Kan niet kiezen tussen die twee. Vandaar denk ik dat ik niet gaat stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
Wel vind ik kristoff leuker

....maaarrrrrrr ik kan zoooo slecht tegen onrecht, hij stookt iedereen op tegen elkaar, ik ben zoooo pissig, ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Het is klaar .... het is klaar nu.

Oh en waarom dan ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....

Oh en DGK held gewoon hier.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ijd
[..]
Ijdele hoop: ik geef het 5 minuten :{w

Jill vriendje , dus van jou snap ik het nog wel dat je voor Klitty bentquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:46 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk dat is nu mijn kitty
ff knuffelen

zit nog bij vera in de keukenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef spapaars het volgende:
Potverdrie, is ze eindelijk even weg van stream 2, spookt ze weer op 1

Sterke concurrenten .. nu is de kans er 1 weg te stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?

Saral wil gewoon een sterke speler eruit en dan het liefst een man.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |