Volgens mij ging deze hottub met een ingebouwde electrische heater tot iets van 30 graden, warmer moet je stoken met hout.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hottubs worden toch altijd met hout gestookt?
Kunnen ze misschien binnenkort winnen/verdienen met een spel of opdracht.quote:
Ow joh Jezus wat een luxequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij ging deze hottub met een ingebouwde electrische heater tot iets van 30 graden, warmer moet je stoken met hout.
Geen idee, mss maken we nog mee dat de strengen eruit gaan als het nep isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal eigen haar zijn
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, mss maken we nog mee dat de strengen eruit gaan als het nep is
gewassen heb hem op de kachel gezien, en net als vorig jaar , we zien niet alles he. de koffers zijn nog steeds niet terug , dus ze hebben niet anders dan die kleding en de badjassen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bwah al 4 dagen loopt ze in dat roze huispak.
Moet vast lekker ruiken in BB
Die wil je zo niet in een donker steegje tegenkomen.quote:
nopequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal eigen haar zijn
Ze hebben geluisterdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
deze editie heeft ook (nu al) een aantal ergernissen
"we hebben geluisterd"
- er zijn nog steeds streamlocks, en nu is er zelfs om de 10 minuten reclame in België.
- Er word nog steeds geen zak gedaan, de bewoners hebben nog steeds teveel vrije tijd.
- De stem is dit jaar onverstaanbaar voor mensen in zowel België als Nederland, vorig jaar heb ik begrepen was dit vooral een probleem in Nederland.
- Opdrachten zijn nog steeds te licht
- Er kan nog steeds gefluisterd worden zonder dat er iets aan word gedaan
In Barcelona zat zo'n witte gorilla. Beest is helaas overleden, maar zie dat de nieuwe variant al klaar staat.quote:
Het is zoiets ... maar dan met veel meer haar:quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijk
Krultang verkeerd gebruikt? Bedankt in ieder geval voor de update mopquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze vertelde gisteravond dat haar eigen haar weggefikt is met relaxen(als je weet wat het is)
Al is het alleen al bij het wassen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoveel haar lijkt mij schier onmogelijk
Dat is het iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is zoiets ... maar dan met veel meer haar:
https://www.africanhair.nl/hoe-onze-afro-kapper-weave-zet
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Al is het alleen al bij het wassen.
En dat nu met zelfgemaakte shampoo helemaal een grote vraag.
Schrik me altijd wel de tandjes hoe het is als het nephaar verwijdert wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |