Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit hier toch onder een ander account?
Hij delivert wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Analist Heitinga aan het woord.
Hij had er best nog een 180 bij kunnen gooien.quote:
Dit is toch heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ik gun Wade een wedstrijd tegen Manleyquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Denk tegen Okonner niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tot nu toe boven de 100?
Die heeft wellicht een goed excuus om deze topshow te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Stukje waanbeelden van onze @Poepz0rquote:
Dit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef heywoodu het volgende:
Marcel werkt weer lekker z'n lijstje vragen af zonder enige noemenswaardige reactie op de antwoorden
Laatste 3 sets gezien, alsnog genotenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
Dit eigenlijk wel ja. Anderson en Wright prima, maar die hebben al eens gewonnen, Wade ook prima en Smith toch het leukst want Smith en zijn worpquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Erg pijnlijk dat Smiss of Weet het veld al moet ruimen in de halve vinalequote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Ja ik moest ook lachenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaarquote:
Het is ergens wel mooi. Schitterend hoe je met zoiets kansloos (commentaar geven op darten) (je) geld kan verdienen.quote:
Als die kutclown het maar niet wordtquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Marcel 'HAHAHA WADE HEEFT EEN BIPOLAIRE STORING' Maijerquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef monkyyy het volgende:
Marcel "lachen als een voetballer i het ziekenhuis ligt" Maijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |