Tegen een cam aangelopen in de tuin oidquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Stargazing het volgende:
Heeft Sercan een vuist in zijn gezicht gehad ofzo? of heeft Kitty hem gekrabt?
Het valt me net op dat hij een rode plek onder zijn ene oog heeft
quote:
Komt er nu aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
jij mag het vaker zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BB Zendercheck please!! Overdag snurken kan echt niet!
Ze hadden een shock functie moeten toevoegen aan die zendersquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Christof zit al in zijn remslaap en nog steeds geen actie...
weer een clownquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Nick is de clown?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
jij mag het vaker zeggen
nu deed hij meteen een zendercheck
Hij was maar een clownnnnnquote:
saaaiiiiiiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Kan niet, de bank is al bezetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is dit al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |