SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Stargazing het volgende:
Kitty's gezicht staat 24/7 op onweer
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu is het gedrag van Kitty nog enkel gebaseerd op speculatie voor nominaties, stel je eens voor hoe ze is als ze echt genomineerd wordt.
Die gaat een Elsje doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu is het gedrag van Kitty nog enkel gebaseerd op speculatie voor nominaties, stel je eens voor hoe ze is als ze echt genomineerd wordt.
kot te klein danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Jammer jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
Het is toch triest hoe één iemand de sfeer zo kan beinvloeden.
Ze gaat zeker niet hetzelfde bereiken als haar idool Jillquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef Stargazing het volgende:
nog geen week verder en Kitty heeft zl het overgrote deel van België en Nederland tegen zich, goed bezig
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
vleesgeworden klaagmuur zeikt weer eens.
quote:Luister KUT, we zijn dat gejank , geklaag en die saggerijnige bek van je gewoon zat. En je snurkt als een walrus.
Duidelijk? Doei!
Volgens mij is tiktok redelijk internationaal gericht, die 100.000 tiktok volgers zullen niet allemaal stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef Poesjuh het volgende:
De genomineerden zijn al bekend daar bij BB toch, moesten die 2 in die data room niet alvast 2 mensen nomineren? En 1 van die 2 gaat naar huis toe. Toen els zei dat ze bang was boor nominaties gisteraaf zei Grace dat ze zich geen zorgen hoefde te maken dacht ik...
Misschien mogen wij dan kiezen wie er weg moet? Geen publieksstem hoor met influencer met 100.000 volgers in dat huis al, die wint anders meteen.
Als ze er na zaterdag nog is...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:28 schreef Burner82 het volgende:
Jongens, eergisterenavond vond ik dit en dat... Dat zal nog wel een tijdje gaan duren: Jongens, vorige week...
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.quote:
Durft ze nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.
Dat zal nouchine wel moeten doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef Benny het volgende:
Ik heb even gecheckt, maar de Kitty-confrontatie-meter staat op:
▓▓▓▓▓░░░░░ 50%
Nog even geduld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nouch is gewoon lief en wil kitty niet drietig zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Flory het volgende:
En ze heeft Nous zo bewerkt dat ze met haar meepraat
En op Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Stargazing het volgende:
en Salar is al overtuigd dat iedereen op hem gaat stemmen volgende week
Domme mutsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Hunter het volgende:
Gefluister in de groen kamer
Jawel heeft op Kristoff gestemd
mensen gaan straks bang zijn om op kitty te stemmen vanwege het urenlange gezeik dat er op zal volgen.quote:
Nee vandaag pasquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moesten stemmen voordat ze de mensen kenden hè.
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleverenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Mag je zelf ook hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
ik hoop oprecht van niet. Niets tegen Kristof maar Kitty mag haar zin niet krijgen, de emmer moet nog wat verder gevuld worden zodat ze goed ontploft en er niet meer omheen kanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'quote:
ja nu is kitty blij natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleveren
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'
Ik wil wel maar weet niet hoequote:
Grrquote:
Hoelang kan ze er over doorgaan hequote:
Klopt, gisterenavond waren ze nog aan het twijfelen en hadden nog niet gestemd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nomineren
Gisteren twijfelden ze nog
Toen is saral geswitcht naar sercan
Gewoon hdmiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pc staan windows 7 maar is niet draadloos geloof ik
heb een laptop en ook een chromecast daar ben ik nu mee bezig maar ging het zo makkelijk paar jaar terug knopje drukken en laptop streamt naar tv zo moeilijk gaat het nu zit alleen mijn cast van de tv maar niet mijn losse chromecast haha
Ze is gelukkig niet boosquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Tobias.....je gaat echt niet weer terug omdat zij dat wil toch???
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou echt mijn mond opentrekken hoor
Jemig wat een drama queen
Sommige mensen dweilen heerlijk op problemen en als die er niet zijn dan maken ze die wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
kit zit hoog in dr emotie nu
ze baalt dat ze niet popi is gok ik zo
Hoor je niks??quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keuken
genoeg reden om campagne voor serkan te voerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Stargazing het volgende:
het gaat echt close worden volgens mij, maar besef wel als Kristof wint heeft Kitty haar zin
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk, ik kan zo uren naar kitty luisteren <3
Ten koste van kristoff vind ik ook zondequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
genoeg reden om campagne voor serkan te voeren
Mijn eerste poll in 22 jaarquote:
ze zit al hier in huis. huisgenietsjequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.
Redenen zijn goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Nederlanders hebben altijd een grote meerderheid gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Moet je het wel goed schijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:capuhonjongen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef mario390 het volgende:
kom ik van eten moet ik
vera met kleine tobias zien
hmm
Ja, maar het wordt gewogen naar aantal stemmen per land.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nederlanders hebben altijd een grote meerderheid gehad.
@capuchon_jongenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:capuhonjongen
[ afbeelding ]
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
zo eindelijk hoge woord eruit....sercan deugd niet.
kittykonkelcompilatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:44 schreef Stargazing het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als BB eens die geheime gesprekken op de tv gooit voor het hele huis om te zien
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor
Ik vind Kristof ook echt wel oke. Beetje Nick-vibes. En geloof dat hij zich als schlagerzanger / leraar ook niet al te serieus neemt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben niet tegen Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Kristof ook echt wel oke. Beetje Nick-vibes. En geloof dat hij zich als schlagerzanger / leraar ook niet al te serieus neemt.
Klitty maakt het alleen maar erger zo... en erger.. en erger...quote:
Morgen weer verder.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Het is klaar .... het is klaar nu.
Jaja
quote:
Ook weer terug en zag koos ook al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedendag allemaal
de beste wensen nog
ik luister nu 5 minuten
het kon niet uitblijven
team kitty![]()
![]()
![]()
het kan nog zijn dat ik verander
voor de komende 5minutenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaja
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
Wel vind ik kristoff leuker
Ik weet nog niet zo goed wie ik eruit zou willenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty tegen Dimitri 'Toppertje, dat ben je, dat weet je he'
en Tobias is 'een toffe vent'
Kan niet kiezen tussen die twee. Vandaar denk ik dat ik niet gaat stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
....maaarrrrrrr ik kan zoooo slecht tegen onrecht, hij stookt iedereen op tegen elkaar, ik ben zoooo pissig, ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh en waarom dan ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh en DGK held gewoon hier.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ijd
[..]
Ijdele hoop: ik geef het 5 minuten :{w
Jill vriendje , dus van jou snap ik het nog wel dat je voor Klitty bentquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:46 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk dat is nu mijn kitty
ff knuffelen![]()
zit nog bij vera in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef spapaars het volgende:
Potverdrie, is ze eindelijk even weg van stream 2, spookt ze weer op 1
Sterke concurrenten .. nu is de kans er 1 weg te stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?
Saral wil gewoon een sterke speler eruit en dan het liefst een man.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?
Echt niet. Ik vind helden, nou ja heb wel een paar die ik echt niet mot maar Eric is leuk.quote:
hebben de 2 in secretroom misschien naar de bewohnerquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Echt hoor, verbaas me daar nog steeds over en vaak ook mensen waarvan je het niet verwachtquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat VB en NVA vrij groot zijn in Vlaanderen....
tactiek niet meer en niet minder....moet een man weg en liever een die hij als rivaal zie voor de rest van de tijd daar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Ik zag al een tweet voorbij komen waarin een opsomming stond van meerdere van zulke vage vragen en opmerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Heb je liever 2 vingers eraf of 4 tenen, rare vragen stelt kristof.
Alsof dit de eckte Erik isquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet. Ik vind helden, nou ja heb wel een paar die ik echt niet mot maar Eric is leuk.![]()
Terug de grond in jij als je zo begint he.
Tja, ieder zijn humor en gedachten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zag al een tweet voorbij komen waarin een opsomming stond van meerdere van zulke vage vragen en opmerkingen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof dit de eckte Erik is![]()
Oogkleppen mogen af
Nu ben je aan het vloeken in de kerk. DGK had alleen maar winnaars, vooral de streamers. Vergeleken met DGK, zijn alle andere RLS van een sesamstraat niveau. Dus D. pas op wat je zegt.quote:
Opgelost!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Keukenstream naar de klote![]()
[ afbeelding ]
Maar Kitty vindt het stiekem niet leuk dat Vera dat leuk vindt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
vera vind het leuk in de
keuken te staan
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty is het schoolvoorbeeld van een energy vampire.
[ afbeelding ]
Tot DGK was alles 'goed', toen werd het me te tokkiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben je aan het vloeken in de kerk. DGK had alleen maar winnaars, vooral de streamers. Vergeleken met DGK, zijn alle andere RLS van een sesamstraat niveau. Dus D. pas op wat je zegt.
Wat heeft ze gebakken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu willen we graag meermaals van iedereen horen hoe lekker Vera gekookt heeft.
Zal Kitty Vera ook een complimentje gunnen?
Vies wijfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
En straks weer een lekkere appeltaartdeeg maken.
[ afbeelding ]
Exact hetzelfde dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:47 schreef Hunter het volgende:
Ze hebben gouden bestek van de AH gespaard, geloof ik
Daarom kijk je nu ook weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tot DGK was alles 'goed', toen werd het me te tokkie
kinda sexist, maar Grace is volgens mij degene waar ze zich meest zorgen om moeten maken want zij stijgt snel in de peilingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Saral wil gewoon een sterke speler eruit en dan het liefst een man.
Die Helmondse graftak had Kutty dwars door de keuken geramdquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:52 schreef renevanlaaren het volgende:
lijkt mij heerlijk als nu vanessa erbij inkomt
iedere keer dat je neukt in bed 'poepen' zou dan wel weer logisch zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
1 x in de twee jaar neuken
Of iedere keer dat je neukt in je bed kakken.
Rare jongens die Belgen..
Het werd ook Tokkiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Niet haten op DGK. Heerlijke streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei nog even ter verduidelijking : dus kakken tijdens het poepen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
Beste streams ooitquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet haten op DGK. Heerlijke streams.
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programmaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De enige echte. Daarom heeft FOK me heel lief een blauw vinkje gegevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Is toch wel de echte, goffer goffer.
Nou weet ik het niet meer.
Ja was wel tokkie maar dat maken de beste streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programma
Ik haat niet, haten is zinloosquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie nietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De enige echte. Daarom heeft FOK me heel lief een blauw vinkje gegeven
DGK was TV maken. We verschillen van mening. Weer over tot de order van de dagquote:
daarnet stond hij er idd. en nu niet meer. raarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee joh, tokkiesquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij ben je dan gewoon de echte. Op zijn vlaams gezegd, ik vond je keileuk in DGK.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was wel tokkie maar dat maken de beste streams.
De cappers zitten momenteel in therapiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programma
Het altijd betrouwbare Scanman-topic gecheckt: Niks te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Dat mag, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haat niet, haten is zinloos
Ik ben gewoon gestopt met kijken
Je kan die twee ook niet echt met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
Ben gestopt, ging mij veels te ver. Walgelijk.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
De cappers zitten momenteel in therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |