Ja, of in de leg voorafgaand aan de negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Die zit hier toch onder een ander account?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Dan moet Weed wel beter gaan gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit hier toch onder een ander account?
Hij delivert wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Analist Heitinga aan het woord.
Hij had er best nog een 180 bij kunnen gooien.quote:
Dit is toch heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ik gun Wade een wedstrijd tegen Manleyquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Denk tegen Okonner niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tot nu toe boven de 100?
Die heeft wellicht een goed excuus om deze topshow te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Stukje waanbeelden van onze @Poepz0rquote:
Dit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef heywoodu het volgende:
Marcel werkt weer lekker z'n lijstje vragen af zonder enige noemenswaardige reactie op de antwoorden
Laatste 3 sets gezien, alsnog genotenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |