Schapenwol toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.
Nee, wordt juist gedaan om eigen haar te beschermen. Kroeshaar is erg lastig haar ... al was het alleen al omdat het heel erg kroest en je voor je het weet een rasta hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij sterft je eigen haar dan ook af, kan haast niet anders.
relaxen is je haar chemisch behandelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krultang verkeerd gebruikt? Bedankt in ieder geval voor de update mop
nee bedoel gracequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sie macht ein Gorilla nach Mario.
Oww okay, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, wordt juist gedaan om eigen haar te beschermen. Kroeshaar is erg lastig haar ... al was het alleen al omdat het heel erg kroest en je voor je het weet een rasta hebt.
Dan is er te weinig voorraad geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Narwal heeft alle maandverbanden gebruikt
Vaak juist wel , ik heb ook wel een nephaar gekocht maar ook wel echt haar, Dat van Grace lijkt mij duidelijk nep. Je kan er best veel mee,quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is trouwens meestal geen nephaar... alleen niet eigen haar. Alhoewel er ook wel synthetisch haar bestaat.
Ja de tuin is wel een minpust. Maar de woonkamer+keuken is wel een hele verbeteringquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan die gigantische rode lap in de "tuin". Had er gewoon (kunst)gras in gegooid
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan is er te weinig voorraad geweest.
Je gebruikt wat je nodig hebt.
Vorig jaar lagen die laden er mee vol.
Met die palen eromheen lijkt het me een soort gameroom buiten. Gaat vast voor opdrachten gebruikt wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan die gigantische rode lap in de "tuin". Had er gewoon (kunst)gras in gegooid
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaienquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .
Zal ook zeker niet het geval zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dat soort zaken mag ook nooit bezuinigt worden vind ik .
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Narwal heeft alle maandverbanden gebruikt
Jij solliciteert ergens naarquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak watten en dan mogen ze zelfs tampons draaien
Bewoners zijn ook niet voorbereid. Die zijn nu aan het douchenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan nog niks vinden over het vijf uur inspraak moment....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |