SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Eens ja. Clayton is voor mij ook speler van 2021quote:Op zondag 2 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk de speler met de meeste TV-titels, heeft ook gewoon het hoogste niveau gehaald
@Nober even allemaal mentionnenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Ik voeg @Poepz0r toe aan dit lijstjequote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
Ja, of in de leg voorafgaand aan de negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Die zit hier toch onder een ander account?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Dan moet Weed wel beter gaan gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit hier toch onder een ander account?
Hij delivert wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Analist Heitinga aan het woord.
Hij had er best nog een 180 bij kunnen gooien.quote:
Dit is toch heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ik gun Wade een wedstrijd tegen Manleyquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Denk tegen Okonner niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tot nu toe boven de 100?
Die heeft wellicht een goed excuus om deze topshow te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Stukje waanbeelden van onze @Poepz0rquote:
Na een nieuwjaarsnacht wel hoorquote:
Dit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef heywoodu het volgende:
Marcel werkt weer lekker z'n lijstje vragen af zonder enige noemenswaardige reactie op de antwoorden
Laatste 3 sets gezien, alsnog genotenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
Dit eigenlijk wel ja. Anderson en Wright prima, maar die hebben al eens gewonnen, Wade ook prima en Smith toch het leukst want Smith en zijn worpquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Erg pijnlijk dat Smiss of Weet het veld al moet ruimen in de halve vinalequote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Ja ik moest ook lachenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaarquote:
Het is ergens wel mooi. Schitterend hoe je met zoiets kansloos (commentaar geven op darten) (je) geld kan verdienen.quote:
Als die kutclown het maar niet wordtquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Marcel 'HAHAHA WADE HEEFT EEN BIPOLAIRE STORING' Maijerquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef monkyyy het volgende:
Marcel "lachen als een voetballer i het ziekenhuis ligt" Maijer
Einde tijdperk Fokquote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaar
Hm
Wade mag ook welquote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die kutclown het maar niet wordt
Lichte voorkeur voor GerrieGod
Nee zo werkt het nietquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS DE WRAAK MOEST IE MAAR NIET HUYBRECHTS HEBBEN UITGESCHAKELD
WAHAHA LOSER dat die PRICE IS
Heb je het modem al gereset?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marcel 'HAHAHA WADE HEEFT EEN BIPOLAIRE STORING' Maijer
Wat zullen ze krijgen voor zo'n avondje?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Het is ergens wel mooi. Schitterend hoe je met zoiets kansloos (commentaar geven op darten) (je) geld kan verdienen.
Was ik ook al achter. Was voorgaande jaren ook het geval. Soms postte Monitor niet eens wat in het dagcijferstopic.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaar
Hm
Dat lukte tegen Ron prima. (lol)quote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk kan Smith omgaan met een vertragende Wade.
En elke andere wedstrijd dit WKquote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef heywoodu het volgende:
"Is hij nu de grote favoriet?"
Ik heb het idee dat ik Marcel die vraag na elke kwartfinale heb horen stellen.
Dan krijgen jullie morgenochtend/middag de lijst als de stats het dan weer doen!quote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ik ook al achter. Was voorgaande jaren ook het geval. Soms postte Monitor niet eens wat in het dagcijferstopic.
Leerling tegen de meester. En dan gun ik het Smiss eigenlijk ook wel om 'em te pakken dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Smith Anderson mag de finale van me worden
Kan je nagaan, Smiss was nota bene bang van Ronquote:
PAK HEM!!quote:Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef heywoodu het volgende:
Jezus Marcel domme lul, het zijn de halve finales met vier grote namen, geen van deze mensen is nu nog een outsider, knuppel
Ben wel moe van Gary en Wrightquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Onmenselijke tijdenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb morgen een probleem
ik moet maandag werken
Dus het wordt een latertje voor me. Moet er maandag er uit om 5u.
Als je 'm zo hoort praten lijkt het gewoon best een aardige kerelquote:
Zou hij daar zelf bij kunnen?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:27 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Denk dat hij al buiten adem is als die zijn veters strikt
Die Yannick de vos is wel een heftige Twitteraar zeg.quote:
Ga naar bed Yannick. En laat dat biertje maar staan.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die Yannick de vos is wel een heftige Twitteraar zeg.
quote:
eens, dit is wel eens beter geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hebben mensen nog iets om naar uit te kijken op de maandag.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hou eens je gemak spuit 11quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
Tot straks.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef monkyyy het volgende:
Tot morgen tenzij er iets leukers op tv is
De SYMPATHIEKE Koertquote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Marcel kondigde Koert op sympathieke wijze aan.
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef fetX het volgende:
Mensen die naar Dakar kijken neem ik niet serieus.
Heb je This is England al eens gezien? Vind ik wel een film voor jou.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Caland het volgende:
Vrachtwagens die in zand rijden
Geen sport
Lijstjes werken weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Tagliano het volgende:
Nou mensen dit was een heer-lij-ke avond
Tot morgen he
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Steek Coronel ook maar lek.
Gewoon.
Zouden dat dikke matties zijn samen eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Marcel kondigde Koert op sympathieke wijze aan.
Ik ken echt niemand in WLR die hier naar kijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
Ik kijk graag wielrennen en haat Dakar.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
Als ze in een ravijn verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk graag wielrennen en haat Dakar.
Dit kan nietquote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vind een uurtje Dakar iedere avond prima om een lockdown mee door te komen hoor.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je This is England al eens gezien? Vind ik wel een film voor jou.
Dat trekt mij niet, ik hou niet zo van comedy.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard.
Binnenkort nieuwe seizoen after life. RickyGod
Tribunalen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vind een uurtje Dakar iedere avond prima om een lockdown mee door te komen hoor.
Mijn moeder is een hele gezellige, hartelijke vrouw. Dat kan prima.quote:
Bean is wel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat trekt mij niet, ik hou niet zo van comedy.
TRquote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Een Franse coureur heeft tijdens de Dakar 2022 een kwetsuur aan zijn been opgelopen toen zijn voertuig ontplofte nabij Jeddah. Hij werd geopereerd in Saudi-Arabië en zal gerepatrieerd worden. De organisatie sluit een ‘kwaadwillige daad’ niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |