SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Stargazing het volgende:
Kitty's gezicht staat 24/7 op onweer
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu is het gedrag van Kitty nog enkel gebaseerd op speculatie voor nominaties, stel je eens voor hoe ze is als ze echt genomineerd wordt.
Die gaat een Elsje doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu is het gedrag van Kitty nog enkel gebaseerd op speculatie voor nominaties, stel je eens voor hoe ze is als ze echt genomineerd wordt.
kot te klein danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
Jammer jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
Het is toch triest hoe één iemand de sfeer zo kan beinvloeden.
Ze gaat zeker niet hetzelfde bereiken als haar idool Jillquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef Stargazing het volgende:
nog geen week verder en Kitty heeft zl het overgrote deel van België en Nederland tegen zich, goed bezig
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
vleesgeworden klaagmuur zeikt weer eens.
quote:Luister KUT, we zijn dat gejank , geklaag en die saggerijnige bek van je gewoon zat. En je snurkt als een walrus.
Duidelijk? Doei!
Volgens mij is tiktok redelijk internationaal gericht, die 100.000 tiktok volgers zullen niet allemaal stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef Poesjuh het volgende:
De genomineerden zijn al bekend daar bij BB toch, moesten die 2 in die data room niet alvast 2 mensen nomineren? En 1 van die 2 gaat naar huis toe. Toen els zei dat ze bang was boor nominaties gisteraaf zei Grace dat ze zich geen zorgen hoefde te maken dacht ik...
Misschien mogen wij dan kiezen wie er weg moet? Geen publieksstem hoor met influencer met 100.000 volgers in dat huis al, die wint anders meteen.
Als ze er na zaterdag nog is...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:28 schreef Burner82 het volgende:
Jongens, eergisterenavond vond ik dit en dat... Dat zal nog wel een tijdje gaan duren: Jongens, vorige week...
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.quote:
Durft ze nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.
Dat zal nouchine wel moeten doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan moet ze met Sercan praten, en niet over hem.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef Benny het volgende:
Ik heb even gecheckt, maar de Kitty-confrontatie-meter staat op:
▓▓▓▓▓░░░░░ 50%
Nog even geduld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nouch is gewoon lief en wil kitty niet drietig zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Flory het volgende:
En ze heeft Nous zo bewerkt dat ze met haar meepraat
En op Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Stargazing het volgende:
en Salar is al overtuigd dat iedereen op hem gaat stemmen volgende week
Domme mutsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Hunter het volgende:
Gefluister in de groen kamer
Jawel heeft op Kristoff gestemd
mensen gaan straks bang zijn om op kitty te stemmen vanwege het urenlange gezeik dat er op zal volgen.quote:
Nee vandaag pasquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moesten stemmen voordat ze de mensen kenden hè.
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleverenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Mag je zelf ook hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
ik hoop oprecht van niet. Niets tegen Kristof maar Kitty mag haar zin niet krijgen, de emmer moet nog wat verder gevuld worden zodat ze goed ontploft en er niet meer omheen kanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'quote:
ja nu is kitty blij natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleveren
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'
Ik wil wel maar weet niet hoequote:
Grrquote:
Hoelang kan ze er over doorgaan hequote:
Klopt, gisterenavond waren ze nog aan het twijfelen en hadden nog niet gestemd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nomineren
Gisteren twijfelden ze nog
Toen is saral geswitcht naar sercan
Gewoon hdmiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pc staan windows 7 maar is niet draadloos geloof ik
heb een laptop en ook een chromecast daar ben ik nu mee bezig maar ging het zo makkelijk paar jaar terug knopje drukken en laptop streamt naar tv zo moeilijk gaat het nu zit alleen mijn cast van de tv maar niet mijn losse chromecast haha
Ze is gelukkig niet boosquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Tobias.....je gaat echt niet weer terug omdat zij dat wil toch???
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou echt mijn mond opentrekken hoor
Jemig wat een drama queen
Sommige mensen dweilen heerlijk op problemen en als die er niet zijn dan maken ze die wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
kit zit hoog in dr emotie nu
ze baalt dat ze niet popi is gok ik zo
Hoor je niks??quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keuken
genoeg reden om campagne voor serkan te voerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Stargazing het volgende:
het gaat echt close worden volgens mij, maar besef wel als Kristof wint heeft Kitty haar zin
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk, ik kan zo uren naar kitty luisteren <3
Ten koste van kristoff vind ik ook zondequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
genoeg reden om campagne voor serkan te voeren
Mijn eerste poll in 22 jaarquote:
ze zit al hier in huis. huisgenietsjequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.
Redenen zijn goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Nederlanders hebben altijd een grote meerderheid gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |