Staat graag in het middelpunt. Mijn broer is ook zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty claimt ook wel erg
Ze weet alles
Moet alles uitleggen aan anderen
Etc
Opmerkzaamquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Grace heeft een nare smaak in haar mond...van het gesprek met Kitty...?
Het werkte vorig jaar wel bij die oervervelende gladjanus Nickquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kitty diet het ook gewoon omdat ze denkt dat het haar veilig stelt van nominaties als zij steeds degene is die kookt
Dat dus en als mensen haar wetten niet respecteren zijn ze tegen haarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
Staat
[..]
Staat graag in het middelpunt. Mijn broer is ook zo
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het werkte vorig jaar wel bij die oervervelende gladjanus Nick
Slaat ook nergens op om daar een complot in te zien. Ze kennen elkaar blijkbaar toevallig maar Liese wist niet eens dat hij zich heeft ingeschreven. Dus zulke goede vrienden zullen ze ook niet zijn, anders had hij dat wel verteld lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet wat het complot zou moeten zijn, bv met Sercan die een vriend is van Liese..... Dan... gaat hij ook niet winnen, omdat Liese ook niet won??? Ik zie het niet....
Yup. Dat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus en als mensen haar wetten niet respecteren zijn ze tegen haar
Net als je grote vriendin Klitty?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera is ook nog een keukenprinces
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.
Nick heeft 3 maanden in horizontale houding liggen klagen en complotten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar nick deed niet zo zeurzeurzeur.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net als je grote vriendin Klitty?
Poffertjes from scratchquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera is ook nog een keukenprinces
En al wist ze het wel, welk voordeel haalt hij hier uit? Inside tips en tricks?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op om daar een complot in te zien. Ze kennen elkaar blijkbaar toevallig maar Liese wist niet eens dat hij zich heeft ingeschreven. Dus zulke goede vrienden zullen ze ook niet zijn, anders had hij dat wel verteld lijkt me.
Dat Klitty maar gauw naar huis gaat . Ik vind dit soort 'fans' altijd een beetje engquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef Stargazing het volgende:
Kitty is grote Jill fan dus waarschijnlijk denkt ze ook dat dat de enige reden is dat Nick zo lang veilig was, omdat hij steeds in de keuken stond. Dus ze denkt waarschijnlijk dat ze automatisch ook veilig is als ze elke dag ook.
Het verschil is dat de meeste mensen in het
huis Nick wél konden hebben.
Konkelkittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:06 schreef UtopiaFreak het volgende:
Konkelkitty denkt weer iemand aan 'haar kant' te hebben, en door.
moeten ze nu alles van scratch maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |