quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Stuur ff een naaktfoto ... moet even iets checken
Is een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over. Leuk om te kijken!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens @:Whuzz maakt dat niks uit
ik kijk nog liever mensen die dom in een potje roeren als weer Kitty's ikke verhaalquote:
Zou me niks verbazen als dat soort teksten van Thomas af komen. Ik hoor het hem zo roepen.quote:
ik vind de aflevering van de mandarijtjes het leukstquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over. Leuk om te kijken!
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
ik ben zelf voor heel veel schampoo's allergisch
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.
je hebt veel verschillende manieren om zeep etc te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor de toevoegingen. Dit zijn natuurlijke materialen. Heb zelf jaren zeep en zo gemaakt als hobby.
Met die kinderlijke bulderlach erachteraan - hehehe hequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat soort teksten van Thomas af komen. Ik hoor het hem zo roepen.
Wie missen we?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand zit in de DBK en heeft zijn zender in de voorraadkamer laten liggen.
Kitty vindt het vreemd en bespreekt het met Salar
Dat zou in principe gewoon kunnen, scheikundig is de werking vrijwel identiek. Allebei maken ze vetdeeltjes klein. Het enige verschil zit in de toegevoegde geurtjes en wat specifieke toevoegingen etc.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
zou jij je pan met schampoo wassen?
Heb ik niet gezien. Wat was er allemaal fout aan mandarijntjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind de aflevering van de mandarijtjes het leukst
Fijn dat we dit ook wetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Grace had ook grijze haren op der puni?
precies......Salar is echt een speler.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef suzi1 het volgende:
salar gaat kitty vast bespelen en dat zal ze niet doorhebben met dr mensenkennis
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb een beeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |