Wat moet dat een heerlijk gevoel zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
Tobias heeft het gevoel dat Kitty al heel de dag weg is
Als Vera ze maakt ... eet ik ze blindquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef D. het volgende:
Benieuwd of die 'poffertjes' een beetje te vreten zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn
En dan de realiteit
nawal dacht ik? vreselijke naamquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van wat ik er van mee gekregen heb dusver...
Zijn de karakters van de dames ( - Kitty ) ook gezellig, opgeruimd, positief en vrolijk... al is het nog ff afwachten met die Narwal.
Heb het vemoeden dat dit binnen een paar weken wel realiteit wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn
En dan de realiteit
Als je ze blind eet proef je ze nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als Vera ze maakt ... eet ik ze blind
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Hunter het volgende:
Kitty is even weg, en de stemming stijgt meteen
Vooral Vera ziet het volgens mij wel zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:17 schreef Stargazing het volgende:
zou er iets moois kunnen bloeien tussen Vera en Tobias?
Is toch best wel erg dat iemand zo bepalend isquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vera net in de keuken: Heerlijk hè, dat wij zo even nu in de keuken kunnen koken nu Kitty weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |