SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
zeg dat dan ff eerderquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty over de tong bij Vera en Carcan.
Conclusie: Het is een mismatch.
Nick heeft toch al op meer affiches van grote events gestaan sinds zijn deelname aan BB, Nick heeft meer bekendheid en succes in zijn DJ carrière dan Matt en dat is wel een feitquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geen succes. Die kleine was beter
Qua stem zou het kunnen, maar ik betwijfel of Leon zoiets zou doen, vind het niet zo bij hem passen. Maar wie weet omdat hij momenteel toch niets beters te doen heeft...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een amateur. Het zou volgens geruchten om Leon Verdonschot gaan, muziek journalist uit Limburg.
Gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty over de tong bij Vera en Carcan.
Conclusie: Het is een mismatch.
Zijn stem is natuurlijk zwaar vervormd in BB dus wie weet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Qua stem zou het kunnen, maar ik betwijfel of Leon zoiets zou doen, vind het niet zo bij hem passen. Maar wie weet omdat hij momenteel toch niets beters te doen heeft...
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
kristof DBK, die krijgt billenkoek
goed idee mopquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.
Nieuwe Naomi en Nick is geborenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Grace en Sercan hebben broer en zus gevoel
Beter, want hij moet met zijn gore klauwen van Grace afblijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
dat die nog geen relatie hebben is een wonderquote:
Ik zou het nooit met mijn zus doen, Sercan dan wel denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Laat maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt terugspoelen , stream 1
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet BB ook op zijn flikker krijgen, want die zorgt er juist voor dat ze gaan pitten. Geef ze opdrachten. De lamp van de fiets mag niet uit in een week tijd, dus je moet blijven fietsen. Zo iets.
Ja ik hoop ook op veel meer 24 uurs opdrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ik zou het nooit met mijn broer doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het nooit met mijn zus doen, Sercan dan wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |