Ik zie nietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De enige echte. Daarom heeft FOK me heel lief een blauw vinkje gegeven
DGK was TV maken. We verschillen van mening. Weer over tot de order van de dagquote:
daarnet stond hij er idd. en nu niet meer. raarquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee joh, tokkiesquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet haten op DGK. Heerlijke streams.
Voor mij ben je dan gewoon de echte. Op zijn vlaams gezegd, ik vond je keileuk in DGK.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was wel tokkie maar dat maken de beste streams.
De cappers zitten momenteel in therapiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat D klopt wel : het was Tokkie programma
Het altijd betrouwbare Scanman-topic gecheckt: Niks te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Batacuda het volgende:
Er gaan geruchten dat er nudes van Klitty zijn uitgelekt van tijdens het douchen.
Dat mag, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haat niet, haten is zinloos
Ik ben gewoon gestopt met kijken
Je kan die twee ook niet echt met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar tokkies, dan naar gasten die weerwolven. Actie willen we zien, geen vakantiekamp.
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
Ben gestopt, ging mij veels te ver. Walgelijk.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
De cappers zitten momenteel in therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |