Vies wijfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
En straks weer een lekkere appeltaartdeeg maken.
[ afbeelding ]
Exact hetzelfde dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:47 schreef Hunter het volgende:
Ze hebben gouden bestek van de AH gespaard, geloof ik
Daarom kijk je nu ook weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tot DGK was alles 'goed', toen werd het me te tokkie
kinda sexist, maar Grace is volgens mij degene waar ze zich meest zorgen om moeten maken want zij stijgt snel in de peilingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Saral wil gewoon een sterke speler eruit en dan het liefst een man.
Die Helmondse graftak had Kutty dwars door de keuken geramdquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:52 schreef renevanlaaren het volgende:
lijkt mij heerlijk als nu vanessa erbij inkomt
iedere keer dat je neukt in bed 'poepen' zou dan wel weer logisch zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
1 x in de twee jaar neuken
Of iedere keer dat je neukt in je bed kakken.
Rare jongens die Belgen..
Het werd ook Tokkiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Niet haten op DGK. Heerlijke streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei nog even ter verduidelijking : dus kakken tijdens het poepen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde je dat ??
De keuze was:
Beste streams ooitquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet haten op DGK. Heerlijke streams.
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programmaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De enige echte. Daarom heeft FOK me heel lief een blauw vinkje gegevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Is toch wel de echte, goffer goffer.
Nou weet ik het niet meer.
Ja was wel tokkie maar dat maken de beste streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programma
Ik haat niet, haten is zinloosquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie nietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De enige echte. Daarom heeft FOK me heel lief een blauw vinkje gegeven
DGK was TV maken. We verschillen van mening. Weer over tot de order van de dagquote:
daarnet stond hij er idd. en nu niet meer. raarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee joh, tokkiesquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij ben je dan gewoon de echte. Op zijn vlaams gezegd, ik vond je keileuk in DGK.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was wel tokkie maar dat maken de beste streams.
De cappers zitten momenteel in therapiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programma
Het altijd betrouwbare Scanman-topic gecheckt: Niks te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Dat mag, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haat niet, haten is zinloos
Ik ben gewoon gestopt met kijken
Je kan die twee ook niet echt met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
Ben gestopt, ging mij veels te ver. Walgelijk.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
De cappers zitten momenteel in therapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |