anti Sercan dan?
Nou smeerdeo is eigenlijk het zelfde als roldeo.....dan liever roldeo en voor gebruik eerst een paar keer ff op papiertje dan allemaal met vingers in potje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hangt er van af. Roldeo: Dan niet nee.
Smeerdeo uit tube of potje; niet zo'n moeite mee.
Nee, pak ze gewoon óók die badjassen afquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Die badjassen ben ik ook wel klaar mee, zullen aangeprezen moeten worden voor de webshop ofzo maar geef die mensen alsjeblieft gewoon hun spullen.
Welke webshop?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Die badjassen ben ik ook wel klaar mee, zullen aangeprezen moeten worden voor de webshop ofzo maar geef die mensen alsjeblieft gewoon hun spullen.
best vlotquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Dus vanavond worden de nominaties bekend voor de bewoners begrijp ik?
Dat is wel wat Salar impliceert jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Dus vanavond worden de nominaties bekend voor de bewoners begrijp ik?
Ik zie sommigen de hele dag in die lelijke blauwe krengen lopen . Niet okayquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Ach ja. Ik weet het niet. Ben een ekte man, dus ik asfalteer elke ochtend mijn oksels.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou smeerdeo is eigenlijk het zelfde als roldeo.....dan liever roldeo en voor gebruik eerst een paar keer ff op papiertje dan allemaal met vingers in potje.
Omdat ze het hier de hele tijd over Sercan en Christoff hebbenquote:
Beterschap ampuquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Amputalent het volgende:
En hallo allemaal, lees al een paar dagen mee en post eigenlijk nog niks.
oudjaarsdag flink de griep gekregen en nu uitzieken.
Nee, dat geloof ik niet. Maar een ander verhaal is wel als alleen die twee nieuwe mogen kiezen wie op de bank komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die hele groep anti Sercan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |