ja nur helemal niet in mond probierenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Altijd mooi als vrouwmenschjes hun taken doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In alle BB's heb je een Kitty, Els of Theo nodig. Punt.
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Begrijp ik nu dat Kristoff met Sercan met Kitty heeft gepraat?
Is niet in beeld geweest.. kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
luister het nu even terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oppervlakkig naar het schijnt, niet over het issue.
ze zit er tenminste al niet opquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Windhapper het volgende:
Nouchine zit in kleermakerszit met schoenen aan op het aanrecht naast het gasfornuis. Ik vind dat niet fris.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Clasientje het volgende:
Vera doet me een beetje denken aan Naomi van Utopia alleen is Vera wel leuker dan Naomi.
Koetjes kalfjes gesprek bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koetjes kalfjes gesprek bedoe je?
Ik hoorde Sercan daar wel over net , niet gezien.
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb even snel terug geluisterd
Klonten wegsmerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
Wat doen die meisjes nou eigenlijk met die lepels zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |