quote:
Ik zei diezelfde avond:quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Grace hoeft nog niet weg nee. Ze was een beetje te hysterisch maar ze valt me wel mee.
Zijn nu met 11 en nog geen spullenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry mensen zit er nog totaal niet in heb buiten de Start Afl ook nog niets gezien![]()
het wil totaal niet lukken hier (pokke tv) haha 7 jaar oud is dus te oud voor updates
hoop er snel in te komen en gezellig mee te kletsen weer, maar wil eerst kijken op welke manier ik relax kan streamen.
zal filmpjes wel terug gaan kijken om er in te komen
zit nu iedereen er al in ? of komen er nog mensen, en hebben ze al hun spullen al ?
Koop een opkoop pc van een school of zo, sluit aan op je tvquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry mensen zit er nog totaal niet in heb buiten de Start Afl ook nog niets gezien![]()
het wil totaal niet lukken hier (pokke tv) haha 7 jaar oud is dus te oud voor updates
hoop er snel in te komen en gezellig mee te kletsen weer, maar wil eerst kijken op welke manier ik relax kan streamen.
zal filmpjes wel terug gaan kijken om er in te komen
zit nu iedereen er al in ? of komen er nog mensen, en hebben ze al hun spullen al ?
17.00 uur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...
Ik doe gwoon meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De helft van de cos mankeert wat, anders kijken we toch niet naar deze meuk
Ik vind Grace nu ook beter meevallenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ik zei diezelfde avond:
Binnen een week heeft iedereen door dat Grace OK is.
Ja je bent geweldig GOAquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ik zei diezelfde avond:
Binnen een week heeft iedereen door dat Grace OK is.
Ik stoor mij er niet aan. Laat maar drammenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als ze weg is komen er ongetwijfeld andere 'wrijvingen'
Ik zie liever dat zij zich aan elkaar storen, dan dat ik me aan hen moet storen
Dat vergelijk is al vaker gemaakt inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty zou het resultaat van een wilde nacht tussen Theo en Els kunnen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Vrouwen kunnen dat, meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe gwoon meerdere dingen tegelijk
Goed vermaak erbij
Zo is het maar netquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Burner82 het volgende:
Mensen die steeds zeggen: ik meen oprecht.. vertrouw en geloof ik sowieso nooit
We krijgen 'invloed' en wat dit moge wezen verteld het verhaal niet. Afwachten. Ik maak me geen illusies overigens...quote:
Dat beeld thoughquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty zou het resultaat van een wilde nacht tussen Theo en Els kunnen zijn.
Ik denk dat we gewoon een saai keuze knopje krijgen....quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We krijgen 'invloed' en wat dit moge wezen verteld het verhaal niet. Afwachten. Ik maak me geen illusies overigens...
Sommige dingen wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat, meerdere dingen tegelijk
Zoiets hebben ze vorig jaar ook gedaan, maar dat was niet live.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon een saai keuze knopje krijgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |