SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Deed ze dat maar , ik heb wel zin wat actiequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik die blik van haar zie hoe ze meestal vanuit de keuken naar de groep kijkt....
Dan verwacht je dat ze ieder moment een mes uit het blok gaat halen..
Ah, goed gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nu de goeie Eveline gevonden, dit is de Hummie van dit jaar
Eveline Aandewiel
Samensteller/Eindregie Big Brother S-2
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Het was wel goed te verstaan omdat ze op de slaapkamer waren moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heel irritant. Bij mijn weten is dat ook niet toegestaan. Bij ons niet iig. Maar tijden veranderen...
Ja is zo, maar ik sport elke dag, doe aan verschillende soorten sport, maar blokjesbuik wil maar niet, ook niet scheef.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och het is waar je het meest gelukkig van wordt toch?
Je kan wel een blokjesbuik willen, maar als je echt niet gelukkig wordt van lijnen en sporten is dat ook niet gezond.
Ooow maar dat is denk ik ook gewoon aanleg hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja is zo, maar ik sport elke dag, doe aan verschillende soorten sport, maar blokjesbuik wil maar niet, ook niet scheef.
Hij leidt het complot tegen Kitty (volgens Kitty)quote:
Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat ik Tiny voortaan maar Oma Klaagzang ga noemen, zeg. Echt zo'n oma die elke zondag bij haar vriendinnen op de koffie, gaat klagen over hoe slecht haar leven wel niet is. Meine gutte
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij leidt het complot tegen Kitty (volgens Kitty)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
En hij maakt iedereen paranoia volgens paranoia Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
quote:
Ze wordt met de dag irritanterquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze heeft het zo naar haar zin. Ze wil er niet uit.![]()
Maar elke dag is ze aan het klagen.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kitty flipt - 4 januari 2022 ......![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke vent ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Tobias is zeer goed bezig.
Echt een goed groepsgevoel heeft hij.
Tobias neemt ze goed mee, gezellig groepje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen zijn de mannen lekker bezig
Kitty is altijd een vrolijke Kit volgens Kitty, ze heeft nu alleen even haar dag niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]is Klitty nu wel 1 dag b vrolijk geweest.
Staat bij mij op nummer 1.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Tobias is zeer goed bezig.
Echt een goed groepsgevoel heeft hij.
Over paranoia gesprokenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
Een FB pagina heeft het vermoeden dat het doorgestoken kaart is dat Kitty er in zit.
[ link | afbeelding ]
Tobias en Kristoff beide erg sportief en gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tobias neemt ze goed mee, gezellig groepje.
Ze was Jill-fanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
Een FB pagina heeft het vermoeden dat het doorgestoken kaart is dat Kitty er in zit.
[ link | afbeelding ]
Oh so, dat kan ook natuurlijk ja. Tis ook aanleg inderdaad, maar ook niet sec een doel van me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ooow maar dat is denk ik ook gewoon aanleg hoor.
Ik heb vroeger als sport trampolinespringen gedaan.. ennspace turnen.
Ik had blokjes... Maar die waren niet te zien, hoewel ik te licht was voor mijn lengte.
Tjah, laten we eerlijk zijn, Sercan is een hele goede vriend van Liese..quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
Alweer niet?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kitty is altijd een vrolijke Kit volgens Kitty, ze heeft nu alleen even haar dag niet.
Het grappige is dat er nu daardoor juist een complot tegen haar ontstaat en ze nog gelijk heeft ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zie dat liever als dat bankhangen of geklaag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias en Kristoff beide erg sportief en gezellig
en goede vriend van liese ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tjah, laten we eerlijk zijn, Sercan is een hele goede vriend van Liese..
Dat is pas doorgestoken kaart.
Als we dit al doorgestoken kaart vinden.
Thomas zit niet aan de knoppen hij mag alleen de spellen mee verzinnen.
En iedereen die er in dit is fan van BB... Anders melden de zich niet aan
Suiker? Zout? kan van alles zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn ze nu weer aan het fijn maken?
Maar waarom???quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Suiker? Zout? kan van alles zijn
misschien verzinnen jill of liese ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tjah, laten we eerlijk zijn, Sercan is een hele goede vriend van Liese..
Dat is pas doorgestoken kaart.
Als we dit al doorgestoken kaart vinden.
Thomas zit niet aan de knoppen hij mag alleen de spellen mee verzinnen.
En iedereen die er in dit is fan van BB... Anders melden de zich niet aan
Gisteren ook al niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kitty is altijd een vrolijke Kit volgens Kitty, ze heeft nu alleen even haar dag niet.
Geen idee, ik heb ook een vijzel maar gebruik em niet heel erg vaakquote:
Tis niet verkeerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:38 schreef BB-King het volgende:
Volgens Grace kan ze heel goed zingen.
Kitty lult maar met haar mee.
Die dag wordt al bijna een week...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En toch mis ik de vijzel nu ik er geen meer hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ook een vijzel maar gebruik em niet heel erg vaak
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien verzinnen jill of liese ook
spelen, zou kunnen
Ze dachten dat sercan souf was. En toen zette liesse op haar insta dat sercan een vriend isquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en goede vriend van liese ?
hoe weet je dat?
Misschien gek maar ze kwam mij ook meteen heel bekend voor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misschien heb ik dat ook als ik er geen meer zou hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
En toch mis ik de vijzel nu ik er geen meer heb
Ze heeft in haar hoofd bedacht dat sercan degene is die iedereen tegen haar opzetquote:
Jij kijkt al bijna een week de live streams?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef DGK-Eric het volgende:
D8e
[..]
Die dag wordt al bijna een week...
Had ze op haar insta gezet hequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en goede vriend van liese ?
hoe weet je dat?
Ahh thnx1! Die filmpjes snap ik nl niet .quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft in haar hoofd bedacht dat sercan degene is die iedereen tegen haar opzet
Nergens op gebaseerd
Ze is zelf erg para
ja dat zei liese dat ze dachten sercan is soufquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze
[..]
Ze dachten dat sercan souf was. En toen zette liesse op haar insta dat sercan een vriend is
Pppfff, daar heb ik nog niet aan gedacht.....nog een reden waarom ik haar niet moet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De opper Jilliaan. De aanvoerder van de hetze tegen Michel.
Was story dus is al wegquote:
Oh adn gaan ze in die live opnames dus smeken om te stemmen op hem, met heel de FAB5quote:
Een bankligger is het. Mag dat mens niet. Arrogante uitstraling.quote:
Was in de stories, dus is alweer weg. Misschien horen we er vanavond meer over tijdens de talkshow. Nobiggie2022.quote:
it takes one to know one zeggen ze danquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:46 schreef BB-King het volgende:
Kitty legt Grace even uit hoe paranoïde Sercan is.
Ik hoop dat ze dit weer naar de mannen doorspeeltquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Let it go, let it go... je maakt jezelf niet populair Kitty! Zeuriedezeur
Terwijl haar verhaal kant nog wal raakt. Het klink zelfs paranoide hoe ze het Grace vertelt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:46 schreef BB-King het volgende:
Kitty legt Grace even uit hoe paranoïde Sercan is.
Gesnurkkt bedoelt ze denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
Kitty heeft maar 15 uur geslapen in 5 dagen![]()
![]()
zij beticht anderen van wat zij zelf isquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl haar verhaal kant nog wal raakt. Het klink zelfs paranoide hoe ze het Grace vertelt.
En dan denken dat ze het 100 dagen vol gaat houden. Totaal geen goed zelfbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
en toen zei hij dit, en toen zei hij dat en deed dit
ik geloof dat kitty zelf het grootste probleem is
Ze is gebruikt.....snap dat dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
De jongens mogen niet op een andere slaapkamer
Alweer dit gezeur
Dit is BB dag 5. Ze was al chagerijnig vanaf minuut 1 toen ze d'r koffer niet mee naar binnen mocht nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:41 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij kijkt al bijna een week de live streams?
Ik twijfel nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty zorgt wel voor tv met haar gezeik en geroddel. Mag wel blijven. Saaie mutsen hebben we niets aan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty zorgt wel voor tv met haar gezeik en geroddel. Mag wel blijven. Saaie mutsen hebben we niets aan.
okequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Heb dit wel gevonden op Twitter:
[ afbeelding ]
Verder dat soort paranoia gespeculeer op Twitter en FB:
We willen toch tv? Nou dit mens zorgt voor tv. Vreselijk mens natuurlijk, maar ze zorgt voor wrijving. Laat maar blijven.quote:
Kitty lukt tegen iedereen behalve tegen sercanquote:
Kitty ook weg na een waarschuwing?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het in het begin de Theo show, nu is Kitty dat. Ik zie een patroon.
Enige positieve was dat Theo snel weg wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het in het begin de Theo show, nu is Kitty dat. Ik zie een patroon.
Maar tegenover saai staat bij mij leuke grappige mensen. Niet mensen die iets mankeren en door medelijden er in blijven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace hoeft nog niet weg nee. Ze was een beetje te hysterisch maar ze valt me wel mee.quote:
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige positieve was dat Theo snel weg was
Hopelijk die graftak ook
Maar als ze weg is komen er ongetwijfeld andere 'wrijvingen'quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We willen toch tv? Nou dit mens zorgt voor tv. Vreselijk mens natuurlijk, maar ze zorgt voor wrijving. Laat maar blijven.
De helft van de cos mankeert wat, anders kijken we toch niet naar deze meukquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar tegenover saai staat bij mij leuke grappige mensen. Niet mensen die iets mankeren en door medelijden er in blijven.
Wat is een invloedmomentje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...
quote:
Ik zei diezelfde avond:quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Grace hoeft nog niet weg nee. Ze was een beetje te hysterisch maar ze valt me wel mee.
Zijn nu met 11 en nog geen spullenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry mensen zit er nog totaal niet in heb buiten de Start Afl ook nog niets gezien![]()
het wil totaal niet lukken hier (pokke tv) haha 7 jaar oud is dus te oud voor updates
hoop er snel in te komen en gezellig mee te kletsen weer, maar wil eerst kijken op welke manier ik relax kan streamen.
zal filmpjes wel terug gaan kijken om er in te komen
zit nu iedereen er al in ? of komen er nog mensen, en hebben ze al hun spullen al ?
Koop een opkoop pc van een school of zo, sluit aan op je tvquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry mensen zit er nog totaal niet in heb buiten de Start Afl ook nog niets gezien![]()
het wil totaal niet lukken hier (pokke tv) haha 7 jaar oud is dus te oud voor updates
hoop er snel in te komen en gezellig mee te kletsen weer, maar wil eerst kijken op welke manier ik relax kan streamen.
zit nu iedereen er al in ? of komen er nog mensen, en hebben ze al hun spullen al ?
17.00 uur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...
Ik doe gwoon meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De helft van de cos mankeert wat, anders kijken we toch niet naar deze meuk
Ik vind Grace nu ook beter meevallenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ik zei diezelfde avond:
Binnen een week heeft iedereen door dat Grace OK is.
Ja je bent geweldig GOAquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ik zei diezelfde avond:
Binnen een week heeft iedereen door dat Grace OK is.
Ik stoor mij er niet aan. Laat maar drammenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als ze weg is komen er ongetwijfeld andere 'wrijvingen'
Ik zie liever dat zij zich aan elkaar storen, dan dat ik me aan hen moet storen
Dat vergelijk is al vaker gemaakt inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty zou het resultaat van een wilde nacht tussen Theo en Els kunnen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Vrouwen kunnen dat, meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe gwoon meerdere dingen tegelijk
Goed vermaak erbij
Zo is het maar netquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Burner82 het volgende:
Mensen die steeds zeggen: ik meen oprecht.. vertrouw en geloof ik sowieso nooit
We krijgen 'invloed' en wat dit moge wezen verteld het verhaal niet. Afwachten. Ik maak me geen illusies overigens...quote:
Dat beeld thoughquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik denk dat we gewoon een saai keuze knopje krijgen....quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We krijgen 'invloed' en wat dit moge wezen verteld het verhaal niet. Afwachten. Ik maak me geen illusies overigens...
Sommige dingen wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat, meerdere dingen tegelijk
Zoiets hebben ze vorig jaar ook gedaan, maar dat was niet live.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon een saai keuze knopje krijgen....
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Welke andere 2?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Stargazing het volgende:
wat hebben mensen zelfs tegen Sercan,
Kitty is een zeikwijf en Salar is amper 24uur binnen dus, hoe meer zij zeiken hoe meer ik voor Sercan zal stemmen om erin te blijven.
Sercan moet er ook inblijven omdat die nog voor vuurwerk zal zorgen zonder dat die er iets voor moet doen, gewoon om deze andere 2 op hun zenuwen te werken
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekendquote:
ik heb hier nog een pc staan windows 7 maar is niet draadloos geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Koop een opkoop pc van een school of zo, sluit aan op je tv
Bluetooth muis en toetsenbord.
En voila.
Ik mag haar ook! Valt me gelukkig 100% mee. Heeft ook interessante verhalen over de favela enzo.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gaat ze nodig hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kitty gaat een nieuw roze huispak kopen als ze wint.
Salar heeft ook al een stukje gezaagd over Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Welke andere 2?
Hoor alleen Kitty klagen
Spannendquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekend
Was het niet woensdag en zondag?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iedere woensdag en zaterdag is er om vijf uur een interactief moment via de livestreams, waarbij de kijkers invloed uit kunnen oefenen. Vorm is nog onbekend
Ze heeft al d'r materiaal al aan!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Jockari het volgende:
BB: "Kitty pak je materiaal, en ga naar de uitgang !"
En sercan over kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar heeft ook al een stukje gezaagd over Sercan
Zou ook kunnenquote:
Heb je geen oude samsung telefoon liggen?? Ik zit de streams te kijken op een ouwe S8, op tv lukt het mij ook niet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Steun van liese fansquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet wat het complot zou moeten zijn, bv met Sercan die een vriend is van Liese..... Dan... gaat hij ook niet winnen, omdat Liese ook niet won??? Ik zie het niet....
Dat is terecht want kitty is echt strontvervelend en voelt zich te veel de baasquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
En serca
[..]
En sercan over kitty
Vuurwerk? Die gaat niet voor vuurwerk zorgen, net zoals die saaie salar. Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Stargazing het volgende:
wat hebben mensen zelfs tegen Sercan,
Kitty is een zeikwijf en Salar is amper 24uur binnen dus, hoe meer zij zeiken hoe meer ik voor Sercan zal stemmen om erin te blijven.
Sercan moet er ook inblijven omdat die nog voor vuurwerk zal zorgen zonder dat die er iets voor moet doen, gewoon om deze andere 2 op hun zenuwen te werken
Wat klaagde Salar?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel okayquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:02 schreef Hunter het volgende:
Als het tussen Sercan en Kristoff gaat, denk ik dat Sercan mag blijven
Die denk daar een goede zet mee te maken. Hij wilde vanaf het begin een man naar huis hebben. Dus denk dat er op twee mannen gestemd worden en een moet vertrekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Praatte hij niet gewoon met Kitty mee?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef D. het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen door Kitty heen prikt
Figuurlijk dus
niet rechtstreeks nee, maar hoe langer Sercan erin blijft hoe meer Kitty en Salar geirriteerd zullen rakken tot het barst + de reacties op hun gezicht als ze door hebben dat Sercan meer fans zal hebben dan zijquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vuurwerk? Die gaat niet voor vuurwerk zorgen, net zoals die saaie salar. Gaat hem niet worden.
Sercan was lullig over dat Kitty steeds in de keuken wil staan en hij wil ook. Dat liet hij fel merken en Kitty voelt zich sindsdien aangevallen door hemquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft in haar hoofd bedacht dat sercan degene is die iedereen tegen haar opzet
Nergens op gebaseerd
Ze is zelf erg para
ja heb ik wel maar ik wil het via mijn tv hebben lopen ben beetje verwend ging vorig jaar gewoon zo lekker simpel videoland aan en klaar kijken, maar nu gaat dat nuet meer en streamen vanaf laptop is zo traag typen ernaast is een drama dan ( ja ik wil het op de easy way allemaal haha)quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je geen oude samsung telefoon liggen?? Ik zit de streams te kijken op een ouwe S8, op tv lukt het mij ook niet...
Vorig seizoen gebruikte ik de S8 om op fok te zitten en had ik de streams op een nog oudere samsung..
Hij ziet het liefst die Kristof tegenover Sercan staan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die denk daar een goede zet mee te maken. Hij wilde vanaf het begin een man naar huis hebben. Dus denk dat er op twee mannen gestemd worden en een moet vertrekken.
Kitty is groot genoeg om doorheen te prikkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef D. het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen door Kitty heen prikt
Figuurlijk dus
slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet wat het complot zou moeten zijn, bv met Sercan die een vriend is van Liese..... Dan... gaat hij ook niet winnen, omdat Liese ook niet won??? Ik zie het niet....
Sercie heeft groot gelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sercan was lullig over dat Kitty steeds in de keuken wil staan en hij wil ook. Dat liet hij fel merken en Kitty voelt zich sindsdien aangevallen door hem
De tijd zal het lerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
niet rechtstreeks nee, maar hoe langer Sercan erin blijft hoe meer Kitty en Salar geirriteerd zullen rakken tot het barst + de reacties op hun gezicht als ze door hebben dat Sercan meer fans zal hebben dan zij
nu al vechten over het koken haha ja dan zal kitty eens andere toe moeten latenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sercan was lullig over dat Kitty steeds in de keuken wil staan en hij wil ook. Dat liet hij fel merken en Kitty voelt zich sindsdien aangevallen door hem
Kitty claimt ook wel ergquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kitty diet het ook gewoon omdat ze denkt dat het haar veilig stelt van nominaties als zij steeds degene is die kooktquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Staat graag in het middelpunt. Mijn broer is ook zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty claimt ook wel erg
Ze weet alles
Moet alles uitleggen aan anderen
Etc
Opmerkzaamquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Grace heeft een nare smaak in haar mond...van het gesprek met Kitty...?
Het werkte vorig jaar wel bij die oervervelende gladjanus Nickquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kitty diet het ook gewoon omdat ze denkt dat het haar veilig stelt van nominaties als zij steeds degene is die kookt
Dat dus en als mensen haar wetten niet respecteren zijn ze tegen haarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
Staat
[..]
Staat graag in het middelpunt. Mijn broer is ook zo
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het werkte vorig jaar wel bij die oervervelende gladjanus Nick
Slaat ook nergens op om daar een complot in te zien. Ze kennen elkaar blijkbaar toevallig maar Liese wist niet eens dat hij zich heeft ingeschreven. Dus zulke goede vrienden zullen ze ook niet zijn, anders had hij dat wel verteld lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Yup. Dat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus en als mensen haar wetten niet respecteren zijn ze tegen haar
Net als je grote vriendin Klitty?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera is ook nog een keukenprinces
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.
Nick heeft 3 maanden in horizontale houding liggen klagen en complotten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als je grote vriendin Klitty?
Poffertjes from scratchquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera is ook nog een keukenprinces
En al wist ze het wel, welk voordeel haalt hij hier uit? Inside tips en tricks?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op om daar een complot in te zien. Ze kennen elkaar blijkbaar toevallig maar Liese wist niet eens dat hij zich heeft ingeschreven. Dus zulke goede vrienden zullen ze ook niet zijn, anders had hij dat wel verteld lijkt me.
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje engquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef Stargazing het volgende:
Kitty is grote Jill fan dus waarschijnlijk denkt ze ook dat dat de enige reden is dat Nick zo lang veilig was, omdat hij steeds in de keuken stond. Dus ze denkt waarschijnlijk dat ze automatisch ook veilig is als ze elke dag ook.
Het verschil is dat de meeste mensen in het
huis Nick wél konden hebben.
Konkelkittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:06 schreef UtopiaFreak het volgende:
Konkelkitty denkt weer iemand aan 'haar kant' te hebben, en door.
moeten ze nu alles van scratch maken?quote:
Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje eng
Kitty kan wel weg uit die keuken... Hup naar het washok jij !quote:
Mooi he, en dat de keuken nu bezet is terwijl Kitty bezig was met konkelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk hoe zelfverzekerd en positief Vera is
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje eng
Die was echt engquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.
Dat komt niet goed danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kitty kan wel weg uit die keuken... Hup naar het washok jij !
Ik houd er vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi he, en dat de keuken nu bezet is terwijl Kitty bezig was met konkelen.
Het is een ratel hoor die Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk op het moment niet zoveel maar zag net een topic kitty is woest en val ik weer in een discussie/gedoe met kitty, kitty het hoogste woord
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals die Thomas Berge-fan uit de docu soap van Ewout Genemans jaren geleden.
Ze probeert Jill te kopiëren, dat maakt haar eng . Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepy
Ja dit!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wat ik vooral eng vind is dat ze er met haar roze outfit en de manier waarop ze haar haar naar achter doet ook uitziet als een bejaarde versie van Jill. extra creepy
Ik wil niet generaliseren, maar doe het toch.quote:
+Yquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
We hebben dit jaar wel veel meer lust voor het oog
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
Tobias heeft het gevoel dat Kitty al heel de dag weg is
Als Vera ze maakt ... eet ik ze blindquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef D. het volgende:
Benieuwd of die 'poffertjes' een beetje te vreten zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn
En dan de realiteit
nawal dacht ik? vreselijke naamquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van wat ik er van mee gekregen heb dusver...
Zijn de karakters van de dames ( - Kitty ) ook gezellig, opgeruimd, positief en vrolijk... al is het nog ff afwachten met die Narwal.
Heb het vemoeden dat dit binnen een paar weken wel realiteit wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn
En dan de realiteit
Als je ze blind eet proef je ze nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als Vera ze maakt ... eet ik ze blind
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Hunter het volgende:
Kitty is even weg, en de stemming stijgt meteen
Vooral Vera ziet het volgens mij wel zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef Stargazing het volgende:
zou er iets moois kunnen bloeien tussen Vera en Tobias?
Is toch best wel erg dat iemand zo bepalend isquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vera net in de keuken: Heerlijk hè, dat wij zo even nu in de keuken kunnen koken nu Kitty weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |