Grrquote:

Ik zit mobiel nuquote:

Hoelang kan ze er over doorgaan hequote:

Klopt, gisterenavond waren ze nog aan het twijfelen en hadden nog niet gestemd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nomineren
Gisteren twijfelden ze nog
Toen is saral geswitcht naar sercan

Gewoon hdmiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pc staan windows 7 maar is niet draadloos geloof ik
heb een laptop en ook een chromecast daar ben ik nu mee bezig maar ging het zo makkelijk paar jaar terug knopje drukken en laptop streamt naar tv zo moeilijk gaat het nu zit alleen mijn cast van de tv maar niet mijn losse chromecast haha

Ze is gelukkig niet boosquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Tobias.....je gaat echt niet weer terug omdat zij dat wil toch???

Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou echt mijn mond opentrekken hoor
Jemig wat een drama queen

Sommige mensen dweilen heerlijk op problemen en als die er niet zijn dan maken ze die wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
kit zit hoog in dr emotie nu
ze baalt dat ze niet popi is gok ik zo

Hoor je niks??quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keuken

genoeg reden om campagne voor serkan te voerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Stargazing het volgende:
het gaat echt close worden volgens mij, maar besef wel als Kristof wint heeft Kitty haar zin

Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk, ik kan zo uren naar kitty luisteren <3

Ten koste van kristoff vind ik ook zondequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
genoeg reden om campagne voor serkan te voeren

Mijn eerste poll in 22 jaarquote:

ze zit al hier in huis. huisgenietsjequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.

Redenen zijn goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....

Nederlanders hebben altijd een grote meerderheid gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |