Zal wel na de uitzending worden, net zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel wat Salar impliceert ja
Ja man. Zeep aan je pannen en bestek. Hey... da's eigenlijk precies wat je met de afwas doetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
lekker omdat te koken met kookpannen en bestek
quote:
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze het hier de hele tijd over Sercan en Christoff hebben
Welke webshop?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Die badjassen ben ik ook wel klaar mee, zullen aangeprezen moeten worden voor de webshop ofzo maar geef die mensen alsjeblieft gewoon hun spullen.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Amputalent het volgende:
En hallo allemaal, lees al een paar dagen mee en post eigenlijk nog niks.
oudjaarsdag flink de griep gekregen en nu uitzieken.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Weet ik toch, ik ben geen moeilijk figuur he
Nou snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoff
zei zijn de enigen die mogen stemmen
jij man snapt het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man. Zeep aan je pannen en bestek. Hey... da's eigenlijk precies wat je met de afwas doet
Tuurlijk, wij Mannen denken in oplossingen ipv problemenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
zou jij je pan met schampoo wassen?
lekker frisse broccoliquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
En dan vanavond weer lekker broccoli in die pan klaarmaken
je kent mijn onderschrift?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij Mannen denken in oplossingen ipv problemen
lekker met soapsmakquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
Ingredienten van zeep zijn voor 90% hetzelfde. Verschil zit hem in wat schuimmiddel en verdikkingsmiddelen. Rest is allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij man snapt het niet
zou jij je pan met schampoo wassen?
Dus Cercan en Christoff zijn genomineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saral of hoe het ook heet heeft gezegd op sercan te stemmen en Nawel op Kristoff
zei zijn de enigen die mogen stemmen
Volgens @Whuzz maakt dat niks uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef Benny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |