hebben de 2 in secretroom misschien naar de bewohnerquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?
Echt hoor, verbaas me daar nog steeds over en vaak ook mensen waarvan je het niet verwachtquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat VB en NVA vrij groot zijn in Vlaanderen....
tactiek niet meer en niet minder....moet een man weg en liever een die hij als rivaal zie voor de rest van de tijd daar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef Stargazing het volgende:
Wat heeft Salar eigenlijk tegen Sercan en Kristof? iemand die het antwoord heeft?
Ik zag al een tweet voorbij komen waarin een opsomming stond van meerdere van zulke vage vragen en opmerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Heb je liever 2 vingers eraf of 4 tenen, rare vragen stelt kristof.
Alsof dit de eckte Erik isquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet. Ik vind helden, nou ja heb wel een paar die ik echt niet mot maar Eric is leuk.![]()
Terug de grond in jij als je zo begint he.
Tja, ieder zijn humor en gedachten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zag al een tweet voorbij komen waarin een opsomming stond van meerdere van zulke vage vragen en opmerkingen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof dit de eckte Erik is![]()
Oogkleppen mogen af
Nu ben je aan het vloeken in de kerk. DGK had alleen maar winnaars, vooral de streamers. Vergeleken met DGK, zijn alle andere RLS van een sesamstraat niveau. Dus D. pas op wat je zegt.quote:
Opgelost!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Keukenstream naar de klote![]()
[ afbeelding ]
Maar Kitty vindt het stiekem niet leuk dat Vera dat leuk vindt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
vera vind het leuk in de
keuken te staan
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty is het schoolvoorbeeld van een energy vampire.
[ afbeelding ]
Tot DGK was alles 'goed', toen werd het me te tokkiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben je aan het vloeken in de kerk. DGK had alleen maar winnaars, vooral de streamers. Vergeleken met DGK, zijn alle andere RLS van een sesamstraat niveau. Dus D. pas op wat je zegt.
Wat heeft ze gebakken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu willen we graag meermaals van iedereen horen hoe lekker Vera gekookt heeft.
Zal Kitty Vera ook een complimentje gunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |