Misschien heeft ze gedreigd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty krijgt privileges van big brother? hoelang zullen de overige bewoners dit tolereren?
Dus dat verhaal van die SL is ook onzinquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty krijgt privileges van big brother? hoelang zullen de overige bewoners dit tolereren?
Dan klopt het dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hebben Kitty dispensatie verleend. En daar gaat het mis.. nog meer mis
* Thomas vindt dit leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
heb ik nog in geen bb gezien dat
ze seife en douchegel sefs maken
moeten
wat komt nog?
selfs uit hout toiletpapier
maken?
Hopelijk niet langquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik was er gewoon bij hoorquote:
Dat zou dan terecht zijnquote:
Gezelliequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik was er gewoon bij hoor![]()
observerend....
Of beeld je in dat Kitty die wint.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ze een immuniteits proef zouden doen en of Sercan of Kristoff wint die
schade om de appels dannquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:56 schreef Jockari het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook shampoo met appelgeur maken. Appels genoeg in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |