SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
De Engelsen, die op maandag een vrije dag hebben.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Ik keek van een afstand toe allen. Haalde hem heerlijk door het vuistje, want Tino Martin was op tvquote:
We hebben iedereen nodig.quote:
Ga de gij maar sloapequote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod komt weer aankakken als het is afgelopen.
Darkmode, erg mooi @Zipportalquote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Callan heeft op de Bassie & Adriaan-University gezeten. En niet gehaald.
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, die partij ging best gelijk op vond ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Nah viel meequote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Mwuah, vind ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Nee Smiss is verlost van alle demonenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
Smith is wel een type om morgen 85 gemiddeld te smijten omdat hij zich gaat storen aan de typische Wade dingetjes. Overigens morgen support ik uiteraard team Wade @:szura
Dank voor de verheldering. @fetX @maxi-musquote:Op zondag 2 januari 2022 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die partij ging best gelijk op vond ik.
Ik hoop het, maar geloof er niet zo inquote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Team Wade tot de dood ouwe reus. Wade moet de finale spelen boh geil.
BONKERSquote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar geloof er niet zo in
Verdachten zijn twee kleine kale mannetjes met een hele grote neusquote:
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:48 schreef Szura het volgende:
Smiss ook favoriet bij de bookies nu, iets voor Wright
Stond vanavond wel aardig te gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.
Na Meikle elke wedstrijd rond de 100 gemiddeld is toch gewoon meer dan prima?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.
Ja miste maar 800miljardmiljoen dubbels iddquote:
Gevoelsmatig heb ik het idee dat Smiss veel dominanter is, maar zou inderdaad kunnen. Wade nog geen idee. Die heeft nog geen tegenstand gehad.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na Meikle elke wedstrijd rond de 100 gemiddeld is toch gewoon meer dan prima?
Wtfquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jullie dit nog even meegeven. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Achternaam is inmiddels gecorrigeerd. Overwinning staat er nog steeds.quote:
Toen Wright wereldkampioen werd was hij ook niet zo bijzonder goed het hele toernooi toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG die zowat iedere leg eerder op een dubbel stond en alsnog dik verloorquote:Op zondag 2 januari 2022 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen Wright wereldkampioen werd was hij ook niet zo bijzonder goed het hele toernooi toch?
Binnen bbq genotquote:Op zondag 2 januari 2022 01:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hele avond aan de schijt geweest. Wel negen dartertje meegepakt tussen het uitduwen van mijn darm door.
Kutzooi. Stukje BBQ
Hij neemt zijn verantwoordelijkheden nu hij vader isquote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod komt weer aankakken als het is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zondag 2 januari 2022 01:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij neemt zijn verantwoordelijkheden nu hij vader isMAD. Ik haal hem weer even door het vuistje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gierend door het vuistje, lekker.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MAD. Ik haal hem weer even door het vuistje.
quote:Op zondag 2 januari 2022 01:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gierend door het vuistje, lekker.
Even een cum compilation zoeken.
Heb wel eens beter geslapen.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk heb je lekker geslapen!
(Erg mooi)
Ik was daar ook niet per se op uit. Ik moest wel even ENORM ongenoegen kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al dat gevloek is niet zo classy
Laat dit een les zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb wel eens beter geslapen.![]()
(Godverdomme)
Denk nog steeds stuk al zei @Zipportal van andersquote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deed het gisteren niet
Zo even maken!
Zeker kutpubliek, maar men mag er natuurlijk niks van zeggen als hij de tegenstander in de bek staat te schreeuwen. Dat is dan wel prima.quote:Op zondag 2 januari 2022 02:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewoon gelijk in
Kutpubliek.
Vanavond en morgen alles kijken!quote:Op zondag 2 januari 2022 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was daar ook niet per se op uit. Ik moest wel even ENORM ongenoegen kwijt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond en morgen alles kijken!
Dan weten we in ieder geval dat er geen 9-darter valt
quote:Sunday January 2 (1930 GMT)
2x Semi-Finals
Michael Smith v James Wade
Peter Wright v Gary Anderson
Heb tot 1-1 gekeken.quote:
Lekker terugkijken in de ochtend. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Nou daar krijg ik wel weer enorm ongenoegen van dan hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond en morgen alles kijken!
Dan weten we in ieder geval dat er geen 9-darter valt
EN voor de bewijslast ook even door wie en bij welke standquote:Op zondag 2 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Vanavond alles zetten op het feit dat we alle bouncers moeten tellen. Hopelijk zijn het er 6.
Wel 'the voice of darts' ja, LakesideGenot.quote:
Of gewoon 1-2 legs langer kijken en dan gaan pittenquote:
Nee, die grap.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel 'the voice of darts' ja, LakesideGenot.
Wel te lang door gegaan en een drol van een vent, zoals Zjak en Barney ook al beamen.
Ik denk wel dat ik het ietsje langer volhou dan gisterenavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of gewoon 1-2 legs langer kijken en dan gaan pitten
Meer is ook niet nodig
Kijk! Een vriend van schreeuwaap! Pak hem allenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef fetX het volgende:
@:lonaa ik was erbij! De vloek is verbroken.
Jawel, Price is bewust een lul maar vond het wel te ver gaan hoe ze deden.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker kutpubliek, maar men mag er natuurlijk niks van zeggen als hij de tegenstander in de bek staat te schreeuwen. Dat is dan wel prima.
20:00 beginnen zou wel top zijn ja. Morgen ook pas 21:00. Maar goed dan is het daar 20:00 dus wel begrijpelijkquote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Grifte het volgende:
Zonde dat ze weer later beginnen.
Wel tering veel zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het publiek zat vol met doorgesnoven kutfiguren en daar mag wat van gezegd worden, uiteraard. Maar Price staat zelf ook keer op keer als een doorgesnoven pauper op het podium te krijsen, alleen heb ik het idee dat als je Price daar elke keer op zou wijzen, hij dat niet zo op prijs stelt.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jawel, Price is bewust een lul maar vond het wel te ver gaan hoe ze deden.
Ook tegen Peter Wright ervoor.
Het zat volgens mij vol met doorgesnoven, dronken chavs.
Neenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het zat volgens mij vol met doorgesnoven, dronken chavs.
Price is geen karakter maar een acteur als ik het een beetje chargeerquote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef fetX het volgende:
Tja. Snap de verontwaardiging wel. Anderzijds juist blij dat er nog van die ‘karakters’ als Price tussen zitten. Zijn ook echt zoveel grijze muizen darters.
We missen Ted Hankey @:poepz0r
Daarom karakter ook tussen aanhalingstekens. Darts is altijd ook een beetje show geweest natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Price is geen karakter maar een acteur als ik het een beetje chargeer
Er zijn zoveel darters met meer "oprecht" karakter (al is het wel allemaal minder dan de tijden van Hankey natuurlijk)
Tenzij het al die tijd niet om jou ging maar toch om mij.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef fetX het volgende:
@:lonaa ik was erbij! De vloek is verbroken.
Er zijn nog 2 avonden @Lonaaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tenzij het al die tijd niet om jou ging maar toch om mij.
Ik was mij niet bewust van enige goede voornemens?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goede voornemens van @:Lonaa kunnen alweer de prullenbak in.
Ik ga ze allebei kijken. Helemaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 avonden @:lonaa
Geef de hoop niet op.
Dan hoeven we dus niet te rekenen op 9 darters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was mij niet bewust van enige goede voornemens?
Volgens mij postte @fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?
Lekker naar Viaplay dus?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij postte @:fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.
Dus bij deze: ik wil in 2022 geen 9-darters (meer) missen.
Ik verwacht kamervragen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal dus hahahaha.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaad
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
shit was in slaap gevallen
spektakel gemist
gelukkig is die price erui
Q skoolquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
Nopequote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
Ik hoop dat de marechaussee al hun benen breekt!!!quote:
waaromquote:
We hoeven je bijdragen nietquote:Op zondag 2 januari 2022 13:21 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-eeuwig-stil-bleef
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hoeven je bijdragen niet
(en allang besproken)
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)quote:
Als ‘ie maar van de OP af blijft. @Zipportalquote:Op zondag 2 januari 2022 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aanquote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
Vanavond ook pas rond 20:55 beginnen dus.
[..]
[..]
Heb tot 1-1 gekeken.
[..]
Lekker terugkijken in de ochtend. Niks mis mee.
daar kan ik niet inquote:Op zondag 2 januari 2022 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)
waarom wordt er zo laat gedartquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal dus hahahaha.
[..]
Ohquote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daar kan ik niet in
ze vonden mijn bijdragen daar niet zo leuk
kritiek is op alle forums verboden door Hugo
Nou ja zegquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je tiefstraalt maar gewoon een eind op
Sow halloquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze meneer heeft iets teveel tijd om te filmen zo lijkt het.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn leven is behoorlijk saai verder.
[ twitter ]
Koekoekquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom het prime time wordt uitgezonden eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom wordt er zo laat gedart
die gasten hebben heel de dag niets te doen
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aan
wat is het nu om prime time uit te zenden want je verliest gewoon een hoop kijkers na 22.30quote:Op zondag 2 januari 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom het prime time wordt uitgezonden eigenlijk.
Boomer gespot.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.
Wat een achterlijke stelling.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stukje reclame inkomsten.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het nu om prime time uit te zenden want je verliest gewoon een hoop kijkers na 22.30
zeker op nieuwjaarsdag had je bijvoorbeeld gewoon al om 1900 uur kunnen beginnen
Eensquote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
heel dat darten op tv is gebaseerd op tv inkomenten en reclameblokjes...quote:
Eigenlijk 21:00 indien je er vanuit kunt gaan dat die live sport wedstrijd anderhalf uur duurt.quote:
Het is daar een uur eerder Hans. Sowieso kun je er beter mee stoppen als om half 11 je licht uitgaat, dan zit je beste tijd er wel op.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel dat darten op tv is gebaseerd op tv inkomenten en reclameblokjes...
nou na een bepaald tijdstip gisteren ging het licht uit bij heleboel mensen
die reclameblokjes na dat tijdstip waren eigenlijk weggegooid geld
zulke dingen worden ook gewoon geanaliseerd door degene die reclameblokjes kopen
en dan zijn de cijfers gewoon niet goed
ik heb tot 12 uur gekeken geloof ik........quote:Op zondag 2 januari 2022 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is daar een uur eerder Hans. Sowieso kun je er beter mee stoppen als om half 11 je licht uitgaat, dan zit je beste tijd er wel op.
Voor 21.30 klaar zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Price dat tijdens het gooien van zijn tegenstander zou doen zou ik het met je eens zijn. Niet dat ik verder liefhebber ben van de gedragingen van Price op het podium.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het publiek zat vol met doorgesnoven kutfiguren en daar mag wat van gezegd worden, uiteraard. Maar Price staat zelf ook keer op keer als een doorgesnoven pauper op het podium te krijsen, alleen heb ik het idee dat als je Price daar elke keer op zou wijzen, hij dat niet zo op prijs stelt.
Dat iemand zich tegen schreeuwers richt is volkomen begrijpelijk, maar dat uitgerekend Price het doet is een beetje 'de pot verwijt de ketel'.
Ja maar dan zitten we weer met de ingewikkelde vraag:quote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aan
Je stelt een zeer terechte en kritische vraag.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten we weer met de ingewikkelde vraag:
Kan dat wel? Als je het terugkijkt is het inmiddels geen live sport meer.
Erg fijn dat dit zo snel wordt opgepakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je stelt een zeer terechte en kritische vraag.
Ik kom hier in het nieuwe jaar bij je op terug.
@Arceequote:Op zondag 2 januari 2022 14:26 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal @:fetx @:szura het lijstprobleem heb ik even aanhangig gemaakt in FB
Ik hou jullie op de hoogte
Oke bedankt.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:26 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal @:fetx @:szura het lijstprobleem heb ik even aanhangig gemaakt in FB
Ik hou jullie op de hoogte
Even niet over nadenken nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
Na morgen vallen we in een zwart gat zonder darts.
[ afbeelding ]
Op naar het BDO-topic.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
Na morgen vallen we in een zwart gat zonder darts.
[ afbeelding ]
@Lonaa kuisheidsgordel om?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen is thuis en hoeft de deur niet meer uit
Broekje is derhalve alvast uit
Erg mooiquote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren vanaf de vijfde set van Price-Smith kunnen kijken.
Ik ben dus definitief de @:tagliano van dit jaar door alle ninedarters te missen.
De kans op sneeuw vanavond is groter dan de kans dat Wade wint.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:17 schreef Nober het volgende:
50% kans op een nieuwe wereldkampioen (Smith, Wade)
50% kans op een nieuwe finalist (Wade)
Spannend.
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi
@:lonaa had de eerste twee gemist en ging gisteravond op zeker moment naar bed
Leg daarna legendarter
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.
Dit heb ik geweten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.
Dit heb ik geweten.
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heb ik geweten.
En dan in plaats daarvan een serie gaan kijken die je letterlijk op elk moment kunt kijken. Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?
Het is geen potje van Labanauskas of Borland...
Er vallen dit WK veel mensen door de mandquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan in plaats daarvan een serie gaan kijken die je letterlijk op elk moment kunt kijken. Nee, dit kan niet.
quote:We houden het gemakshalve op een paar honderd euro per bezoek aan de RTL 7-studio.
Lekker smijten in Gibraltar of Albaniëquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat gaat niet gebeuren Gerwijn.
Waar ligt dat land, Europa?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lekker dartsen in Saudi-Arabiëquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Je ziel verkopen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je ziel verkopen voor een paar honderd euro.
Uitstekend geschikt voor dartsanalyses aan desk zou ik zeggenquote:‘Aan alles waar je aan deelneemt kun je winnen.’
Beetje overdreven, maar ik had hetzelfde gedaan. Per optreden makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je ziel verkopen voor een paar honderd euro.
Ja dit was geen beste van mijquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom alleen Europa? WK Darts in Qatar klinkt ook leukquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik ken het land Europe nietquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit nou weer voor een onzinquote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Szura het volgende:
Faalhazen van DRT:
@:poepz0r
@:lonaa
@:doevelaer
@:gurneyisbestoke
16 locaties, ter ere van de 16 titels van Taylorquote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon rondreizend WK doen
Ene potje in Boedapest en daarna naar Berlijn en Kopenhagen
vGerwen en vBarneveld die thuiswedstrijden spelen omdat ze Nederlands zijn, om vervolgens van een onbeduidende Tsjech zoals Gawlas te verliezen bij de laatste 16quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon rondreizend WK doen
Ene potje in Boedapest en daarna naar Berlijn en Kopenhagen
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin
Ik heb hier veel te hard om gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarter
Ik mag hopen voor hem dat het een ontzettend lekker wijf is. Welverdiende like gegeven.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarter
quote:
Leuk, maar wij toch niet. Depressieve Barney of de altijd opgewekte en vriendelijke Roland aan tafel, tja.quote:“Ze hebben bij RTL natuurlijk liever een grote naam als Barney.
Ik was zuipen met vriendenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, helaasquote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Tagliano het volgende:
We wachten nog steeds op pics van de vriendin van @:doevelaer
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Tagliano het volgende:
We wachten nog steeds op pics van de vriendin van @:doevelaer
Jij was laatst niet zuipen met vrienden leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendinquote:
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losersquote:Op zondag 2 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij was laatst niet zuipen met vriendin leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendin
Maar toen heb ik dan ook geen 9 darter gemist.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij was laatst niet zuipen met vriendin leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendin
Het is nooit te laat om op je zonden terug te kerenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar toen heb ik dan ook geen 9 darter gemist.
Maar geen nood lieverd, vanavond ben ik gewoon weer aanwezig
Ja, eens!quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losers
Er zijn naar mijn bescheiden mening betere pics van haarquote:
Ze kent me nog nietquote:Op zondag 2 januari 2022 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
Blijft de vraag wat ze in een matige verdediger van Emmen ziet, met zijn scheve bek.
Nee, wij zijn ontwikkelde mensen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losers
Janken.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi
@:lonaa had de eerste twee gemist en ging gisteravond op zeker moment naar bed
Leg daarna legendarter
Best of both worlds boohh.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemde kaaklijn, is dit een shemale?
Een negendarter is helemaal niets bijzondersquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een negendarter is helemaal niets bijzonders
dat kunstje is al veel vertoond
als ik darter was geweest dan had ik 3x achter elkaar in een set een 9 darter gedaan
het is gewoon een kwestie van trainen trainen en talent
en ik heb talent genoeg
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?
Qua persoonlijkheid en dergelijke
Da's niet zo respectvol naar de mensen met Down (dit gaat me een halfjaar kosten)quote:
Mokerhard lachen als Price door zijn kutgedrag ook in Wales gewoon uitgefloten wordt.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Djeems Weed.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Dat zijn twee barkies.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dr_flash dat zijn geen twee ruggen
Ik denk een combinatie van Phil Taylor en Andersonquote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een rotkopquote:
Je heb downies en daar is niets mis meequote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik overwogen om een gifje te maken over een mod die tegen alle logica ingaat met op de achtergond een lief mens met down
Ik kan dat oprecht niet over mijn hart verkrijgen naar de mensen met down want dat zijn vaak hele leuke personen eigenlijk
Down the Roadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik overwogen om een gifje te maken over een mod die tegen alle logica ingaat met op de achtergond een lief mens met down
Ik kan dat oprecht niet over mijn hart verkrijgen naar de mensen met down want dat zijn vaak hele leuke personen eigenlijk
Wowquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik niets aan toevoegen klaasquote:Op zondag 2 januari 2022 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb downies en daar is niets mis mee
en je heb mensen die normaal zijn tussen aanhalingstekens en die zich gedragen als debielen die worden vaak downnies genoemd
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan dinsdag pas weer verder klaas
Net boosterpirk gehaaldquote:Op zondag 2 januari 2022 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je gevaccineerd was kreeg je een like
Tokkies uit de omgeving Den Haag en vrouwen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Echte mannen eten wél kaas. Buitenlanders niet.
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtendquote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net boosterpirk gehaald![]()
Vanavond de hele godvetboel in de AF de moeder
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtend
Prima gifjequote:
Auch proficiatquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer? Hoezo jammer?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima gifje
Beetje jammer van de zichtbare vagijn want dat kost je een ban normaliter
Dat dachten meer mensen, die mogelijkheid was er in overvloedquote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.
Je bedoelt een soort Premier League? En dan met uitdagers en vaste deelnemers?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
16 locaties, ter ere van de 16 titels van Taylor
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paar keer andere postcodes en dan weer proberen helpt niet?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischIk wacht nog even af.
Niet geprobeerd, zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar keer andere postcodes en dan weer proberen helpt niet?
Van mijn baas krijg ik een dag vrij voor het boosteren. Dus de zondag wordt hem niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.
Ik zondagmiddag, in eigen stadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een topbaas.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van mijn baas krijg ik een dag vrij voor het boosteren. Dus de zondag wordt hem niet.
Begin april de volgende afspraak van de nieuwe booster?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net boosterpirk gehaald![]()
Vanavond de hele godvetboel in de AF de moeder
Klopt. Vorige keer mocht ik na enkele pogingen naar de RAI, keurig vijf minuten rijden en gratis parkeren.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon later nogeens proberen, dan krijg je andere locaties. Ik kreeg eerst ook alleen maar oidiote locaties en tijdstippen.
Prima, doe maarquote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin april de volgende afspraak van de nieuwe booster?
Als dat wil zeggen dat we een wappievrije kroeg krijgen; ja graag.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk niet dat ik deze zomer op wintersport ga.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook toen ik keek, nu weer geprobeerd en een prima tijdstip te pakken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischIk wacht nog even af.
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?quote:
Fallon Sherrockquote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
Als het bij jou is Co Stompe.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
Hef jezelf op dagjesmens, verplichte kost ditquote:Op zondag 2 januari 2022 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede kans dat ik vanavond Anderson-Wright mis dus jullie kunnen alvast klaarzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |