quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Salar epileert de haartjes tussen zijn wenkbrauwen weg.
Begrijp ik wel.
Niemand wil op Bert lijken.
Dit inderdaad. Elke keer weer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Nousha hebben een leuk gesprek .... Kitty hoort 1 woord en springt er met 2 benen vooruit vol in ... 'MIJN VADER HEB ALZHEIMER'
DIT exact!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kitty denkt dat ze jill is en is het geld al aan het tellen
HEYquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef lonneberga het volgende:
Dit is een veel leukere groep dan die van vorig jaar,op Kitty na vind ik ze allemaal wel okee
Ze wil zeker zijn dat ze in beeld komtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Altijd mooi als vrouwmenschjes hun taken doen![]()
[ afbeelding ]
Of Schultenbräuquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Stargazing het volgende:
Als ze zeep over hebben kunnen ze nog zebrakoeken maken voor de Aldi
zal ik mijn taak eens doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
50 shades of greybones....quote:
Kom eraanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat tijd worden ja !
soapquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
Wat doen die meisjes nou eigenlijk met die lepels zo
ja nur helemal niet in mond probierenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In alle BB's heb je een Kitty, Els of Theo nodig. Punt.
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Begrijp ik nu dat Kristoff met Sercan met Kitty heeft gepraat?
Is niet in beeld geweest.. kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
luister het nu even terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.
ze zit er tenminste al niet opquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Windhapper het volgende:
Nouchine zit in kleermakerszit met schoenen aan op het aanrecht naast het gasfornuis. Ik vind dat niet fris.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Clasientje het volgende:
Vera doet me een beetje denken aan Naomi van Utopia alleen is Vera wel leuker dan Naomi.
Koetjes kalfjes gesprek bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koetjes kalfjes gesprek bedoe je?
Ik hoorde Sercan daar wel over net , niet gezien.
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb even snel terug geluisterd
Klonten wegsmerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
Wat doen die meisjes nou eigenlijk met die lepels zo
Moet verboden wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
er is een dekentje gespot op de bank met iemand eronder
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders al gemerkt dat Tobias op Andre Hazes lijkt van een afstand?
Wel leuk dat Nawel en Grace hun (TikTok) filter ook in real life op hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Dansende vrouwtjes en liggende mannetjes (incl. dekentje)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders al gemerkt dat Tobias op Andre Hazes lijkt van een afstand?
Is Salar niet meer jouw type? De enige met een capuchon enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 mooiste meisjes samen![]()
![]()
@:mario30
ik was ook niet serieus maar dat ging vroeg of laat toch komen dus nu hebben we dat ook gehad 😂quote:
en capuchon is leuk, en als een jongen dat draagt is het ook leuk. Maar moest Vera of Nouchine die op hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is Salar niet meer jouw type? De enige met een capuchon enzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik was ook niet serieus maar dat ging vroeg of laat toch komen dus nu hebben we dat ook gehad 😂
Dan moet de stem even schreeuwen Kris niet slapenquote:
nepquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen is dat haar zo overdreven bij Grace
Tja het is gewoon nep haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen is dat haar zo overdreven bij Grace
gaan ze niet doen, BB is te soft geworden, dat was vorig jaar al duidelijk. Deze mensen moeten niet meer strijden, dit is gewoon een paar weken/maanden vakantie en afentoe moeten ze een klein opdrachtje doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet de stem even schreeuwen Kris niet slapen
Slaapkamer-gate van zondag of maandag, nog steeds.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat was dat fitty nu weer tussen sercan en Klitty nu weer?
rare meiden ken jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo grappig dat meiden zichzelf en hun soortgenoten "Chick" noemen....
Als wij kippetje zeggen dan is het weer klagen ... raar volk
Denk dat het nog wel gaat veranderenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
gaan ze niet doen, BB is te soft geworden, dat was vorig jaar al duidelijk. Deze mensen moeten niet meer strijden, dit is gewoon een paar weken/maanden vakantie en afentoe moeten ze een klein opdrachtje doen
ze woont in NL en heeft tot haar 16e of 17e in Brazilië gewoond. Het is normaal dat ze een accent heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef viseenoptie het volgende:
Hoelang woont die Grees al niet in NL/BE? of vind ze een eigen buitenlands dialect overgehoud om "exotisch" te blijven?
om zijn haar te verbergenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die persoon weet het comfort van een capuchon.
Dus de oortjes zijn een filterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Benny het volgende:
Leuk. Peter heeft ook een TikTok filter op
ja ik heb bang dat zij toch in mond nehmtquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 mooiste meisjes samen![]()
![]()
@:mario30
Als ik het goed onthouden heb is ze rond haar 17e of zo van Brazilië naar Nederland verhuisd. Ik vind haar accent wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef viseenoptie het volgende:
Hoelang woont die Grees al niet in NL/BE? of vind ze een eigen buitenlands dialect overgehoud om "exotisch" te blijven?
@Benny denk ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay , ik heb geen tiktok dus ik snap het niet .
geen oortjes edquote:
Tegen een cam aangelopen in de tuin oidquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Stargazing het volgende:
Heeft Sercan een vuist in zijn gezicht gehad ofzo? of heeft Kitty hem gekrabt?
Het valt me net op dat hij een rode plek onder zijn ene oog heeft
quote:
Komt er nu aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
jij mag het vaker zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BB Zendercheck please!! Overdag snurken kan echt niet!
Ze hadden een shock functie moeten toevoegen aan die zendersquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
weer een clownquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Nick is de clown?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
jij mag het vaker zeggen
nu deed hij meteen een zendercheck
Hij was maar een clownnnnnquote:
saaaiiiiiiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Kan niet, de bank is al bezetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Ja die wilde graag een keer terug komen.. om te koken of om samen met Christof onder een dekentje te liggen..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
oudbewoners zijn saaaai vergeleken met deze groepquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik zet 'm geld op het laatste.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef rinardo het volgende:
Wil Nick ons iets vertellen, of op vals spoor brengen ?
[ link | afbeelding ]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Het is een amateur. Het zou volgens geruchten om Leon Verdonschot gaan, muziek journalist uit Limburg.quote:
Verder dan Sercan die tegen Kitty aan gaat schuren komt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef mijntjexx het volgende:
Benieuwd wat er in deze groep gebeurd als er drank in de man is
Die is gewoon wat aan het dollen joh.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had 'm ook net gezien. Opvallend was inderdaad dat clownsymbool. Dus mogelijk Nick.
Was vorig jaar ook geen succes. Die kleine was beterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nick is toch DJ? Misschien komt hij wel langs voor een feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |