Zal ook zeker niet het geval zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan die gigantische rode lap in de "tuin". Had er gewoon (kunst)gras in gegooid
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Narwal heeft alle maandverbanden gebruikt
Jij solliciteert ergens naarquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
Bewoners zijn ook niet voorbereid. Die zijn nu aan het douchenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan nog niks vinden over het vijf uur inspraak moment....
In het Pools spreken ze de W uit als V. Ik stelde het me al voor : NAVEL met los haarquote:
Je mag ook geen grote dame zijn anders zien we haar tietenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef freaky40 het volgende:
17.00 uur, interactief onderdeel zou nu moeten starten...
En wat beharing op en onder de navelquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je mag ook geen grote dame zijn anders zien we haar tieten
Hoe hebben ze het aan gekregen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef Hunter het volgende:
Mannen hebben hout gevonden en stoken een vuurtje
Heb er niks mee.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm die dimi vind ik steeds minder leuk, en jullie?
Jill was te dom daarvoor, volgens mij is het iq gehalte wat hogerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je welke opdracht ik leuk vond. Dat ze moesten een code invoeren op het shcerm. En dat je binnen de x aantal seconden moest reageren
Ze hebben het even tegen Vera aan gehoudenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het aan gekregen dan?
Hij moet z'n shirt aanhouden. Maar verder nog te weinig van gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kregen een krat volquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
Alweer brocolli is dat in de aanbieding ofzo?
is de sponsor van het programmaquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
Dat is de basis voorraad. Met kip.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Inca het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben het even tegen Vera aan gehouden
Klinkt gezond!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Angelique61 het volgende:
Relaxen is het ontkroezen van het haar met een chemisch goedje met als hoofdbestandsdeel bijvoorbeeld sodium hydroxide (lye) of calcium hydroxide (no lye). Om het haar te relaxen wordt dit chemisch spul op het haar aangebracht om de zwavelverbindingen die het krullend haar vormen te breken.
er zou om 17:00 iets gebeuren, maar zoals altijd vertragingquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
Nouchi tegen Klitty :'Moeder moekik je helpen'
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmeequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
Nouchi tegen Klitty :'Moeder moekik je helpen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |