okequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Heb dit wel gevonden op Twitter:
[ afbeelding ]
Verder dat soort paranoia gespeculeer op Twitter en FB:
We willen toch tv? Nou dit mens zorgt voor tv. Vreselijk mens natuurlijk, maar ze zorgt voor wrijving. Laat maar blijven.quote:
Kitty lukt tegen iedereen behalve tegen sercanquote:
Kitty ook weg na een waarschuwing?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het in het begin de Theo show, nu is Kitty dat. Ik zie een patroon.
Enige positieve was dat Theo snel weg wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het in het begin de Theo show, nu is Kitty dat. Ik zie een patroon.
Maar tegenover saai staat bij mij leuke grappige mensen. Niet mensen die iets mankeren en door medelijden er in blijven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty zorgt wel voor tv met haar gezeik en geroddel. Mag wel blijven. Saaie mutsen hebben we niets aan.
Grace hoeft nog niet weg nee. Ze was een beetje te hysterisch maar ze valt me wel mee.quote:
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige positieve was dat Theo snel weg was
Hopelijk die graftak ook
Maar als ze weg is komen er ongetwijfeld andere 'wrijvingen'quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We willen toch tv? Nou dit mens zorgt voor tv. Vreselijk mens natuurlijk, maar ze zorgt voor wrijving. Laat maar blijven.
De helft van de cos mankeert wat, anders kijken we toch niet naar deze meukquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar tegenover saai staat bij mij leuke grappige mensen. Niet mensen die iets mankeren en door medelijden er in blijven.
Wat is een invloedmomentje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Over vier uur hebben we een invloedmomentje, dus wie weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |