Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou echt mijn mond opentrekken hoor
Jemig wat een drama queen
Sommige mensen dweilen heerlijk op problemen en als die er niet zijn dan maken ze die wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
kit zit hoog in dr emotie nu
ze baalt dat ze niet popi is gok ik zo
Hoor je niks??quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor niets, ik zit bij GoA's vriendinnen in de keuken
genoeg reden om campagne voor serkan te voerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Stargazing het volgende:
het gaat echt close worden volgens mij, maar besef wel als Kristof wint heeft Kitty haar zin
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk, ik kan zo uren naar kitty luisteren <3
Ten koste van kristoff vind ik ook zondequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
genoeg reden om campagne voor serkan te voeren
Mijn eerste poll in 22 jaarquote:
ze zit al hier in huis. huisgenietsjequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Haal der maar op en zet haar bij je thuis op de bank.
Redenen zijn goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Nederlanders hebben altijd een grote meerderheid gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |