quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor
Ik vind Kristof ook echt wel oke. Beetje Nick-vibes. En geloof dat hij zich als schlagerzanger / leraar ook niet al te serieus neemt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor van onze Vlaamse vrienden hier dat de kans groot is dat Vlaanderen vrij massaal op Kristof zal stemmen, vanwege redenen.....
Ik ben niet tegen Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Kristof ook echt wel oke. Beetje Nick-vibes. En geloof dat hij zich als schlagerzanger / leraar ook niet al te serieus neemt.
Morgen weer verder.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Het is klaar .... het is klaar nu.
Jaja
quote:
Ook weer terug en zag koos ook al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedendag allemaal
de beste wensen nog
ik luister nu 5 minuten
het kon niet uitblijven
team kitty![]()
![]()
![]()
het kan nog zijn dat ik verander
voor de komende 5minutenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Het is klaar .... het is klaar nu.
Jaja
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
Wel vind ik kristoff leuker
Ik weet nog niet zo goed wie ik eruit zou willenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Sercan
Wel vind ik kristoff leuker
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty tegen Dimitri 'Toppertje, dat ben je, dat weet je he'
en Tobias is 'een toffe vent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |