Mandarijntjes uit blikquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Wat was er allemaal fout aan mandarijntjes?
Die over zeep en shampoo, gingen ze naar Kruidvat. 1+1 gratis.... Shampoo van 5 euro, 1+1 gratis. Diezelfde Shampoo was in Duitsland 2.30 euro
Gingen ze daarna naar een lab, waar ze met de hand shampoo maakten. Daar werd uitgelegd dat al die zeep hetzelfde is, met dus was verschillen in schuimmiddel, verdikkingsmiddel en natuurlijk wat aroma's. Ingredienten voor 300ml shampoo kostten iets van 13 cent
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Grace had ook grijze haren op der puni?
Het is Peter.quote:
Ahh dus ze hebben het over Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu dat Peter op het moment (zonder zender) in de DBK zit?
moet hij ook even huilen over Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu dat Peter op het moment (zonder zender) in de DBK zit?
Dat doen kaboutertjes toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mandarijntjes uit blik
hoe deze worden ontvelt aanrader
Gootsteen ontstopper en zoutzuurquote:
en Newbee staat zijn haar te doenquote:
Klopt. Je hebt verschillende basiszepen inderdaad. Dacht op te vangen dat ze kokosvet hadden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt veel verschillende manieren om zeep etc te maken
de meeste zijn niet echt op natuurlijke basis
al denk ik dat deze misschien wel natuurlijk is
en
ik ben allergisch voor plantaardige olie in zeep
Grace is zo heerlijk oprecht, echt een genot om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Ja Grace nou weten we wel dat jij voor de doekoe gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Nousha hebben een leuk gesprek .... Kitty hoort 1 woord en springt er met 2 benen vooruit vol in ... 'MIJN VADER HEB ALZHEIMER'
kitty denkt dat ze jill is en is het geld al aan het tellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Stargazing het volgende:
je zou denken die mensen hebben vorig jaar gekeken, ze hebben wel een udee wat werkt en wat in hun gezicht zal ontploffen maar blijkbaar dus toch niet, als je kijkt naar Salar en Kitty
Je hoeft niet telkens te roepen dat je om het geld meedoet , heel irritant is dat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Grace is zo heerlijk oprecht, echt een genot om naar te kijken
maar hoe komt hij daar nu aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Salar epileert de haartjes tussen zijn wenkbrauwen weg.
Begrijp ik wel.
Niemand wil op Bert lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |