quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty zou het resultaat van een wilde nacht tussen Theo en Els kunnen zijn.
Welke andere 2?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Stargazing het volgende:
wat hebben mensen zelfs tegen Sercan,
Kitty is een zeikwijf en Salar is amper 24uur binnen dus, hoe meer zij zeiken hoe meer ik voor Sercan zal stemmen om erin te blijven.
Sercan moet er ook inblijven omdat die nog voor vuurwerk zal zorgen zonder dat die er iets voor moet doen, gewoon om deze andere 2 op hun zenuwen te werken
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekendquote:
ik heb hier nog een pc staan windows 7 maar is niet draadloos geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Koop een opkoop pc van een school of zo, sluit aan op je tv
Bluetooth muis en toetsenbord.
En voila.
Ik mag haar ook! Valt me gelukkig 100% mee. Heeft ook interessante verhalen over de favela enzo.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty zou het resultaat van een wilde nacht tussen Theo en Els kunnen zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gaat ze nodig hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kitty gaat een nieuw roze huispak kopen als ze wint.
Salar heeft ook al een stukje gezaagd over Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Welke andere 2?
Hoor alleen Kitty klagen
Spannendquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekend
Was het niet woensdag en zondag?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekend
Ze heeft al d'r materiaal al aan!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Jockari het volgende:
BB: "Kitty pak je materiaal, en ga naar de uitgang !"
En sercan over kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft ook al een stukje gezaagd over Sercan
Zou ook kunnenquote:
Heb je geen oude samsung telefoon liggen?? Ik zit de streams te kijken op een ouwe S8, op tv lukt het mij ook niet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry mensen zit er nog totaal niet in heb buiten de Start Afl ook nog niets gezien![]()
het wil totaal niet lukken hier (pokke tv) haha 7 jaar oud is dus te oud voor updates
hoop er snel in te komen en gezellig mee te kletsen weer, maar wil eerst kijken op welke manier ik relax kan streamen.
zal filmpjes wel terug gaan kijken om er in te komen
zit nu iedereen er al in ? of komen er nog mensen, en hebben ze al hun spullen al ?
Steun van liese fansquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet wat het complot zou moeten zijn, bv met Sercan die een vriend is van Liese..... Dan... gaat hij ook niet winnen, omdat Liese ook niet won??? Ik zie het niet....
Dat is terecht want kitty is echt strontvervelend en voelt zich te veel de baasquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
En serca
[..]
En sercan over kitty
Vuurwerk? Die gaat niet voor vuurwerk zorgen, net zoals die saaie salar. Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Stargazing het volgende:
wat hebben mensen zelfs tegen Sercan,
Kitty is een zeikwijf en Salar is amper 24uur binnen dus, hoe meer zij zeiken hoe meer ik voor Sercan zal stemmen om erin te blijven.
Sercan moet er ook inblijven omdat die nog voor vuurwerk zal zorgen zonder dat die er iets voor moet doen, gewoon om deze andere 2 op hun zenuwen te werken
Wat klaagde Salar?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft ook al een stukje gezaagd over Sercan
Ik vind ze allebei wel okayquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:02 schreef Hunter het volgende:
Als het tussen Sercan en Kristoff gaat, denk ik dat Sercan mag blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |