quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Steek Coronel ook maar lek.
Gewoon.
Zouden dat dikke matties zijn samen eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Marcel kondigde Koert op sympathieke wijze aan.
Ik ken echt niemand in WLR die hier naar kijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
Ik kijk graag wielrennen en haat Dakar.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
Als ze in een ravijn verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk graag wielrennen en haat Dakar.
Dit kan nietquote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vind een uurtje Dakar iedere avond prima om een lockdown mee door te komen hoor.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je This is England al eens gezien? Vind ik wel een film voor jou.
Dat trekt mij niet, ik hou niet zo van comedy.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard.
Binnenkort nieuwe seizoen after life. RickyGod
Tribunalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vind een uurtje Dakar iedere avond prima om een lockdown mee door te komen hoor.
Mijn moeder is een hele gezellige, hartelijke vrouw. Dat kan prima.quote:
Bean is wel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat trekt mij niet, ik hou niet zo van comedy.
TRquote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Een Franse coureur heeft tijdens de Dakar 2022 een kwetsuur aan zijn been opgelopen toen zijn voertuig ontplofte nabij Jeddah. Hij werd geopereerd in Saudi-Arabië en zal gerepatrieerd worden. De organisatie sluit een ‘kwaadwillige daad’ niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |