Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje eng
Kitty kan wel weg uit die keuken... Hup naar het washok jij !quote:
Mooi he, en dat de keuken nu bezet is terwijl Kitty bezig was met konkelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk hoe zelfverzekerd en positief Vera is
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje eng
Die was echt engquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.
Dat komt niet goed danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kitty kan wel weg uit die keuken... Hup naar het washok jij !
Ik houd er vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi he, en dat de keuken nu bezet is terwijl Kitty bezig was met konkelen.
Het is een ratel hoor die Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk op het moment niet zoveel maar zag net een topic kitty is woest en val ik weer in een discussie/gedoe met kitty, kitty het hoogste woord
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.
Ze probeert Jill te kopiëren, dat maakt haar eng . Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepy
Ja dit!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepy
Ik wil niet generaliseren, maar doe het toch.quote:
+Yquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
We hebben dit jaar wel veel meer lust voor het oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |